Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1098
Hei! Litt usikker på om jeg skulle plassere denne i diskusjon eller rusmiddelforumet. Anyways; bestilte 100g dendrobium ekstrakt fra ebay. Kommer fra England med post innen 2 uker.
Fant jo ut at dette kanskje ikke var det smarteste, da det er ulovlig i Norge. Regner da med at det ikke er særlig fint å importere og ihvertfall ikke når jeg ikke kjøpte anonymt.

Kan jeg bli straffet for dette om det blir oppdaget, eller sender de det bare i retur/destruerer det?

Takker for hjelp!
Du får en inkallelse til avhør så kan du egentlig bare nekte så blir saken hennlagt
Sitat av Hårskumm Vis innlegg
Du får en inkallelse til avhør så kan du egentlig bare nekte så blir saken hennlagt
Vis hele sitatet...
Nei, ikke ettersom han bestilte fra E-bay. Hadde han brukt bitcoin hadde saken vært en annen, men greia er den at han brukte sitt eget bank-kort, og det hjelper ikke nekte.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nei, ikke ettersom han bestilte fra E-bay. Hadde han brukt bitcoin hadde saken vært en annen, men greia er den at han brukte sitt eget bank-kort, og det hjelper ikke nekte.
Vis hele sitatet...
1. Det hjelper alltid å nekte.

2. De gidder neppe å undersøke bankoverføringene hans.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
1. Det hjelper alltid å nekte.

2. De gidder neppe å undersøke bankoverføringene hans.
Vis hele sitatet...
Når det er snakk om 100 gram, jo? Og hvor naiv er du? Selvfølgelig sjekker dem bankoverføringene dine om du er mistenkt for å ha prøvd å smugle inn 100 gram dendrobium ekstrakt.
Sikker på at dendrobium er ulovelig i Norge? Fant det ikke på urtelisten.
Sist endret av Anonym41264; 27. mars 2014 kl. 15:30.