Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 4969
Hvis det er noen Freaks som befinner seg i Pattaya mellom 27 juni til 3 juli er det bare å rope ut.

Jeg reiser dit med familien og ingen av de er egentlig på min alder, jeg er 23 år. Så hvis noen er keen på å ta en øl eller 7, og de tilfeldigvis er i Pattaya på den tiden. Er det bare å poste her. Jeg har ikke drukket på ett halv år, så jeg lover god stemning.
Uff. Det fins så mye bedre steder i thailand en Pattaya. Pattaya er kåret til verdens værste ferie plass. Fult av horer og sexturisme. Reis heller til et hvilket som helst annet sted...
Sitat av ganesh Vis innlegg
Uff. Det fins så mye bedre steder i thailand en Pattaya. Pattaya er kåret til verdens værste ferie plass. Fult av horer og sexturisme. Reis heller til et hvilket som helst annet sted...
Vis hele sitatet...
Nå skal han faktisk til Pattaya så det er dette vi må forholde oss til i denne tråden.
Om han hadde søkt reisetips så hadde nok dette kommet meget tydelig frem.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av ganesh Vis innlegg
Fult av horer og sexturisme. Reis heller til et hvilket som helst annet sted...
Vis hele sitatet...
Verste? Høres ikke sånn ut akkurat.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av ganesh Vis innlegg
Uff. Det fins så mye bedre steder i thailand en Pattaya. Pattaya er kåret til verdens værste ferie plass. Fult av horer og sexturisme. Reis heller til et hvilket som helst annet sted...
Vis hele sitatet...
Horer og sexturisme høres ut som rene paradise for meg!
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Bare pass godt på tingene dine mens du er der da! Ikke ta med deg ut på byen mer enn det du akkurat trenger. Og om du hiter noen baser på ei jente så forsikre deg om at hun ikke er hore, kan være skumle bakmenn. Søk på human trafficking, og finn ut hvor utbredt det faktisk er, Thailand er en av de verste landene sånn sett. PASS PÅ! Jeg skal ikke dit.
Men har du skrevet det noen andre steder på Freak? Facebook, sikkert. Har du vurdert avisa?

EDIT: Nei, når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke så mange unge som leser avisa i dag... (Sier jeg som en gammel mann..... Egentlig er jeg nettopp blitt myndig.)
jøss familie tur til pattaya sexhovedstaden av alle..
husk dobbelt lag med kondom og antibakterie spray!
Sitat av ganesh Vis innlegg
Uff. Det fins så mye bedre steder i thailand en Pattaya. Pattaya er kåret til verdens værste ferie plass. Fult av horer og sexturisme. Reis heller til et hvilket som helst annet sted...
Vis hele sitatet...
Vel. Jeg skal faktisk være der en måned. Skal til blant annet Bangkok, Chang Mai, Laos, Chang Rai, Pattaya, Koh Chang, Burma og Kambodsja.


Er fullstendig klar over at Pattaya er ett "skittent" sted. Jeg syns ikke det er skittent da, men skal ikke nekte deg å synes det. Jeg er der i perioden 27 juni til 3 juli. Så hvis noen freaks vil møte meg å ta noen øl. Er det bare å rope ut!
Hils Tim Sharky fra meg, en skikkelig vinnertype og legende i Pattaya: https://www.facebook.com/timshark
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
jøss familie tur til pattaya sexhovedstaden av alle..
husk dobbelt lag med kondom og antibakterie spray!
Vis hele sitatet...
Vis du tar et dobbelt lag med kondomer på, er det større sjanse for at den sprekker.
Jeg misunner deg så sykt. Ikke hør på de konservative kristne menneskene her. Finn horer å kos deg, hadde jeg gjort... (tror jeg )
Er mest sannsyneligvis i bangkok rundt den datoen du snakker om. men det er sjanser for at jeg tar turen til pataya iløpet av den tiden. Siden det bare er 30 min kjøring fra bangkok til pataya. Pluss at jeg garantert kommer til å dra fra bangkok så fort jeg har blitt ferdig med mine ærender der, Kanskje vi sees

Må bare legge til at pattaya har mye mer annet å tilby enn bare horer å skjeve vaginaer å ekkle gamle griser. De kan såvitt jeg vet tilby alt fra go'cart, golf, sjømat, fine hoteller, ØL, strender +++
Sist endret av Aztalon; 9. juni 2012 kl. 20:35.
Sitat av Aztalon Vis innlegg
Er mest sannsyneligvis i bangkok rundt den datoen du snakker om. men det er sjanser for at jeg tar turen til pataya iløpet av den tiden. Siden det bare er 30 min kjøring fra bangkok til pataya. Pluss at jeg garantert kommer til å dra fra bangkok så fort jeg har blitt ferdig med mine ærender der, Kanskje vi sees

Må bare legge til at pattaya har mye mer annet å tilby enn bare horer å skjeve vaginaer å ekkle gamle griser. De kan såvitt jeg vet tilby alt fra go'cart, golf, sjømat, fine hoteller, ØL, strender +++
Vis hele sitatet...
Det er ikke 30 min til Pattaya fra Bangkok.
Ta en tur innom Phnom Penh hvis du skal til Kambodsja da... (Pattaya er greit det for noen dager..)

Trøbbel kan du få i hele verden hvis du vil, men det er stort sett lett og unngå også.

Aztalon: Hva slags kjøretøy er det snakk om her??
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Bare pass godt på tingene dine mens du er der da! Ikke ta med deg ut på byen mer enn det du akkurat trenger. Og om du hiter noen baser på ei jente så forsikre deg om at hun ikke er hore, kan være skumle bakmenn. Søk på human trafficking, og finn ut hvor utbredt det faktisk er, Thailand er en av de verste landene sånn sett. PASS PÅ! Jeg skal ikke dit.
Men har du skrevet det noen andre steder på Freak? Facebook, sikkert. Har du vurdert avisa?

EDIT: Nei, når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke så mange unge som leser avisa i dag... (Sier jeg som en gammel mann..... Egentlig er jeg nettopp blitt myndig.)
Vis hele sitatet...
Herregud, makan til piss skal du lete lenge etter.
Thailand er det landet i verden som turister reiser mest tilbake til, mens du som ikke har vært i landet påstår at det er det verste landet for human trafficking.
Klart du må ta de samme forhånd reglene som i Norge (komdom osv) bortsett ifra det, kos deg

En ting er ihvertfall sikkert, føler meg tryggere i pattaya enn i oslo.
15 min fra sentrum av bangkok til pattaya. med bil går jeg utifra
Sitat av UENorge Vis innlegg
Hils Tim Sharky fra meg, en skikkelig vinnertype og legende i Pattaya: https://www.facebook.com/timshark
Vis hele sitatet...
Vinnertype? Ser mer ut som en horekunde spørr du meg, kan ikke tenke meg noe mer egoistisk og paterisk som en horekunde.
Sitat av Aztalon Vis innlegg
15 min fra sentrum av bangkok til pattaya. med bil går jeg utifra
Vis hele sitatet...
da skal du kjøre fort siden det er ca 16 mil til pattaya
640 km/t, liten privatjet
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Vel. Jeg skal faktisk være der en måned. Skal til blant annet Bangkok, Chang Mai, Laos, Chang Rai, Pattaya, Koh Chang, Burma og Kambodsja.


Er fullstendig klar over at Pattaya er ett "skittent" sted. Jeg syns ikke det er skittent da, men skal ikke nekte deg å synes det. Jeg er der i perioden 27 juni til 3 juli. Så hvis noen freaks vil møte meg å ta noen øl. Er det bare å rope ut!
Vis hele sitatet...
Kult. Sihanoukville burde du besøke i kambodsja. Det er et er skikkelig outlaw country. Drit fett der Nye Goa. Vang vieng i Laos er drit fett det også. Masse alkohol så kan du renne nedover i elva hele dagen i oppblåste traktor dekk. Noen barer med sopp og syre og vist du liker det. (langs elva) Hele elva er full av barer langs veien. Mange tau som du kan slenge deg ut i vannet. Mange som er nakene og party vær dag. Drit kult der.

Burma er sikkert drit fett det og. Gøy og oppleve det før turismen tar helt overhånd. Landet var stengt når jeg var der i 2010 så.. men lurer på et besøk en gang Kos deg
Tenker nok Vang Vieng med familien blir knall..

Ellers så ligner nok Sihanoukville mer på Pattaya, enn Goa om dagen..
Jeg skal! Har sendt deg PM
Er det ikke regntid der nå?
Jeg skal til Koh Samui i samme periode, iallefall Er der fra 27. juni til 10. juli
Litt of topic: jeg anbefaler ayutthaia og lop buri, det er på veien til chiang mai hvis du tar tog. Lop buri har en del makaker løpende rundt i gatene og rundt det ene tempelet(pass på verdisaker) ikke dra på zoo der, mest deprimerende stedet jeg har vært. White temple og black temple i chiang rai er absolutt verdt et besøk. Alle boat fra chiang kong til luang prabang er en opplevelse i seg selv. Du finner det beste markedet jeg har sett i luang. Forsiktig med svindlere hvis du tar båten(ikke book rom på neste stopp) hvis du skal dra fra luang prabang til Vang vieng så anbefaler jeg og bruke noen ekstra kroner på VIP buss. Minivan er noe av det mest ubehagelige jeg har gjort.