Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2135
Noen som vet om noen chille piller ellerno man finner i hus og apotek som er digg og ruse seg på, og ikke altfor farlig?
Sitat av likerÅbliFjern Vis innlegg
Noen som vet om noen chille piller ellerno man finner i hus og apotek som er digg og ruse seg på, og ikke altfor farlig?
Vis hele sitatet...
Muskatnøtt
Paraglin forte er ganske vanlig å finne i medisinskapet. Hadde dårlig vane når jeg var yngre med å alltid raide medisinskapet på fest hos randoms, fant pf oftere enn jeg ikke gjorde
hvor får jeg tak i muskannøtt?
Sitat av likerÅbliFjern Vis innlegg
hvor får jeg tak i muskannøtt?
Vis hele sitatet...
Får det i krydderhylla på matbutikken dog ikke noe som anbefales
hvor mange paraglin forte burde jeg ta for å få gooood følelse?
Sitat av likerÅbliFjern Vis innlegg
hvor mange paraglin forte burde jeg ta for å få gooood følelse?
Vis hele sitatet...
Ikke experienced med pf, men har lest litt om det. Og pf inneholder også paracetamol (paracett), som er farlig i større doser. Ambefaler deg å ekstrahere kodeinet.
hvordan ekstraherer jeg kodeinet?
og kan jeg mekke lean med det?
Kanskje bare legge ifra deg tanken om å ruse deg?
Nei, det finnes ikke reseptfrie piller på apoteket som gir noe særlig rus, muskatnøtt fra matbutikk er i de fleste tilfeller bare kjipt og jævelig.

Er forsåvidt ikke verre enn å Google "how to..."
Det du kan gjøre er å plukke deg typ 20-30 g med rød og hvit fluesopp gratis er det også
Sitat av likerÅbliFjern Vis innlegg
hvordan ekstraherer jeg kodeinet?
og kan jeg mekke lean med det?
Vis hele sitatet...
CWE (cold water extraction, google it). dette er viktig for å ikke overdosere på paracetamol.
ja du kan mekke lean med det, og siden du åpenbart ikke vet hva du driver med anbefaler jeg lean fremfor å bare svelge en dose i en go og håpe det går bra.

hvor mye du trenger spørs på mange faktorer, men en pekepinn kan være et sted mellom 50-200mg kodein.

husk at dette er et opiat, altså "det samme som" heroin og fentanyl etc.
Sist endret av Munted Artist; 21. april 2020 kl. 02:00.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri skjønt poenget med "lean", hvorfor blande ut noe som smaker dritt uansett? Er ikke store skvetten man trenger som opiatnaiv for å oppnå effekt akkurat. CWE og sips eller små shots er veien å gå med mindre man bare skal ha flaska lenge for å skryte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri skjønt poenget med "lean", hvorfor blande ut noe som smaker dritt uansett? Er ikke store skvetten man trenger som opiatnaiv for å oppnå effekt akkurat. CWE og sips eller små shots er veien å gå med mindre man bare skal ha flaska lenge for å skryte.
Vis hele sitatet...
se bort ifra "lean", men hvordan det doseres.
absolutt ikkeno fan av ryktet selv, men å sippe (lean) langsomt til ønsket effekt er definitivt tryggere enn å ta alt på en gang når man ikke har god erfaring/kunnskap fra før...