Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1350
Hei. Det jeg lurer på,hvor mye veier en Suboxone 8mg ? Grunnen til at jeg lurer,er fordi jeg blir tilsendt ferdig knuste tabletter av kompis,og vil ha litt kontroll på inntak. God dag til alle freaks
8mg ditt fjols
Sitat av CrazyBenard Vis innlegg
8mg ditt fjols
Vis hele sitatet...

8mg betyr at det er 8 mg virkestoff i tabletten. Selve tabletten kan jo feks veie 1 gram. (vet ikke hvor mye en tablett veier, dette var bare et eksempel)
Sist endret av 3RD; 22. mars 2013 kl. 12:27.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av CrazyBenard Vis innlegg
8mg ditt fjols
Vis hele sitatet...
Dat fjols.....


Første treff på google sier 0,4 gram vekt for en subuxone 8mg.

Prøv google en gang, det er en fin tjeneste. www.google.com
Sist endret av bleh; 22. mars 2013 kl. 14:24.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Det er vel en grunn til at det kommer i pulverform? Tror du ikke denne kontakten muligens blander ut subuxonen med noe annet?
Trådstarter
Bleh ; Takk for svar,prøvde google,men tydligvis ikke nok.

Muradi ; Jeg får det tilsendt i pulverform pga at kontakten min er innlagt på rehab-plass, (Og dere trenger ikke engang kommentere dette..... ) og han får servert pillene ferdig-knust. For alt jeg vet,kan det være utblandet,men det tviler jeg på.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Bleh ; Takk for svar,prøvde google,men tydligvis ikke nok.

Muradi ; Jeg får det tilsendt i pulverform pga at kontakten min er innlagt på rehab-plass, (Og dere trenger ikke engang kommentere dette..... ) og han får servert pillene ferdig-knust. For alt jeg vet,kan det være utblandet,men det tviler jeg på.
Vis hele sitatet...
Han må ta de under påsyn på rehab.,spytter de så etterpå ut igjen ,tørker de og knuses så til pulver