Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1813
Hei, lurte på om noen har noe erfaring med ekstremt høye doser mdma som de vil fortelle om. Tok selv alt for mye denne helgen, og er første gangen jeg har opplevd kraftige halliser på molly. Noen som har opplevd dette selv? Har hørt tidligere at det kan skje på veldig høye doser men trodde ikke de skulle være så kraftige. Satt blant annet på tlfn flere ganger over lenger tid og scrollet nedover på fb, helt til hu jeg var med påpekte at jeg ikke hadde telefonen i hånden og da bare forsvant den. Så også andre ting som plastre på kroppen min som ikke var der, og robot armer på hun jeg var med.
Hun syntes også det var ekstremt vanskelig å få kontakt med meg i perioder, akk som jeg bare forsvant liksom.

Noen som har opplevd lignende? og hvor høy dose var det?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Mange ganger og jeg har sluppet veldig billig unna, med unntak av kun en gang.

doser har vært på 1-1,5g på en kveld, høyeste er vel 2,5g og det var virkelig ille, heldigvis mange år siden men fy faen som det herjet med meg 2 uker etterpå. Hallusinasjonene jeg har fått har vært mye mer ekte enn på feks vanlige psykedelika, annerledes på den måten at objekter og ting som egentlig ikke er der, synes. Veldig ofte små objekter på personer, som at de har på seg en hatt eller genser de egentlig ikke har, disse objektene ser litt ekstra "trippy" ut også. Jeg mener å ha lest grunnen til dette fenomenet er MDa, en metabolitt som er mye mer "psykedelisk" enn mdma selv, og det er klart når man hiver innpå med mye mdma, vil mer av dette dannes til mda.

Glad jeg bare slapper av på mindre doser nå om dagen, har satt en maksgrense på et halvt gram, jeg mener det er fullstendig waste å gå over, mange andre vil si 300 kanskje er maks. Man kan ødelegge ting fremover i tid, og mdma blir ikke helt det samme etter slike stunts.
Ja merker faktisk at jeg ser ekstremt dårlig og at jeg av og til tar feil av personer jeg ser på lange avstander nå i etter tid. Nå var jeg ikke på så høye doser som du snakker om, men lå rundt 750mg over en periode på 6-8 timer og jeg trippa mye hardere enn jeg kunne ha forestilt meg på molly. Ble veldig overrasket. Hadde det ikke vært for at jeg var så rusa at jeg ikke var til stedet tror jeg nok jeg hadde bæda ganske hardt, for det var ikke forventet i det hele tatt.
Har hatt merklige halliser sjæl. En syklende rød mann på en rød sykkel kom rett forbi meg. SPOILER: det var ingen mann eller sykkel mtp jeg tok en snarvei i et skogholt sent på kvelden. Det var på omkring 500mg evt litt mindre. Var mot slutten av trippen.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ye jeg glemte å nevne dette med synet, til slutt klarer man ikke se noe som helst, øynene går liksom i kryss og man ender bare med å rive ned glass eller vinflasker, spesielt om det er en del alkohol inne i bildet.

Så høye doser er bortkastet og jeg er ganske sikker på at det er alt annet enn helsebringende. Jeg opplever også frykt under turen om dosen er for høy, man noier for hva som helst.
Har en morsom historie om Windows påloggings bilde.. Det står jo «Press Ctrl+alt+del to login» XXXX is already logged into this machine osv. leste dette da jeg plutselig så den samme teksten på spansk, den forsvant fra engelsk, helt utav det blå ser jeg at det står på spansk og jeg skjønner ingenting... var da så loka at jeg ikke fikk til å logge inn en gang.. også flere episoder der jeg tror jeg ser mennesker i busker osv sent på kvelden, men når jeg kommer nærmere så ser jeg busken. var også en gang jeg var ute på en høy dose, da jeg plutselig fikk dogg på brillene mine, problemet var at jeg ikke hadde briller på.. masse gøy som kan skje på høye doser
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallusinasjonene på Mollyoverdoser er helt sjuke. Ja, mener det er overdose fordi man skal virkelig ikke få i seg så mye MDMA. Det kan ikke være bra for hverken hjerte eller hjerne.

Har opplevd akkurat det samme flere beskriver her på opp mot 1g. Hallusinasjonene er veldig flytende og svevende på en måte. Man kan se ting som ikke er der. En gang trodde jeg var en helt annen plass og gjorde det helt annet. Kjennes litt ut som man glitcher rundt i tid og rom.
Pleier å få endel halliser på nedturen eller hvis jeg ruller lenge med flere doseringer fordelt utover kveld/natten.

Jeg utførte oralsex på x'n og så at hun hadde hello-kitty plaster over hele kroppen og spesielt over musa, veldig forstyrrende da jeg hadde en jobb å gjøre og det plutselig dukket opp plaster som forsvant så fort jeg fokuserte på de

En annen gang satt vi i hagen å røyka en joint, jointen ble levende som en tusenben, når jeg sendte jointen videre så jeg en afrikaner som sto i hjørne av hagen kledd som en servitør og holdt opp et sølvfat som han balanserte fancy drink glass på.

Ellers har jeg sett rutenett over hele synsfeltet, briller og hatter på folk, ting som morpher inn og ut av seg selv, i dusjen ble vanndråpene om til diamanter. Sikkert endel mer, bare det jeg kommer på i farta.
Eneste gangen det har vært LITT mye var 300mg av noe som i utgangspunktet hadde vært over halvparten av hva man egt trengte. og senere, har det blitt vesentlig mye mer. Du må hvertfall regne med en kjeve du ikke klarer å kontrollere om du holder igjen med handa og krefter engang. overoppheting, og halliser som kan sette deg ut på måter du ikke aner
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Pleier å få endel halliser på nedturen eller hvis jeg ruller lenge med flere doseringer fordelt utover kveld/natten.

Jeg utførte oralsex på x'n og så at hun hadde hello-kitty plaster over hele kroppen og spesielt over musa, veldig forstyrrende da jeg hadde en jobb å gjøre og det plutselig dukket opp plaster som forsvant så fort jeg fokuserte på de

En annen gang satt vi i hagen å røyka en joint, jointen ble levende som en tusenben, når jeg sendte jointen videre så jeg en afrikaner som sto i hjørne av hagen kledd som en servitør og holdt opp et sølvfat som han balanserte fancy drink glass på.

Ellers har jeg sett rutenett over hele synsfeltet, briller og hatter på folk, ting som morpher inn og ut av seg selv, i dusjen ble vanndråpene om til diamanter. Sikkert endel mer, bare det jeg kommer på i farta.
Vis hele sitatet...
Dævver 😂😂
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hallusinert briller på folk, skjegg og kviser, har sett folk sjonglere med pictogrammer (wc symboler, handicap symboler etc), kinesisk drage som fløy rundt i stua, en hær av politifolk som sto og kasta rundt på ting som sto på kjøkkenbenken, og mye mer.. alltid gøy, men neppe sunt. Dog har flere av gangene vært uten så ekstreme doseringer (150mg med redrop på 150)

Jeg får halliser mye oftere enn andre virker det som, men syns alltid det er jævla gøy fordi jeg alltid er klar over at det er noe jeg innbiller meg.
Har tatt 1,5g + på noen dager... ble noen brainzaps for å si det sånn. Ikke å anbefale
Anonym bruker
"Klein Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
halliser er artig ja hahah.

Jeg og to kompiser hadde bestemt oss for å dra på hyttetur for å loke. Litt utpå kvelden hadde vi fått i oss ca 400-500mg hver da vi kom på at vi hadde en båt liggende i et naust et stykke borti veien. Etter mye loking langs med en bilvei midt på natten, kom vi oss til naustet å dro ut på sjøen. Når vi så kjørte langs med en fjellside bryter ene kompisen min ut at vi må stoppe øyeblikkelig! Han har nemlig fått øye på en middels stor daycruiser, OPPE I FJELLSIDEN! Vi to andre begynte først og le, men jo lenger vi såg på det som i ettertid viste seg å være en flekk med lys stein/singel, jo mer begynte vi å bli overbevist. Til slutt satt alle tre å lurte på hvordan i alle dager den daycruisern hadde havna langt oppi fjellet.. Gleder meg til neste hyttetur hahah
Tok ca 1g. Hadde ikke vært uten noe annen rus i 3år.

Så en mobil på bordet, skulle ta den opp, fant ut at det var et vinglass og ingen mobil.

Kan for mer virke som at MDMA kan se ut til å kunne skape en form for visuell-agnosia.
En persepsjons lidelse sett hos pasienter med hjerneskade eller infeksjon i hjernen.
På meg var det ikke permanent, men en morsom opplevelse.

Noen som vet noe om permanente hjerneskader knyttet til høy dosert mdma?
Sist endret av DrPerception; 3. april 2019 kl. 01:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle veie opp en ny redrop til meg og kompis. Brukte ufattelig lang tid på å skjønne opplegget med en ganske simpel vekt, som jeg hadde brukt uten problemer tidligere på kvelden. etter mye loking trodde jeg plutselig at jeg satt med en kalkulator..
En greie som gikk igjen for oss også, var at vi så briller på hverandre.
Var et tilfelle hvor jeg satt på do med døren oppe. Hørte da masse skravling i stua, som for øyeblikket da var tom.
Tok middels store doser, men redroppet alt for mange ganger..
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Tok ca 1g. Hadde ikke vært uten noe annen rus i 3år.

Så en mobil på bordet, skulle ta den opp, fant ut at det var et vinglass og ingen mobil.

Kan for mer virke som at MDMA kan se ut til å kunne skape en form for visuell-agnosia.
En persepsjons lidelse sett hos pasienter med hjerneskade eller infeksjon i hjernen.
På meg var det ikke permanent, men en morsom opplevelse.

Noen som vet noe om permanente hjerneskader knyttet til høy dosert mdma?
Vis hele sitatet...
Ved høye doseringer på nær 1g vil dette uten tvil være nevrotoksisk, det er ikke testet hos mennesker enda men i dyrestudier, så man nervecelleskader. Så da skjer det mest sannsynlig hos oss også, vil tippe det starter langt under 1g, men jo mer man tar jo verre er det. Vet ikke om det er permanent, men hvis man er ute etter en "trip" eller hallusinasjoner bør man vurdere et annet stoff.