Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 908
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok mdma for litt siden å under oppstarten fikk jeg økt hjerterytme (vet at det er normalt) MEN hjerte dunka så fort at jeg ikke klarte å holde tellinga. Det varte ca 10-15min.(overdriver ikke).

Det jeg lurer på er hvor normalt det egentlig er?
Kan ikke tenke meg det er så bra for hjerte at det dunker så himla fort. Noen som har svar eller har hatt lignende episoder under oppstarten
Dette høres ikke normalt ut, nei. Som du sier er økt hjerterytme vanlig, men det skal absolutt ikke være sånn at man ikke kan holde tellingen eller det skal være ubehagelig. Anbefaler deg å dra til legen og bli henvist så du kan finne ut hva dette kan være. Bedre å være føre var. Kjente en som måtte opereres til slutt for en hjertefeil som ga episoder med voldsom tachycardia. Kanskje det er det samme du opplever, men det kan ingen utenom helsepersonell svare deg på.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei dette er ikke vanlig. Økt puls kan jo være årsak av mye forskjellig. Men løper hjertet helt løpsk er det greit å passe litt ekstra på. Er dette første gangen noe som dette skjer?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av dazezone Vis innlegg
Dette høres ikke normalt ut, nei. Som du sier er økt hjerterytme vanlig, men det skal absolutt ikke være sånn at man ikke kan holde tellingen eller det skal være ubehagelig. Anbefaler deg å dra til legen og bli henvist så du kan finne ut hva dette kan være. Bedre å være føre var. Kjente en som måtte opereres til slutt for en hjertefeil som ga episoder med voldsom tachycardia. Kanskje det er det samme du opplever, men det kan ingen utenom helsepersonell svare deg på.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for godt svar.

Jeg har hatt 3 dagers EKG for en måned siden ettersom jeg hadde en del puls økning (125) og blodtrykksøkning (194) ettpar ganger i samme måned. Alt var bra på EKG i følge sykehuset.

Det var ikke ubehagelig, men gjespet etter luft under Emma turen. Akkurat som om halsen ble lam.
Tror det er best jeg lar Molly ligge på hyllen
Har merket det samme med overdrevne doser på Ecstasy, Amfetamin og Kokain og at man føler at man er sliten i hjerten dagen etterpå. hvor mye tok du?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hårskumm Vis innlegg
Har merket det samme med overdrevne doser på Ecstasy, Amfetamin og Kokain og at man føler at man er sliten i hjerten dagen etterpå. hvor mye tok du?
Vis hele sitatet...
120-60. Jeg har kun tatt mdma 2 ganger med 3/4mndr mellomrom med vanlig dose. Prøvde xtc i sommer med en blackout.

Det som skjedde akkurat for 20 min siden: Hadde en rar svimmelhet følelse i hue, 10 min etterpå øker hjerterytmen (dunker hardt og bestemt), små kvalm, mister følelsen i venstre underarm og helt ned til fingertuppene, svimmel, så kom pustevanskene
Jeg får av og til det samme. For meg er det trolig superventrikulær takykardi. Det kan utløses av drugs.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg får av og til det samme. For meg er det trolig superventrikulær takykardi. Det kan utløses av drugs.
Vis hele sitatet...
Det som er, er at jeg er i vanskelig situasjon der jeg ikke kan nevne noe til fastlege ang rusbruk om det har noe med opplevelsene å gjøre for da sender legen meg på 1 årspisse prøve igjen og tar fra meg lappen som ender med jobbløs. Så står egentlig litt fast. Men takk for svar. Tar ikke dette her som et fasit svar om det virker sånn
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Det som er, er at jeg er i vanskelig situasjon der jeg ikke kan nevne noe til fastlege ang rusbruk om det har noe med opplevelsene å gjøre for da sender legen meg på 1 årspisse prøve igjen og tar fra meg lappen som ender med jobbløs. Så står egentlig litt fast. Men takk for svar. Tar ikke dette her som et fasit svar om det virker sånn
Vis hele sitatet...
Hvis du mistenker hjerteinfarkt eller lignende, må du til legen. Lappen er ikke vits i å ha hvis du ikke lever lenger