Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 695
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg har nå med en lite glipp tatt litt pepper igjen :/ jeg har pissing imorgen ,men er ikke så strengt med tanke på at de står bak meg. Vet at vannet ut også funker ,men har også sviktet før..så jeg har da en flaske med rent piss så lurte bare på om noen hadde noe tips til å for eks lage en fake blære som mange snakker om.
Snusboks med hull i og rør ut. Om du har gucci beltespenne er det midt i blinken Ellers bruk en stor beltespenne helst.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vannet ut og tatt b-vitaminer 4 ganger på rad nå, riktig nok thc men skulle tro det virket på samme måte?
Sitat av Admin221 Vis innlegg
Snusboks med hull i og rør ut. Om du har gucci beltespenne er det midt i blinken Ellers bruk en stor beltespenne helst.
Vis hele sitatet...
Aiaiai den var faktisk veldig lur ) Her i huset går det i LV ,men skal klare å fikse noe tusen takk !

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har vannet ut og tatt b-vitaminer 4 ganger på rad nå, riktig nok thc men skulle tro det virket på samme måte?
Vis hele sitatet...
Ja har drevet veldig mye med vanning og kommet ut av det flere ganger men har skjedd at jeg har slått ut også... Så tenker å vanne ut pisset just in case de merker at jeg jukser😂
Sist endret av SuperLano; 15. mars 2019 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.