Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2729
Hei!

Jeg er på utkitt etter en nettbutikkløsning jeg kan bruke som evt har mulighet til plugin for Teller, NETS, Dibs osv.

Har mye erfaring med PHP og MySQL.

Nettbutikkløsningen trenger ikke være gratis, men alltids et pluss om det er det.

Noen som har erfaringer og/eller forslag?
Sitat av nikita Vis innlegg
MyStore.no
Vis hele sitatet...
Slenger meg på Diskusjonen.
Er ikke Mystore.no dyrt?
Ser på konkurrrenter til denne da:
http://wizard.jetshopmini.no/ 399,-/mnd

mystore: 549,- til 1999,-

MOsoftweb: Vi leverer netthandelsløsninger fra 249,- i månedslisens og 14990,- i etableringskostnad.
Dette inkluderer også Uni Økonomi Start Faktura.

http://www.freewebstore.org/ koster vel 79,-mnd

Andre mulige?

Har selv brukt Freewebstore for enkle salg. helt ok å bruke.
Trådstarter
5 0
Er det noen pakker som man kan kjøpe / laste ned, evt plugins til WordPress/Joomla dere kan anbefale?

Vil helst ikke kjøpe pakker slik at nettbutikken ligger på deres servere, vil kunne konfigurere alt selv og styre alt fra min egen.
Last ned Magneto og innstaler posten plugin for sending av pakker, norsk oversettelse og konfigurer paypal og legg til worldpay for betaling med visa kort
Sist endret av 4asd13; 24. oktober 2013 kl. 21:01.
Gjør som haxxor og kjør på med Magento.

Dibs har egen gratis modul til denne løsningen. Samme har Klarna, og Gothia(paybybill).
Nets finnes det 2 leverandører som selger denne løsningen. Samme med Bring (posten norge). Om du ikke utvikler disse selv.

Send meg en pm om du lurer på noe mer.
Sist endret av dethklok; 29. oktober 2013 kl. 20:12. Grunn: la til betalingsmetode
Sitat av Dobbel-V Vis innlegg
Slenger meg på Diskusjonen.
Er ikke Mystore.no dyrt?
Ser på konkurrrenter til denne da:
http://wizard.jetshopmini.no/ 399,-/mnd
Vis hele sitatet...
Om du vil spare 1800 kr i året på det viktigste, så bør du kanskje revurdere hele nettbutikken litt. Betal heller de lappene det koster å få noe som ikke svikter. MyStore.no har ekstremt god kundesørvis, kombinert med et av Norges beste fagmiljø. Lass av funksjoner, og sømløs integrasjon. Men for all del, vil du bale med gutteromssjapper, så værsegod.

Sitat av haxxor Vis innlegg
Last ned Magneto og innstaler posten plugin for sending av pakker, norsk oversettelse og konfigurer paypal og legg til worldpay for betaling med visa kort
Vis hele sitatet...
Hva koster WorldPay i etablering?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av nikita Vis innlegg
MyStore.no
Vis hele sitatet...
Jeg skal igang med nettbutikk blir nok ikke mystore alt for amatør messig.
Generelt: du får det du betaler for. Mange som er billigere, men når du får problemer blir det fort dyrt fordi de enten
a) ikke kan hjelpe deg
b) ikke vil hjelpe deg
c) fakturerer MYE for å hjelpe deg

Husk på at du som næringsdrivende ikke er beskyttet av forbrukerkjøpsloven. MyStore har STRÅLENDE sørvis, og ekstremt dyktige teknikere. Det er et av Norges fremste fagmiljøer på Magenton nettbutikker, og de har en out of the box løsning som er verdt hver krone.
Sist endret av nikita; 26. november 2013 kl. 22:58.