Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1392
Tenkte og jailbreake ipaden min. Første generasjon, altså Ipad 1.
Men så oppdaterte jeg selvfølgelig programvaren, til 4.3.3.
Leste at Spirit skulle være enkelt og bruke når du skulle JB'e. Men den støtter ikke programvaren min.

Takker for svar! :9
Du må vente til det kommer en Jailbreak til 4.3.3
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Her her du en fin-fin guide til iPad 4.3.3

edit: har brukt iPod versonen av guiden til å jailbreake min ipod 3g med 4.3.3, veldig enkelt
Sist endret av Echuz; 1. juni 2011 kl. 18:45.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Tror Redsn0w funker, har lest men ikke prøvd jeg jailbreaket min med redsnow men da var det 4.3.2 bare se på youtube elns.

EDIT : http://www.youtube.com/watch?v=2MFv6...otation_993338
Sist endret av snowdog; 1. juni 2011 kl. 18:46.
Hvor finner man egentlig aps til iPad når man har Jailbreaka ?
Jailbreak av iPad 1 som kjører 4.3.3 er diskutert før. Såvidt meg bekjent kan alle enheter som kjører 4.3.3 jailbreakes utenom iPad 2.
Settoz: Legg til http://www.sinfuliphonerepo.com/ i sources i cydia. Last ned Installous. Nå kan du enten laste ned apps rett på enheten via Installous, eller bruke pcn og synce via iTunes.
Sist endret av møkk; 1. juni 2011 kl. 18:47.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hvor finner man egentlig aps til iPad når man har Jailbreaka ?
Vis hele sitatet...
Du tweaker ipaden som du vil ved å laste ned stuff du syns ser fett ut/har bruk for i Cydia, for gratis apps laster du ned Installous som du får ved og legge til Hackulo.us source i Cydia.
Trådstarter
22 4
Sitat av echuz Vis innlegg
Du tweaker ipaden som du vil ved å laste ned stuff du syns ser fett ut/har bruk for i Cydia, for gratis apps laster du ned Installous som du får ved og legge til Hackulo.us source i Cydia.
Vis hele sitatet...

Finnes det en guide hvordan du gjør det?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Haribo Vis innlegg
Finnes det en guide hvordan du gjør det?
Vis hele sitatet...
Det gjør det vettu

How-to Installous from Cydia

tips: Du burde ta deg til til å gå gjennom alt på cydia, det er mye kult, nyttig, ubruklig der som du sansynligvis vil ha. Noen must fra cydia er: Winterboard, SBSettings og fler etter bruken din. Husk også å se at applikasjonen (ikke typisk app-store app) støtter iPad.

Fått til jailbreaken enda btw?

edit: velkommen til forumet btw!
Sist endret av Echuz; 1. juni 2011 kl. 20:39.
Trådstarter
22 4
Sitat av echuz Vis innlegg
Det gjør det vettu

How-to Installous from Cydia

tips: Du burde ta deg til til å gå gjennom alt på cydia, det er mye kult, nyttig, ubruklig der som du sansynligvis vil ha. Noen must fra cydia er: Winterboard, SBSettings og fler etter bruken din. Husk også å se at applikasjonen (ikke typisk app-store app) støtter iPad.

Fått til jailbreaken enda btw?

edit: velkommen til forumet btw!
Vis hele sitatet...
Takk takk!
jeg har fått til jailbreaken
Har prøvd og søke litt rundt, men forsto ikke helt Cydia. Jeg fikk lastet ned installous, og lastet ned noen apps. Men mange apps klarte jeg ikke downloade ferdig..

Takk for velkomsten! Har leste lenge på forumet, men aldri blitt bruker

Når jeg laster ned fra installous, så forsvinner plutselig downloaden. er helst med di store appsene, som f.eks X-plane for iPad og TomTom, og navigation f.eks.
Noen som vet problemet?

Når jeg laster ned fra installous, så forsvinner plutselig downloaden. er helst med di store appsene, som f.eks X-plane for iPad og TomTom, og navigation f.eks.
Noen som vet problemet?

Når jeg laster ned fra installous, så forsvinner plutselig downloaden. er helst med di store appsene, som f.eks X-plane for iPad og TomTom, og navigation f.eks.
Noen som vet problemet?