Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5942
Har tatt litt cosylan av dama, dette skal selvfølgelig ikke merkes, hva kan jeg ha i flasken uten at hun merker det ? (Glem solbærsirup)
Ettersom Cosylan er en brun mikstur med mentolsmak, så ville jeg nok brukt noe som har lignende smak.

1 ml inneh.: Etylmorfinhydroklorid 1,7 mg, sagradabarkekstrakt 50 mg, etanol, sakkarose, benzosyre, hjelpestoffer. Fargestoff: Karamell (E 150). Sukkerholdig. Mentolsmak.
Et alternativ er jo å fortelle det som det er. Er da vel en helt straight sak å ta litt hostesaft i ny og ne. Imo. er cosylan uansett ikke verdt å ruse seg på pga. sagradabarkekstrakten, som er lakserende. Synes jo det er et verdig argument i seg selv om hun mistenker at du gjorde det for å ruse deg.
Hvorfor i h.. skal jeg fortelle det, jeg trenger svar på hva jeg kan blande det ut med, ikke moralprekener..
Hvorfor skal du skjule det?

"Jeg hadde vondt i halsen så jeg tok litt cosylan"
Værre er det jo ikke...
Hva med "Sanasol" eller annen lignende hostesaft som har noe samme viskositet og farge?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Imo. er cosylan uansett ikke verdt å ruse seg på pga. sagradabarkekstrakten, som er lakserende.
Vis hele sitatet...
Aldri merket noe til dette.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bland ut med reseptfri Cosylan fra butikken.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ingen gode råd, annet enn at det jo er en veldig lett gjenkjennelig lukt og smak på Cosylan. Men vil jo anbefale at du ordner deg din egen flaske. Er veldig greit å ha stående. Vet jo aldri når man har behov for den. Hostesaften man får uten resept fungerer rett og slett ikke spørr du meg. Si til legen din at du sliter med hard hoste til tider. Ikke bruk den om du har slimhoste.
Anonym bruker
"Sinna Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke bruk den om du har slimhoste.
Vis hele sitatet...
Njaa, hør med legen uansett. Jeg fikk den for slimhoste, og med dosene jeg tok hostet jeg forsatt slimet opp lett, bare mye mindre brutalt og slitsomt. En liten host fikk opp mye slim i forhold til brutale vonde hosteanfall, fikk forsatt sove på nettene.
Så, noen som har noen flere tips å komme med, jeg har bestemt meg for å prøve sanasol.
Sitat av Person_navn Vis innlegg
cosylan uansett ikke verdt å ruse seg på pga. sagradabarkekstrakten, som er lakserende.
Vis hele sitatet...
Å jo da. Jeg bælmer en hel flaske (den lille ihvetfall) islengen uten å få magetrøbbel og med en liten joint og en øl på toppen av det så må jeg si det er en ganske så behagelig rus. Jeg tror ethylmorfinen og sagr..barken jevner hverandre ut litt.
Jeg sier ikke at du ikke får ræpern av det, men å si at det ikke er værdt å ruse seg på for mange er feil etter min mening

Til TS:
Jeg prøvde å foreslå lønnesirup som ihvertfall har samme konsisten og farge som cosylan, men modsa sletta det av en eller annen grunn
Jeg vet ikke hvordan lønnesirup smaker, men av erfaring så overdøver cosylan smaken nesten alt man prøver å blande det med
Red bull, eller burn. Disse to pleier jeg å blande ut Jägermeister med, som har både lik smak, og konsistens som cosylan. God smak og skalkeskjul, er dog utrolig lett å bli dårlig i magen av cosylan, så vær forsiktig med blandingsforhold.
Sanasol har en veldig distinkt smak. Jeg ville kjent forskjellen.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Hvorfor i h.. skal jeg fortelle det, jeg trenger svar på hva jeg kan blande det ut med, ikke moralprekener..
Vis hele sitatet...
Jo, du trenger faktisk en liten moralpreken.

Men ikke fordi du ruser deg på stjålet hostesaft; det er bare teit. Ei heller skal jeg moralisere over at du holder misbruket ditt skjult for dama di - det er patetisk, men forståelig. Det jeg reagerer på er at du endrer medisinen hennes uten hennes informerte samtykke. Du skal vanne den ut, dermed endrer du konsentrasjonen, og den virkningen hun forventer å få av den reduseres. Nå er ikke cosylan akkurat hjertemedisin, men jeg tror du ser hvorfor dette er et nokså tvilsomt foretagende. Mer alvorlig er det imidlertid at du akter å tilsette noe ganske annet enn rent vann. For det første vet du ikke om noe av det du tilfører vil reagere med noe annet oppi der på ugunstig vis. Det er nå ganske mange stoffer tilstede både i medisinen og i det du tilsetter - hva enn du ender opp med å velge - og sannsynligheten for at det skjer noe uforutsett i miksturen er absolutt tilstede. Sannsynligvis går det selvsagt bra. Men det øyeblikket du tilsetter noe annet i den flaska har du faktisk laget en ny medisin med potensielt ukjent virkning. Hun tror hun inntar apotekvarer, men i virkeligheten får hun i seg noe du har mekka ihop på kjøkkenbenken. Det er grovt overtramp mot hennes integritet. I lys av det overstående synes jeg planen din er forkastelig.
Sist endret av Myoxocephalus; 29. august 2017 kl. 19:28.
Jeg krøp til korset og fortalte det, fant ut at det var det smarteste.
Sitat av Realtaylor Vis innlegg
Red bull, eller burn. Disse to pleier jeg å blande ut Jägermeister med, som har både lik smak, og konsistens som cosylan. God smak og skalkeskjul, er dog utrolig lett å bli dårlig i magen av cosylan, så vær forsiktig med blandingsforhold.
Vis hele sitatet...
Hvordan får du jager og energidrikk til å smake mentol?
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Jeg krøp til korset og fortalte det, fant ut at det var det smarteste.
Vis hele sitatet...
Ja det enkle er ofte det beste er det noen som sier, dog har jeg full forståelse for at du hadde lyst til å skjule det, da mange lever i uviten å kanskje ville gått helt av skaftet

Nå som saken er avsluttet, har du lyst å fortelle oss historien bak den stjålne hostesaften? Bare en forespørsel, ikke noe du må altså jeg er bare nyskjerrig og har lyst på en reality historie.

Om du har lyst til å fortelle:
* hvor mye tok du?
* var det for å ruse deg?
* fikk du noen rus?
* ble dama sinna?
* hvordan reagerte hun?
* noen spesiell gunn uten om det åpenlyste for at du ville skjule det for henne?

Hilsen nyskjerrigPer
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Hvordan får du jager og energidrikk til å smake mentol?
Vis hele sitatet...
Trodde han ønsket å blande ut cosylan med blandevann, slik at han kunne bli smårusa uten å si at han drakk hennes cosylan, samtidig som det smakte greit.

Skjønte litt for sent at han heller lurte på hva han kunne fylle på flaska hennes for å skjule at han hadde tatt noe. Jeg missforsto rett og slett hva han ville frem til.