Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1763
hørt i usa så slår ikke klonazepam ut men er vel tvert imot her i norge?

tenker vanli 5 panel test med benzo test
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har hørt at etizolam ofte ikke dukker opp på prøver. mulig det har forandret seg.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Etizolam går ofte greit.

Veldig kort halveringstid så 1 døgn uten er ofte mer enn nok.
Rivo har jeg fått negativ på. Det var fra Apotek
da jeg brukte etizolam som den eneste benzo testa jeg positivt hver gang. dette var labtester.
ikke erfaring med rivo og tester, men sett fler her inne si det ikke slår ut på vanlig strips hvertfall
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
da jeg brukte etizolam som den eneste benzo testa jeg positivt hver gang. dette var labtester.
ikke erfaring med rivo og tester, men sett fler her inne si det ikke slår ut på vanlig strips hvertfall
Vis hele sitatet...
Jeg bekrefter dette. Dette var urinprøve hvor hasj slo ut, og dermed trodde de jeg var helt i min eg4n verden pga hasj, ikke pga den store mengden rivotril og litt alkohol som gidde meg 3 dager blackout...

Hva med disse nye, superpotente benzoene? Det er jo microgram dosering på mange av disse, vil ikke det gjøre det vanskelig for en 5 panel test? Aner ikke hvordan de virker, men ser for meg at en som slår ut på grupper av stoffervil ha større problemer med å vise positivt på en benzo med 250mcg, enn en benzo som diazepam, som er 10mg, og har 3 aktive metabolitter.
Etizolam må man søke spesifikt etter.
Først må vi skille hva som menes med "tester" - er det snakk om disse "piss i en kopp og dypp en strimle nedi"-testene, eller snakker vi laboratorium ?

Etizolam er en av de som ikke slår ut på disse stick-testene, har jeg hørt. Rivotril er også en som ikke nødvendigvis slår ut på de samme testene, men der har jeg vært borti testkasetter som var så brede at de lette spesifikt etter clonazepam i tillegg til andre benzodiazepiner.

Hvis det er snakk om laboratorie-tester, så kommer det faktisk an på hvor de sender prøvene hva de kan finne...
(Der finner de ihvertfall clonazepam fort siden det er vanlig å lete etter)

Det finnes et fint lite pdf-dokument som heter "rusmiddelanalyser i Norge" som jeg vil be samtlige som lurer om å lese. Det var der jeg leste om greia med clonazepam og hvorfor den er en "luring" på disse vanlige testene, og der står det også hvilke laboratorium som finner hva i Norge.

Merk at ; jeg ville aldeles ikke tatt sjangsen hvis konsekvensene var store, si at jeg risket sertifikat, omsorg for barn eller noe anna stort pga. at jeg skulle "lure" en test.
Ikke vet jeg hvilken test det dreier seg om, ikke har jeg erfaring nok med disse quickstick-testene til å føle meg *sikker* på at en av de nevnte ikke slår ut likevel (falsk positiv)

Derimot så *har* jeg brukt dette pdf-dokumentet for å finne ut hvilke benzodiazepiner de kan finne oppe på Lar... (det viste seg at både lorazepam og bromazepam var benz de ikke finner - fordi de ikke leter etter de)

De samme benzodiazepinene ville mest sannsynligvis ha slått ut på en quickstick-test derimot, og nettopp derfor nøler jeg som pokker på å komme med noe "svar"...
Hvis du måå ta et, gå for etizolam siden det skiller seg litt ifra "de vanlige" benzodiazepinene, og er det som jeg *tror* har minst sjangse for å kunne slå ut på en prøve.

(Har aldri nølt så jævlig med et svar på Freak før... )