Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1080
Hva slags urinprøver er det på politistasjonen? skal ta urinprøver der fremover hver måne, er det lab tests eller test KITs. blir testet i Stavanger
Ikke sikker men utifra det eg har lest her på forumet blir det sendt inn til laboratorium.

Bruker du " søk " funksjonen er eg ganske sikker på at du finner svar på ting du lurer på anngåande dette.
Eks :
https://freak.no/forum/search.php?searchid=17895892

Labtester fra legekontor/sykehus blir sendt på laboratorium for russcreening, hos politiet har dem vel bare dyp-tester med sånn 5 rusmidler? Måtte pisse en gang etter mistanke om kjøring i ruspåv. tilst.
Og da pissa jeg i en kopp også dyppa de tre like tester oppi. (Yes var clean B) )
Altså kokain, hasj, amfetamin og kanskje ett til? Right me if I’m wrong
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Labtester fra legekontor/sykehus blir sendt på laboratorium for russcreening, hos politiet har dem vel bare dyp-tester med sånn 5 rusmidler? Måtte pisse en gang etter mistanke om kjøring i ruspåv. tilst.
Og da pissa jeg i en kopp også dyppa de tre like tester oppi. (Yes var clean B) )
Altså kokain, hasj, amfetamin og kanskje ett til? Right me if I’m wrong
Vis hele sitatet...
Hurtigtester er vanligvis THC, kokain, amfetamin, methamfetamin, opiater og benzodiazepiner.
Sist endret av SkammeligNykter; 4. september 2019 kl. 19:09.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På politistasjonen i stvg bruker de hurtigtester.

Offtopic: har hørt hurtigtestene politiet bruker ikke er gyldig i retten eller gyldig som bevis i det heletatt, hvor sant er dette siden de bruker dem i hyttåpine for å få ransaking osv?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På politistasjonen i stvg bruker de hurtigtester.

Offtopic: har hørt hurtigtestene politiet bruker ikke er gyldig i retten eller gyldig som bevis i det heletatt, hvor sant er dette siden de bruker dem i hyttåpine for å få ransaking osv?
Vis hele sitatet...
Har faktisk litt info på dette

SELV så ble jeg tatt for ca 8mnd siden og de tokk en dyp test på meg (threaden er pga lurte om det er forskjell på når jeg er på gjevnlig pissings) men hvertfall, så gjorde de alt i sin makt for og få meg til og forklare megselv og tilstå. alt snakk om rabatt og tilståelse og alt. blir du tatt for BRUK og ikke besittelse så bare nekt straffeskyld, de kan ikke gjøre stort da.