Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1734
Hei, jeg skal ta toget klokka 05.30 og sitter og skal bestille billett på nettet.

Men stasjonen åpner ikke før klokka 8, så jeg lurer på om noen vet om det er mulig å hente billetten på toget ved å oppgi ref. nr., eller om man må hente den på stasjonen.

Litt kjipt å gå glipp av en billig nettbillett.

Kult om noen som har erfaring svarer kjappere enn kjappest!
Hvis det er regionstog så kan du hente billetten på toget uten problemer. F.eks er strekningen Oslo-Kristiansand regionstog.
Hvis ikke kan du hente billetten på endel Narvesenkiosker.
Tar de kort på toget?
Er noen år siden sist jeg tok tog, gitt...
tror noen tar kort, du kan jo ringe å høre om det...
tok toget for noen måneder siden å jeg synes å minnes at de hadde med seg en sånn bærbar kortomofon
På toget kan du betale med kontanter, og Visa og Mastercard. Ikke Visa Electron. Det har jeg og det gikk ikke så greit å få betalt med det nei.

Må ha en god tur da
de tar visa og sånnt, ikke mitt kort med "bank axept". du kan også kjøpe billett på toget, men dette er mulig noe dyrere. Nå skal det jo sies at det kun koster 150 kroner uansett hvor langt du skal, så jeg trodde egentlig ikke du sparte så mye på å kjøpe det på internett.