Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 572
Jeg har bommet på låret mitt så nå ligger vesken i huden min. Ser litt rart ut og vet ikke om jeg skal være bekymra. Jeg tror ikke det blir å bli noe infeksjon men dette i seg selv, kan dette være farlig ? Dette har skjedd før og det har gått helt ok men syntes det er ubehagelig.
Hvor alvorlig tar du det selv? Det er klart det er farlig, men du vil vell bare ha en bekreftelse på at det kommer til å gå bra, men akkurat det er ingen her inne i posisjon til å bedømme, iallfall ikke ut i fra denne informasjonen.

Har faktisk aldri sett noen injisere i låret, de fleste jeg vet om som ikke har flere årer igjen har begynt å bruke lysken som hovedvei. Veit om folk som kan sette justeringen der i blinde…
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heller aldri hørt om låret.. Er vel det vanskeligste stedet å finne noe.
Blant min omgangskrets stopper det gjerne når man ikke lenger treffer i halsen. Da går de fleste over til drop eller plugging.
Trådstarter
11 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heller aldri hørt om låret.. Er vel det vanskeligste stedet å finne noe.
Blant min omgangskrets stopper det gjerne når man ikke lenger treffer i halsen. Da går de fleste over til drop eller plugging.
Vis hele sitatet...
Problemet er at jeg har veldig vanskelige årer så jeg prøvde i låret siden armene mine har det vondt. Men du sier «drop og plugging» er dette noe utstyr elle hva? Har ikke hørt om det før
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drop er rett og slett å pakke det i papir eller kapsel og svelge.
Plugging er en pumpe inn i ræva. Dette gir best opptak dersom IV ikke lenger er et alternativ.