Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2015
Faen, det er kommet en sånn søtlig røyklukt av hasj i leiligheten min, ikke vet jeg hvorfor.


Jeg liker ikke denne lukten, hvordan blir jeg kvitt den?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det andre i leiligheten din som kanskje kunne fyrt en? Innlegget her virker meget rart...
Slutt å røyk... Neida, har du noen naboer ved siden av/under deg? Vanskelig og gjøre noe med det om det siver inn frs noe sted.
lag noe mat som stinker.
Professor
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det andre i leiligheten din som kanskje kunne fyrt en? Innlegget her virker meget rart...
Vis hele sitatet...
Ja, mitt uskikkelige alter ego

Trodde ikke lukten skulle sette seg slikt av et par bong trekk som blåses mer eller mindre rett ut vinduet.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Ja, mitt uskikkelige alter ego

Trodde ikke lukten skulle sette seg slikt av et par bong trekk som blåses mer eller mindre rett ut vinduet.
Vis hele sitatet...

Hahaha, tenkte meg det var noe rart her ja. Brunt isåfall? Fjernes ganske raskt. Grønt tar gjerne 15-20 min lenger. Anyway, spray noe parfyme ved inngangsdøren om du har noja.
Anonym bruker
"Imponert Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
åpne alle vinduer og stå med en pute elns og vifte hardt med den. Da skal lukta forvinne
Vask gulvet med salmiakk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hahaha, tenkte meg det var noe rart her ja. Brunt isåfall? Fjernes ganske raskt. Grønt tar gjerne 15-20 min lenger. Anyway, spray noe parfyme ved inngangsdøren om du har noja.
Vis hele sitatet...
Dette fungerer jo like bra som å pøse på med luftrenser inne på dassen da, blir jo ikke borte. Da lukter det bare luftrenser og dritt.
Får håpe at trådstarter har fått sinnsroen tilbake nå, men et godt triks til neste gang er å frese en løk på stekepanna.
Start stekingen med kjøkkenviften av.
Justeres opp etterhvert som lukten sprer seg og maskerer cannabislukt tilnærmet fullstendig.
Har aldri opplevd at lukten setter seg når jeg røyker rent. Det kan lukte ganske sterkt en liten stund, i rommet der jeg røyker, men har aldri opplevd at lukten sprer seg til resten av huset, og den forsvinner alltid etter en liten stund.

Hvis du røyker med tobakk derimot vil jo tobakkslukten sette seg ganske godt.
Professor
Trådstarter
Jeg tror kanskje det er bongen som gir fra seg lukt. Må vel gi den et såpebad.