Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2717
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal til Danmark ganske snart, og der nede ønsker jeg og prøve Poppers. Altså ikke lystgass som noen tror, men det som jeg er blitt fortalt at man får kjøpt inne på for eksempel danske sex butikker. Før var dette lovlig, nå har jeg forstått det som at det er litt mer i gråsone land, men ikke direkte ulovlig.

Nå vet jeg ikke om det er brudd på reglementet her og spørre, siden middelet ikke er ulovlig per say der nede.
Så da spør jeg faktisk først ADMIN om det da er tillatt og spørre om hvor man kan få fatt i det der nede i Danmark. Jeg vil ikke ha svar på det jeg lurer på før admin i såfall gir tommel opp til at det er lov, siden det er en lovlig substans i Danmark?
da sender du en PM til en av administratorene da vettu
Vet at jeg kan Google dette, men hva er poppers ment for ?
Sitat av 3mma Vis innlegg
Vet at jeg kan Google dette, men hva er poppers ment for ?
Vis hele sitatet...
Å bli fullsrendig avslappet i endetarmsåpningen.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Å bli fullsrendig avslappet i endetarmsåpningen.
Vis hele sitatet...
NICE!
Sitat av 3mma Vis innlegg
Vet at jeg kan Google dette, men hva er poppers ment for ?
Vis hele sitatet...
first time anal
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde poppers første gang i england. Og det fungerte som en slags upper (amf\cola) bare veldig mildt kombiner med alkohol. Men det gir en ekstra effekt til orgasme om det sniffes rett før man kommer.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Njæææ, er ikke for det anale som var grunnen til at jeg ønsket det, men ja den er en yndet gjenstand blandt homoseksuelle og, men jeg hørte det var fordi dersom den prøves under sex skal visst klimaxet bli heeeeeeelt perverst digg. Men faen da. Jaja, da satt jeg bare på utdatert info om at de ble solgt på danske sex butikker fordi de var lovlige der nede. I was wrong
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Njæææ, er ikke for det anale som var grunnen til at jeg ønsket det, men ja den er en yndet gjenstand blandt homoseksuelle og, men jeg hørte det var fordi dersom den prøves under sex skal visst klimaxet bli heeeeeeelt perverst digg. Men faen da. Jaja, da satt jeg bare på utdatert info om at de ble solgt på danske sex butikker fordi de var lovlige der nede. I was wrong
Vis hele sitatet...
Hæ jeg trodde poppers var noe ala lystgass, formfett etc noe fjortissquip man innhallerte og fikk en meget kortvarig eufori av jeg, snakk om sekunder.

Så egentlig er det noe man sniffer og får langvarig eufori(?) og sinnsyk orgasme av? Hva er faren ved inntak av poppers? Og hvor i danmark kan man få tak i det?
R.i.p 23.04.2021
Poppers er amyl nitrite :
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Amyl_nitrite

Kortvarig rus 2-3minutter.
Får et rush på samme måte man får av ether. Bruke det før på mdma og ketamin for og peake lit høyere .
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja det er mange som tror Poppers er lystgass, men det er det ikke. De kom.er i flaske man skal lukte på i det man kommer..... Eller trenge inn i stumpen på en amatør, tydeligvis,haha. :P jeg hadde bare hørt om orgasmedelen, så det virket litt interessant å prøve. But alas.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"with its smell being described as that of old socks or dirty feet."

Høres mer ut som orgasmekiller å sniffe i seg mens man står å peiser på midt i knulleakten.... Er det noen her som har prøvd det?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hahaha, så sant. :P