Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3258
Jeg har nettopp blitt tilbudt jobb i spania. Aldri jobbet utenlandsk og har betenkningstid til over helgen.
Vil jobbe med norske kunder over telefon.

Det jeg lurer på er om andre har gjort lignende og hva dere fikk ut av det?

Er dette noe smart i det heletatt?

Hvilken fallgruver er det og hva bør jeg tenke på?
Vet ikke om verken lover og regler eller fordeler eller ulemper økonomisk, men jeg har en kompis som gjorde dette i Barcelona i 3 år og han slutter aldri å snakke om hvor fantastisk den tiden var. Han er dum som et brød, men Kundeservice var han god på.
Økonomisk, nei. Ingen pensjon å snakke om. Sikkert kult noen år.
Jobbet en del i utlandet. Barcelona var kult. Møter mye bra folk. Sørg for at arbeidsgiver hjelper deg med å få arbeidstillatelse. Sleit med det når alle kun snakker spansk. Et godt tips. Som norsk er Man veldig ettertraktet til jobber i utlandet. Sørg for å få flyttepakke. Betalt fly billett osv. Teleperformance i Lisboa tilbyr gratis leilighet og fly. Legg cvn ut på top language Jobs og velg og vrak
Har noen kompiser som gjør det her i barcelona. De trives godt, tjener til livets opphold og mange av dem er smarte folk. Nedsiden er at det kun er midlertidig da det skal mye til for å jobbe seg oppover i slike selskaper, selv om det er techrelatert.