Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3404
Hei,

Som tittelen sier, Tails via usb starter ikke etter oppdatering til macOS Sierra. Har tidligere bare koblet til to usb-er, startet maskinen på nytt og fått opp valget mellom macOS eller Tails. Nå går den rett til macOS.

Noen som vet hva det skyldes og hva jeg kan gjøre?
Hmm det skal være likt som før. Bare holde nede optionknappen når oppstartslyden kommer? Hvis du får opp den menyen, men USBen ikke dukker opp kan den være gåen
Kiona's Avatar
Trådstarter
8 10
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Hmm det skal være likt som før. Bare holde nede optionknappen når oppstartslyden kommer? Hvis du får opp den menyen, men USBen ikke dukker opp kan den være gåen
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Når har jeg prøvd flere ganger her, den går rett i macOS. Prøver å holde ned alt, da får jeg valget mellom Macintosh HD, Windows og boot et eller annet.

USBen er ikke gåen, får den fint opp med TAILS 1.8.2 i Finder under enheter her. Hadde opp TAILS rett før jeg oppdaterte til Sierra også
Pensjonert Skaper
Har du prøvd USBen i en annen maskin?