Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2638
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde razzia og fast inventar i huset ble fjerna og tatt vekk, ting som ikke var relevant for saken eller kunne brukes til noe og ting som ikke var en del av etterforsket materiale heller. I tillegg skader flere steder som gjør meg erstatningspliktig til den jeg leier av.. Når jeg nevnte det for advokaten sa han vi skulle gå videre med det men det dødde ut i alt annet kan man si. Jeg ble dømt og sona men skadene politiet gjorde er fortsatt på huset spørsmålet er er det for sent å søke om erstatning for det nå og hvordan går jeg evn frem? Har ikke råd til mange timer med advokat...
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mer konkret politiet var uforsiktige idioter når de var her og vegger, dører, skap ble ødelagt pga dems uforsiktighet. Jeg samarbeidet og åpnet døra så det er ikke snakk om at de måtte sparke seg inn men de brøla rundt som noen tullinger på steroider.
Så skrudde de ut fast interiør som ikke ble satt på plass igjen så dette mangler også.
ville ikke brukt penger på advokat. Se hvor langt du kommer med erstatningskrav og klager osv hvis du orker å vasse i papirmølla.
Tror det er liten sjangs for at de innrømmer noe feil. Med mindre du har noen vanvittige eksempler, veldig godt dokumentert.
Sist endret av Bothrops; 1. november 2020 kl. 01:45.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer ikke få utbetalt en sum etter rassia.

Da hadde jeg vært rik gutt.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
ville ikke brukt penger på advokat. Se hvor langt du kommer med erstatningskrav og klager osv hvis du orker å vasse i papirmølla.
Tror det er liten sjangs for at de innrømmer noe feil. Med mindre du har noen vanvittige eksempler, veldig godt dokumentert.
Vis hele sitatet...
Hvor begynner man? Hvem klager man til?
Har dokumentert skadene på foto med datoen jeg kom hjem fra varetekt og så det. Kan dokumentere at jeg kort tid etter snakka med advokaten som var på saken om det også
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kommer ikke få utbetalt en sum etter rassia.

Da hadde jeg vært rik gutt.
Vis hele sitatet...
Jeg mener noe må man regne med om man er bajas selv og det blir slosskamp eller man ikke lokker opp døra og de må ta den med rambukk. Men skulle tro at når jeg sitter stille og samarbeider og de flyr rundt og forårsaker skade på huset pga uforsiktighet så er det på dems kappe?

Jeg skjønner at jeg ikke kan få erstatning for innbo og eiendeler de herpa når de gjennomsøkte huset men skader på selve huset burde de vel klare å unngå å lage for å gjøre jobben sin... Ftp..
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Klag direkte til lokale politikontor, det gjorde jeg når de hadde stjålet ett smykke under en razzia. Ringte og maste hver dag lenge, fikk 1500 til slutt ����x♂️
Tror dessverre du må klage til politiet. Veit ikke hvor vanskelige de er, men hvis du ikke kan dokumentere at kåken ikke var kræsja før snuten kom så kanskje de kaster ut hele greia. Har ikke erfaring her, hater papirmøller og myndighetene så jeg rømmer i stedet. Jo mindre tid brukt i prat med de folka jo bedre for helsa. Veit ikke hvor mye penger du har å rutte med, men er det under ti tusen så hadde jeg ikke klaga til onkel og håpa det var lenge til neste gang vi møttes
Sist endret av Bothrops; 1. november 2020 kl. 02:04.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Klag direkte til lokale politikontor, det gjorde jeg når de hadde stjålet ett smykke under en razzia. Ringte og maste hver dag lenge, fikk 1500 til slutt ����x♂️
Vis hele sitatet...
Så det er sant at politet stjeler ting? Jeg husker at macbooken min ble borte når jeg bodde hos en kompis etter en razzia, maste som faen på politiet i etterkant, men de mente den ikke var der. Er temmelig sikker på at det finnes mange dirty cops i norge.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
De stjal ny sykkelen min i 2005. Helt ny htbrid sykkel. Under 3 dager gammel.

De sa keg hadde stjålet den, men kunne hente den på majorstus politistasjon med kvittering.

Møtte opp der flere ganger, også på grønland, stovner og ringte manglerud, men ingen hadde sett, hørt eller loggført det.

Det var 12.000 rett i dass. Skjønnte jo jeg ikke kom noe vei med det. Uka før jadde de funnet et helt sykkelstativ mef sykler inne i hybelen så skjønnte jeg hadde en dårlig sak.


Skjønner greia du mener med at du samarbeidet, men viss de måtte skru fra hveramdre hele leiligheten kan msn vel diskutere hvor mye man samarbeidet.

Ifølge politiet samarbeider man vel ikke før mansier hvor alter og hvordet er fra hehe og bra du ikke gjorde det altså

Jeg pleier altid å si at jeg ønsker å samarbeide, men kan ikke pga siklerheten til min familie og eget liv. Så ber jeg de altid skrive det på avhøret så dommer kan lese man ønsket å samarbeide, men ikke


Håper du får erstatning, er ikke noe galt i å kjøre hardt tilbake viss du er blitt legit, men om du bare er 99% legit, prøver de nok å finne den siste prosenten å ta deg for det om du skal ta de.

Kjipt er det uansett da. Fant de noe på de stedene da? Isåfall kan de jo forsvsre det.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri opplevd at de stjeler, men har flere ganger opplevd direkte hærverk, knusing av ting, demontering av helt unødvendige ting ingen med litt vett i hodet ville gjemt noe, hunder som ikke klarer å oppføre seg og tisser/driter på gulvet hvor de påstår at det er katta sin skyld (som forøvrig var utestengt på verandaen i minusgrader i flere timer pga de var så ekstremt sikre på at de skulle finne noe.
Første de sa sist gang "Ja, hvor har du gjemt den kiloen med cannabis da, du kan jo bare vise oss den med engang."
Kåken hadde ikke ett fnugg av dop noe sted og eneste grunnen til at jeg åpna døra var fordi jeg også hadde bestilt mat så trodde det var den som kom.
100% av gangene har jeg spurt om papirer og nektet dem inn, 100% av gangene har de likevel tvunget seg inn og i de aller fleste tilfeller sagt at de ikke trenger papirer på noe som helst.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
De stjal ny sykkelen min i 2005. Helt ny htbrid sykkel. Under 3 dager gammel.

De sa keg hadde stjålet den, men kunne hente den på majorstus politistasjon med kvittering.

Møtte opp der flere ganger, også på grønland, stovner og ringte manglerud, men ingen hadde sett, hørt eller loggført det.

Det var 12.000 rett i dass. Skjønnte jo jeg ikke kom noe vei med det. Uka før jadde de funnet et helt sykkelstativ mef sykler inne i hybelen så skjønnte jeg hadde en dårlig sak.


Skjønner greia du mener med at du samarbeidet, men viss de måtte skru fra hveramdre hele leiligheten kan msn vel diskutere hvor mye man samarbeidet.

Ifølge politiet samarbeider man vel ikke før mansier hvor alter og hvordet er fra hehe og bra du ikke gjorde det altså

Jeg pleier altid å si at jeg ønsker å samarbeide, men kan ikke pga siklerheten til min familie og eget liv. Så ber jeg de altid skrive det på avhøret så dommer kan lese man ønsket å samarbeide, men ikke


Håper du får erstatning, er ikke noe galt i å kjøre hardt tilbake viss du er blitt legit, men om du bare er 99% legit, prøver de nok å finne den siste prosenten å ta deg for det om du skal ta de.

Kjipt er det uansett da. Fant de noe på de stedene da? Isåfall kan de jo forsvsre det.
Vis hele sitatet...
Nei de fant ikke noe noen av stedene for jeg ga dem det jeg hadde med en gang som lå midt på bordet når de kom. Det er ikke mest at de skrudde fra hverandre shit de kasta etterpå som jeg er gæren på (men blir vanskelig å forklare han jeg leier av når jeg skal si opp leieavtalen og han gå på inspeksjon) men at de lagde skader og hull i vegger, dører og lister av å være uforsiktig wannabe swat team på escobar mission.