Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1771
Vurderer å kjøpe iPad 2, men lurer på hvordan den er. Hva er deres erfaringer med iPad 2? Bra/dårlig, hvorfor? Har du mistet den i bakken, hva skjedde? Jeg er interessert i å vite alt mulig.
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Min erfaring!

Jeg synes skjermen er noe sykt annerledes mye klårere, men skal dog ikke ha større oppløsning. Kamaret på iPaden er ok, front kamaret er elendig.

Den er helt sykt rask og overraskende tynn! Rask på nett og artig å leke med! Den tåler mye!

Jeg digger den!
Jeg fant den alt for begrenset.
Mange steder på nettet jeg ikke fikk sett video blant annet.
Og for meg som har laptop og stasjonær fra før, så ble det rett og
slett bare unødvendig. Og den har ikke annet å by på enn surfing, loking, noe spill og et vakkert utseende.

Jeg hadde min iPad 2 i 9 dager før jeg solgte den til min mor med en tusenlapp i tap.
Fantastisk. <3
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Fantastisk. <3
Vis hele sitatet...
Slike innlegg er slikt som forsøpler freak, korte innlegg rett over titegnsgrensen som ikke gir noen noe.

iPad 2 for meg er veldig rask sammenlignet med forgjengeren.
Merket at kameraet var bra, men som nevnt tidligere i tråden så er front-kameraet virkelig dårlig.

Anbefaler deg å lese tester på nettet, både norske og utenlandske om du vil vite mer om iPad 2
[quote=
Den er helt sykt rask og overraskende tynn! Rask på nett og artig å leke med! Den tåler mye!

Jeg digger den![/QUOTE]

Du har altså mistet den i bakken, å erfart at den tåler mye? Har vell ikke kjørt over den med bilen også?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
det finnes faktisk et sleeve som du putter ipaden i og den tåler å bli kjørt over med bil http://www.youtube.com/watch?v=eFG76...el_video_title
Har såvidt brukt vanlig pc siden jeg fikk min på utgivelsesdatoen her i tyskland. Jeg spiller dog ingen spill for tiden, men den er mer enn god nok til mitt forbruk. Selvsagt, spiller du hver dag og bruker tonnevis med flashprogrammer er den kanskje ikke like genial.

Den er fantastisk på reiser og, har hatt den med både til Norge og Tyrkia, og er ubeskrivelig mye enklere å ha en ipad med enn en laptop, om du er like internettavhengig som meg, selv når du er på ferie.