Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1024
Anonym bruker
"Ivrig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har en 8mg eller noe sånt er dette noe rus og få i det hele?
8 mg er nok i massevis, del opp subben i 16 like linjer å ta en linje det blir cirka 0.5 mg det burde være nok i massvis for en uten tolleranse.
Anonym bruker
"Fortvilet Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes Subutex gir en kjip rus. Bare føler deg spacet ut, uten noe eufori. Men hver til sitt.
Husk at det tar lang tid før effekten kommer, så ikke ta en ny stripe hvis du ikke merker noe på en halvtime. Og del den opp i mange små biter, 8 mg for en uten toleranse er en gigantisk dose. Del den i minst ti biter, legg en bit under tunga og vent en og en halv time, da kommer du til å merke det
Ta en ørliten bit av den 8mg og knus den, så sniff den.


Det er ikke noe fett å ruse seg på. Jeg hadde aldri brukt opiater og fikk da prøvd dette ett par ganger i fengsel. Min erfaring før jeg hadde prøvd opiater noensinne;

Første gangen, en ørliten strek. Ble skam dårlig og kastet opp bare jeg beveget på meg, og ta en røyk var umulig uten å kaste opp.

Andre gangen fikk jeg en eurofi og avslappende rus en liten stund før jeg hang meg over kjøleskapet jeg følte meg så dårlig.(Satt på en stol)
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sniffet en ca 0,5 mg av en tablett uten toleranse og ble først edru etter fire dager. Var litt småkvalm og ekstremt stein, men opplevelsen var mye mindre euforisk enn andre opiater jeg har prøvd (antar at dette er noe av grunnen til at det brukes såpass ofte medisinsk, ettersom eufori er tabu uansett hvor deppa man er). Når rusen begynte å synke på dag to fikk jeg intense cravings etter mer, noe jeg heller ikke har opplevd på opiater. Var helt chill, men anbefales kun dersom du ikke har fast tilgang og/eller ekstrem selvkontroll.