Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 831
Hei.

Jeg skal ha meg en bluray spiller, der jeg trenger litt hjelp

Jeg er ikke noe kresen, der jeg tenkte å punge ut med rundt 1000 lappen bare.

Det jeg ser litt på er altså en spiller som støtter wireless Lan, er det med en slik funksjon du kan streame alt som du gjør på pcen? som f,eks om du er på nett å streamer en fotballkamp eller lignende?

http://www.play.com/Electronics/Elec...t.html?cur=258

sett litt på denne f,eks
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Mange spillere som støtter WLAN til under 1000,- på random elektronikkbutikk i norge, men WLAN-biten er ofte ikke inkludert og må kjøpes utenom.

Dette som ofte kalles "Wifi-ready" etc.
Trådstarter
okey,takker for svar

men kan du forklare meg litt hvordan dette fungerer, latså dette med streaming som jeg nevner ovenfor?
At spilleren har innebygd wifi betyr ikke automatisk at du kan streame filmer til den. Noen ganger betyr det bare at spilleren støtter nedlasting av BD-Live-materiale og diverse enkle nettjenester som widgets osv.
Trådstarter
okey,men kan dere gi meg et tips til en spiller som ikke koster all verden?

og som jeg kan streame alt fra pcen på,om det går?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sålenge spilleren støtter DLNA kan du streame det du vil lokalt, de fleste gjør dette, men sjekke specs for DLNA-certified f.eks.
http://www.samsung.com/no/consumer/t...=specification

Det ville forbause meg om du ikke fant den til ca tusenlappen et sted. Finfin spiller. Men WLAN adapteret koster rundt 500 ekstra.
Trådstarter
men på den du nevner der cikey,følger det vell med?

lokalt, da mener du baer ting jeg har inne på pcen med andre ord atxbyea? som filmer ,musikk osv
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av datahjelp Vis innlegg
men på den du nevner der cikey,følger det vell med?

lokalt, da mener du baer ting jeg har inne på pcen med andre ord atxbyea? som filmer ,musikk osv
Vis hele sitatet...
Helt korrekt DLNA er en lokal protokoll som du kan bruke f.eks PS3 Media Server eller Tversity til å streame filmer\musikk\bilder fra.
Trådstarter
okey,skjønner,takker for svar

hadde vært stilig om man kunne få opp nettsider også, men dette går vell sikkert ikke? med noen andre programmer eller produkter? hehe

men den som cikey nevner,er vell den jeg viste i den første tråden,den virker da å ha det meste?
Det kan godt hende det er den du har linket til, jeg får bare opp hovedsiden når jeg klikker på linken din. Den har altså DLNA støtte (som samsung nå kaller for Allshare) men den har ikke trådløst nett. Den har mulighet for å koble til en nettverkskabel, men skal du ha det trådløst må du kjøpe dongle i tilegg.
Trådstarter
okey,takker for svar

men fins dette i enkelte spillere, som ikke er så dyre? noe forslag /tips på det?