Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 14056
Min første post. Hei alle!

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal oppnå mest mulig rus av disse xanor depot 3 mg?
Er ikke en dreven benzo spiser, men har brukt noen 2mg staver før.
Bør disse knuses? Blir rusen mye sterkere?
Booster xanor opiater?
Takker for alle svar!
Du kan jo eventuelt legge de under tunga, eller så kan du jo knuse dem og løse det opp med vann og skyte det går jeg ut ifra.
Trådstarter
3 0
Takk for svar.

Skyting blir ikke aktuelt.
Greit nok med knusing, men hvordan blir det med rusen. Er den sterkere en ved vanlig bruk, evnt. hvor lenge vil den vare?
Hva skjer hvis jeg legger den under tunga? Blir det samme som å knuse de?
Er usikker på hvor lenge rusen vil vare men den vil komme mye fortere enn om du spiser den, ja det blir jo igrunn det samme!
Trådstarter
3 0
Det er ok. Men du sier ikke noe om rusen blir sterkere. Det er egenglit mitt hoveddpørsmål. Jeg blir ganske "sløva av 3mg vanlig xanor" så vil egentlig ikke at den skal bli altfor-mye sterkere.
Å tygge dem vil være mer enn nok og fungere omtrent like sterkt som om du skulle tatt halvannen 2mg bar.
Både opiater og benzodiazepiner virker dempende på sentralnervesystemet og er derfor en farlig kombinasjon. Alprazolam løser seg ikke ordentlig i vann og er farlig å skyte uten riktig fremgangsmåte (filtrering etc). Det er forsåvidt ikke noe poeng i å skyte Xanor ettersom 90% av virkestoffet blir absorbert ved oralt inntak.

Jeg vet ikke om debot-tabelleter er mulig å knuse for raskere opptak.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
ok, har brukt 3mg xanor depot piller lenge nå, døgndosen min er 10mg, så er ganske innspist, og har veldig høy tolleransegrense, har 100mg nobligan retard, 5x25mg sobril, 3x3mg xanor og 2x0.5mg xanor, 2x200mg tegretol, 1x50mg zoloft og 2x7.5mg zopiklon nmpharma (imovane) per dag xD vel, lurer på om det finnes en måte å skille ut dritten i depot pillene (xanor) for injeksjon ? pga alt blir bare en suppe a grøt, knust i vann, eller knust og varmet opp, så, finnes det en måte å skille ut dritten, som f.eks me dolkotin, du kan bruke sitron eller askorbinsyre, any ideas peoples..
er det noen her som kan bekrefte at xanor er den beste følelses-endrern?gjør deg mest følelsesløs?av alle benzoer
Sist endret av murmade; 14. februar 2011 kl. 21:34.
Murmade...Ja,ihvertfall på meg og venner.
Sist endret av JayHova; 14. februar 2011 kl. 23:18.
Knus dem i en pilleknuser på apoteket og dropp pulveret i en tom kapsel eller rizla. For best RUS effekt ja. Om du skal ha den kliniske virkningen med depot så bare svelg dem.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Halveringstid på Xanor? Får man den samme digge hangoveren/lykkefølelsen dagen derpå som man får av Rivotril?
Sitat av murmade Vis innlegg
er det noen her som kan bekrefte at xanor er den beste følelses-endrern?gjør deg mest følelsesløs?av alle benzoer
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke merka noe til det, har gått på de i 5-6 år.
Sitat av frank_l Vis innlegg
Halveringstid på Xanor? Får man den samme digge hangoveren/lykkefølelsen dagen derpå som man får av Rivotril?
Vis hele sitatet...
Trur halveringstiden er rundt 10-12 timer.Og nei,man får ikke den behagelige hangoveren dagen etter.Jeg har faktisk følt meg lettere nedfor/deprimert dagen etter jeg har brukt xanor.Men det har vært når jeg brukt minst 4mg dagen før.
▼ ... over en måned senere ... ▼
ærlig talt synes jeg xanax er den dårligste av alle benzor, for det har aldri virket på meg, og jeg har prøvd MANGE ganger pga folk mener dem er så heavy.. og jeg er langt fra noen nybegynner når det kommer til piller.. spist benzor i over 12 år.. (savner de gode gamle 547`a!!) Men rus er individuelt, virker ikke likt på noen.. mens jeg ikke blir rusa på dem uansett hvor mange jeg spiser, så har jeg en kompis som tok en 3mgdepot engang (han var riktignok drita,og som vi alle vet forsterker alkohol effekten av benzor betraktelig!!) den kvelden endt med at han ble arrestert for å ha brytet seg inn på en prix butikk!!
Flunipam og rivotril ruler!!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Den beste måten å få rask virkning er.ta et ark,brev som d er litt tykkelse på,brett sammen,legg tabeletten i mellom knus til det er fint pulver igjenn.ta deretter og dra pulveret fra arket i en halv kopp kaffe som er litt over lunka,rør fort rundt med bånn av en skje,ta alt på styrten,som en shot.da kommer formen.depot virkningen blir ødelagt...
▼ ... flere år senere ... ▼
Ikke meningen dra opp veldig gammel tråd, men gadd ikke lage ny tråd.
Men har et spørsmål, hvor lenge varer xanor depot, hvor lenge varer de, å hvor fort vil man merke noe funksjon?
▼ ... over et år senere ... ▼
Så det var nevnt lengre opp her om tegretol da jeg gjorde et google søk. Spør derfor her.

Hvordan er det med å injisere tegretol? Spør for en venn. Helt sant.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ikke meningen dra opp veldig gammel tråd, men gadd ikke lage ny tråd.
Men har et spørsmål, hvor lenge varer xanor depot, hvor lenge varer de, å hvor fort vil man merke noe funksjon?
Vis hele sitatet...
Når vi først skal dra opp denne tråden igjen med noe off-topic slenger jeg meg på KjellFresh. Dette lurer jeg og på
Siden tråden først er oppe, stiller jeg spørsmålstegn ved at tygging er foreslått uten at noen har nevnt den vemmelige kjemiske smaken (and the aftertaste). Det at svineriet setter seg fast i tenna, er heller ikke nevnt. Det er ironisk at folk utsetter seg for noe sånt når målet ved ta pillen er å få det bedre. Knus or lose.
"I nøden spiser fanden fluer".
Beklager så mye om det var feil å ta opp slik offtopic i tråden, jeg tar det til meg og innretter meg etter det.
Jeg tolker det siste innlegget dithen at det ikke er for injeksjon. Skal bringe beskjed videre.