Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1416
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Okei, vet at jeg sikter utrolig langt og ustødig med denne tråden, men gir den dog en reell sjanse. Grunnen til at jeg lager denne tråden er ikke at jeg er ensom, ei heller venneløs. Det er rett og slett det at jeg ikke kjenner noen som tenker seg nedover dit som jeg faktisk føler at jeg kunne hatt det moro med.

Blir fort sliten av enkelte mennesketyper når de kommer for tett på. Samme gjelder når noen kjenner meg for godt og skal tilbringe tid med meg. Ønsker egentlig å reise med en person som knapt kjenner meg og omvendt. To personer som vet navn, interesser og at det blir en knakende god festival.

Kan godt hende jeg allikevel ønsker å ta med meg en venn eller to, vurderer sterkt hun jeg holder på med, men blir fort litt for tett når man er kun to stk. Hadde vært dødskult å være mange som reiser sammen og setter teltene opp med f.eks et partytelt i midten (er dette noe som ville latt seg gjøres at all?).

Har ikke akkurat satt noen forhåndsregler for turen, ei heller lagt noen planer. Er fult villig til å reise på alle mulige måter, fult villig til å dra innom alle mulige steder på veien.
Eneste regelen jeg har bestemt er at jeg ikke vil bli tvunget til noe, dersom jeg ikke ønsker det. Har tidligere vært på festivaler og følt meg presset til å gjøre ditten og datten, prøve ditten og datten og dette er ikke ønskelig nå. Ønsker ei heller at noen av de jeg slår følge med oppbevarer eventuelle rusmidler (utenom det lovlige ) i mitt telt - dette er egentlig bare fordi jeg ikke vil bli tatt for noe. Når sant skal sies kan det hende at jeg lar meg rive med på noe ved en senere anledning, dette får vi ta som det kommer.

Er det noen andre der ute som vil slå følge // la meg reise med dem så skrik ut! Kan gjerne skrive litt om meg selv dersom noen melder interesse i det hele tatt.

jeg har vurdert og ta meg en tur til roskilde ja. jeg slår lett følge med deg om turen min blir aktuell
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av skolereisern Vis innlegg
jeg har vurdert og ta meg en tur til roskilde ja. jeg slår lett følge med deg om turen min blir aktuell
Vis hele sitatet...
Sweet! Kunne du fortalt kort om deg selv her i tråden // på en privat melding?