Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2536
Jeg var en ivrig tipper før... men så kom jo staten i vårt ellers så nydelige land og fiksa litt her og fiksa litt der... ergo de innførte 18 års grense på å tippe. Latterlig spør du meg, siden jeg ikke er 18 :P Men jeg lurer på hvilke nettsider det er bra å tippe på???
Hvor det er best odds osv.? Og hvor det er enklest?

Noen spillegale mennesker som kan rekke meg en hjelpende hånd?
MvH Balla ;-)
unibet.com ?
det er enda vanskeligere å spille på nett hvis du er under 18 år, enn det er i butikken... har du prøvd, spør de virkelig om leg for noe sånt?
joa de spør etter leg for en oddsen kuppong... :P
http://www.expekt.com/nor/
jo takk, jeg er klar over at d finnes noe som heter unibet.com ... men jeg lurer på om det eventuelt er noen som er "bedre"...

Tobb: på nettet kan jeg jo spille i mine foreldres navn, simpelt, men genialt ! =)
Hvordan kunne jeg vite det når du ikke sa ifra om at du viste om unibet?
oki sorry solrikio.. det kunne du jo seff ikke vite... du er herved unnskyldt! =) hygg hygg
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Unibet har jeg god erfaring med, det er vel ikke noe problem å spill på nett om du er under 18år så lenge du har tilgang til mamma eller pappas visakort.
helt enig tnt, som om jeg skulle sagt det selv ;-)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Når det er sagt, så er det like (om ikke mer) ulovlig. Du godtar vilkårene som sier at du må være over 18 år, osv osv. Det kalles vel dokumentforfalskning.
og mamma eller pappa blir vel kanskje ikke så alt for glade når det plutselig mangler et par tusen på kortet...
http://oddsen.nu/

Til venstre har du en del linker til evt. andre plasser hvor man kan tippe. Hvem som har best odds varrierer veldig fra kamp til kamp..
oddsnet.com
www.nordicbet.com
Overfører du med nettbank slipper du gebyrer!
www.ladbrokes.com
Kan tippe nesten alt mulig. Bra side. har tilogmed norsk språk og. syns den og expekt.com er best.
Expekt er konge bra! =D Ganske høye oddser der! Åsså kan du spille poker å slike ting på siden, det er morro Texas Hold'Em!