Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5725
Hei alle!
Jeg har hatt dette eksemplaret liggende i ramme i noen år nå og lurer på om dette er et autentisk eksemplar eller om det muligens er en kopi? Bladet har samme farger og strekkode som flere eksemplarer jeg finner på eBay, men kan det likevel være reproduksjon?
Og finnes det et seriøst sted i Norge (gjerne i Oslo) eller Sverige der jeg kan få sjekket verdien på bladet?
Har lest meg opp litt og funnet ut at det ikke skal være noen spesiell verdiforskjell om bladet har strekkode eller print av spider-mans ansikt, dette var visst kun for å skille mellom løssalg og salg i lisensert comics-butikk på 80-tallet.
http://i712.photobucket.com/albums/ww128/bizern/20161006_005948.jpg
Tronsmo i Oslo er vel det mest kjente stedet når det kommer til tegneserier. De som jobber der har ganske god peiling, så det kan hvertfall være et sted å starte.
Ligger i Universitetsgata 12.
Sitat av Uglemos Vis innlegg
Tronsmo i Oslo er vel det mest kjente stedet når det kommer til tegneserier. De som jobber der har ganske god peiling, så det kan hvertfall være et sted å starte.
Ligger i Universitetsgata 12.
Vis hele sitatet...
Takk! Har faktisk hørt om Tronsmo, men hadde helt glemt dem. Får ta meg en tur ned dit til uka og høre
Hvis ikke så har du Outland som også har ganske god kontroll på hva som er ute og inne. De forhandler også en del Marvel / DC bøker så de kan muligens finne en god del mer info om bladet for deg.