Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1846
Jeg er nå ca 70 timer inn i en vannfaste og er for øyeblikket i ketose. Har planer om å bryte den i morgen når jeg står opp med litt sellerijus og litt frukt et par timer senere etter jusen. Har så tenkt å ta meg en trip på nyplukket fleinsopp som har ligget og tørket i 2-3 dager. Er litt usikker på hvilken level trip jeg skal ta, men tenker kanskje en level 3. Hovedmålet mitt med tripen er å komme til bunns i emosjonelle blokkeringer og "rense ut" og løse opp i disse. Jeg har tidligere hatt turer etter å ha fastet samme dag, men aldri etter en 3-4 dagers faste. Jeg har derimot hørt at noen velger å trippe etter en lengre faste fordi man er så mye mer mentalt klarere da.

Jeg lurer på om noen her på forumet har erfaring med å trippe etter en slik faste. I såfall, var dere da mer sensitiv for soppen, altså at man trenger en mindre mengde enn vanlig? Noen råd eller tips om hvordan jeg burde gå frem tas i mot med stor takknemlighet

Kan forøvrig legge til at jeg er en 35 år gammel kvinne på ca 49 kg og 1,59 m høy, om det har noe å si.
Ville spist soppen sakte over en times tid ihvertfall. Fikk litt mer magetrøbbel enn vanlig når jeg spiste sopp etter faste.
Etter jeg trippa på lsd i fastet tilstand første gangen, har jeg aldri tatt psykedelika uten å faste igjen.
Personlig så gjør det trippen min så mye bedre at jeg foretrekker det på den måten. Den mentale klarheten man får i den tilstanden er virkelig noe for seg selv!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Veldig interessant QuantumLove, hvordan faste anbefaler du, og hvor lenge faster du før du inntar psykedelika?
R.i.p 23.04.2021
Funker fjell også og kutte ut alt med kjøtt!! Du spiser trosalt noe med en sjel& det fucker opp det spirituelle. Du kan ikke si du er spesielt spirituel når man putter i seg kjøtt fra andre livsformer. Spis nok nøtter,bær,bønner,linser og grønt så øker du vibrasjonen din & blir det man kaller årvåken
Sitat av Tarm Vis innlegg
Du kan ikke si du er spesielt spirituel når man putter i seg kjøtt fra andre livsformer.
Vis hele sitatet...
Dette vil jeg si er feil. Man må være forsiktig så man ikke forveksler spiritualitet med egne subjektive ideologier. Dette kan være spiritualitet for deg, men det er langt unna hva som ansees som spirituelt for meg.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dette vil jeg si er feil. Man må være forsiktig så man ikke forveksler spiritualitet med egne subjektive ideologier. Dette kan være spiritualitet for deg, men det er langt unna hva som ansees som spirituelt for meg.
Vis hele sitatet...
Riktig det , alle har forskjellig ideologi
Sitat av Tarm Vis innlegg
Funker fjell også og kutte ut alt med kjøtt!! Du spiser trosalt noe med en sjel& det fucker opp det spirituelle. Du kan ikke si du er spesielt spirituel når man putter i seg kjøtt fra andre livsformer. Spis nok nøtter,bær,bønner,linser og grønt så øker du vibrasjonen din & blir det man kaller årvåken
Vis hele sitatet...
Var det ikke mange urbefolkninger som fikk «krefter» utifra hva slags dyr de spiste og hvilken del av dyret. Tror disse ville blitt ansett som spirituelle i dag.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Var det ikke mange urbefolkninger som fikk «krefter» utifra hva slags dyr de spiste og hvilken del av dyret. Tror disse ville blitt ansett som spirituelle i dag.
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at de i nord koste seg med penis fra hest.