Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1071
Skal senere i dag på jobbintervju, og lurer fryktelig på hva slags kleskode som gjelder?

Skal mer spesifikt på intervju hos Sector Alarm AS.
Hvor formell/uformell går grensa?

Hvordan går blant annet mørke bukser med en blå skjorte?
Kle deg behagelig, men samtidig ryddig og pen.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Jeg ville sagt mørk bukse og en skjorte/fin genser. Du skal ikke være stivpyntet, men som penol sier over her ryddig og pen.
Hvis jeg skulle på jobbintervju hos Sector alarm, som vekter regner jeg med, så ville jeg tatt på meg ei ren og fin dongribukse og en fin skjorte.

Du bør selvsagt barbere deg selv, pusse tennene, fikse håret osv for å kunne vise deg selv fra din beste side.

Du vil bli dømt på førsteinntrykk og utseendet, så måten du kler, steller og oppfører deg på kan bli utslagsgivende for om du får jobben eller ikke.

Er vel ikke noen massive krav som stilles til dem som skal jobbe som vekter, så tipper de legger stor vekt på framtoning og førsteinntrykk.
som dørselger av alarmer? ta det isåfall helt med ro. Jobben er alt din.
Hva skal du gjøre for dem?
-Selge? (Da er kleskoden : pen, troverdig, pålitelig.)
-Installere? (Arbeidsklær, verktøy, hjelm.)
-Overvåke? (Ghillesuit, alternativt hoodie.)'

-Neida. Bare tull.

Gå for RENE klær, ikke lukt røyk, skjorte og bukse - som du tenkte på - er perfekt.
Og ikke kom for sent! -Og dropp snus.

GUDD løkk.

:-)
Sist endret av Princeultra; 6. november 2013 kl. 12:58. Grunn: smiley snek seg inn.