Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3185
Eg bestillte mdma fra Sverige, 2000.-. Transportselskapet tok kontakt og krevde "permit lisens" 2400.- fordi pakke er sendt som "diskret pakke", og myndigheter har gjort beslag av pakke som mistenkelig. Dei trua med politi, fengsel og kjempebot dersom eg ikkje betalte denne refunderbare lisensen. Deretter krevde dei 800.- ekstra for leveringsomkostnader og ekstra bruk av tid i forbindelse med permit lisens. No krev dei at eg skal møte på selskapet sitt kontor i Sverige og eg skal betale 4000.- for legeresept som transportselskapet treng for å behandle leveringa. Betaling kun med worldremit.
Transportselskapet svarar ikkje på spørsmål, dei ber meg bare overføre beløpet umiddelbart, elles informerast politi. Det finnest ingen informasjon på nett om firmaet, nettsida deres oppgir fleire shippingadresser i ulike land. på Norsk adresse er det registrert frisør og steakhouse, ingen transportselskap.


Politiet, treng ikkje dei opplysningar frå både selger og fra transportselskapet? Eg har overført penger og skrive mail, ikkje mottatt noko. Hvorfor presser selger og transport til betaling? Dei må vel oppgi namn etc dersom politi vert kontakta og vil sjølv få problemer?
Hva er navnet på "Transoprtselskapet"?
Trådstarter
17 2
Scam ja.
Eg velger å ikkje nemne namn enda.
Hvor mye penger har du brukt til nå ?
Høres ut som svindel og utpressing. ��
Trådstarter
17 2
5200.- på dette.

Dyr lærdom.
Garantert noe som presser deg for penger og drar strikken så langt som dem kan, betaler du så ber dem deg om nytt beløp helt til du selv skjønner greia. Pakken får du nok aldri uansett hvor mye du skulle betale (om pakken eksisterer i det heletatt)

Be dem dra til helvetet og at dem bare kan kontakte politiet for du har ikke bestilt noen pakke. Om politiet over all forventning skulle dukke opp så kan du bare si at du ikke har noen kjennskap til noen pakke og saken blir henlagt. Kjipt som faen for deg, men du får svelge kamelen å heller ta med deg leksa, altså ikke bestill fra hvor som helst og ikke fra hvem som helst, gjør alltid grundig research av vedors før du i det hele tatt vurderer å bestille
Trådstarter
17 2
Selger:
Transport: Firstlineshipping.com
Tips: Firmaer bruker ikke gmail eller hotmail osv. Dem har sitt eget domene. Sånne email-adresser havner rett på rød-lista mi.
Du ville sannsynligvis ha måtte betalt mindre dersom politiet hadde blitt involvert.
Det sier jo seg selv at dette ikke er noe annet enn svindel og bedrageri, alle tegnene er der tydelige som solen selv. Du skal ha kjøpt svært mye MDMA for at dette skulle gi fengsel.

Benytt straffekalkulatoren.no neste gang så ser du om den mengden du har bestilt faktisk kan gi fengsel. Og ikke bestill fra utlandet, det er rene idioti om det så skulle vært 10 ganger så billig.
Et eksempel: Inntil 20 tabletter (100 mg) med Ecstacy ville i Bergen vanligvis ikke gitt mer enn 3000,- i forelegg som straffreaksjon. Selvfølgelig blir beløpet raskt høyere og betinget fengsel er raskt mulig dersom det er snakk om import fra utlandet.
Sist endret av Who?; 26. februar 2019 kl. 18:25.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Who? Vis innlegg
Du ville sannsynligvis ha måtte betalt mindre dersom politiet hadde blitt involvert.
Det sier jo seg selv at dette ikke er noe annet enn svindel og bedrageri, alle tegnene er der tydelige som solen selv. Du skal ha kjøpt svært mye MDMA for at dette skulle gi fengsel.

Benytt straffekalkulatoren.no neste gang så ser du om den mengden du har bestilt faktisk kan gi fengsel. Og ikke bestill fra utlandet, det er rene idioti om det så skulle vært 10 ganger så billig.
Et eksempel: Inntil 20 tabletter (100 mg) med Ecstacy ville i Bergen vanligvis ikke gitt mer enn 3000,- i forelegg som straffreaksjon. Selvfølgelig blir beløpet raskt høyere og betinget fengsel er raskt mulig dersom det er snakk om import fra utlandet.
Vis hele sitatet...
Det er ikke rart Bergen er på nedadgående kurve. 3000kr i forelegg for 20 knips høres ut som bullshit. For 10 år siden fikk vi 4500kr bare for ett gram hasj.
9000kr for 1 gram amfetamin.
Trådstarter
17 2
Takk for tilbakemeldinger.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tips: Firmaer bruker ikke gmail eller hotmail osv. Dem har sitt eget domene. Sånne email-adresser havner rett på rød-lista mi.
Vis hele sitatet...
Tviler på at TS hadde i tankene å kjøpe MDMA fra ett svensk "firma" om det var det du hadde i tankene Men en ting har du rett i, og det er at å kjøpe dop fra noen over gmail er helt krise.



Sitat av Srt-10 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kjøpte du fra en selger som brukte gmail? Ingen PGP, ingen ting?
For det første så vil jeg si at det er åpent lyst en "shady" selger som ikke kan noen ting om "OPSEC" og ingen seriøse selgere opererer sånn så vidt jeg vet. For det andre, bryr du deg ikke om egen sikkerhet eller viste du bare ikke bedre?
Trådstarter
17 2
Eg viste ikkje betre nei, min feil. Eg tek lærdom av dette.
Det er en fyr på darkweb som sender fra sverige som har latterlige lave priser på bulk mdma, trodde det var han du hadde bestilt ifra også var det scam, men det er altså ikke darkweb?
Sist endret av Drugsarebadmkey; 26. februar 2019 kl. 23:29. Grunn: jeg skriver som en gris
Trådstarter
17 2
Ikkje darkweb. Sverigemeds.com, campingsverige.se dragfordon etc.
Kjøper du MDMA fra clearnet så må jeg nesten si at du nesten fortjener å bli svindlet.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lurer på hvorfor nordmenn blir kalt naive .. �� jaja.. shit happends.. kunne vært mye værre! bra du ser positivt på dine feil og skviser litt lærdom ut av det ^_^
"always assume somebody is trying to rip you off"
og en aldri så liten relevant quote til;
"fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me"
Nordmenn naive? Du har jo nettopp sett en post hvor en kar er svindla og resten av innleggene er fra folk som åpenbart ikke hadde falt for denne scammen. Når så mange ikke er svindlet blir det dumt å si at nordmenn er naive når denne tråden nettopp viser det motsatte.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sorry I offended you with my joke... ��
Er det lov å linke til noe her? Hvis ikke, så kan mods slette.

Feks denne TS
https://sverigemeds.com/product/kop-ecstasy-online/

100 piller, 2000 kr? 500 piller, 7000 kr? Kan jeg spørre deg TS hva du tenkte her når du ikke oppgir hvor mange mg virkestoff det er i pillene?
Uansett, ekstremt kjipt å bli svindlet, men det kommer til en punkt hvor dette bare blir for latterlig. Lær fra dette og kjøp innenlands neste gang.
Sist endret av Superspurv; 27. februar 2019 kl. 09:21.