Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4344
Jeg har kjøpt en ny iPhone, og har overført alle apps fra den gamle iPhone til den nye. Men også innholdet i appsene har jeg lyst å ha på den nye iPhonen.

For eksempel appen Occasions der man kan lagre og ha oversikt over bursdager. Dvs på den nye telefonen er selve appen, men alle bursdager er borte.

Har forøvrig ringt eplehuset og apple support uten at de kunne svare meg.
Ifølge nettsiden til Occasions kan man ta backup av dette...

Remote Backup/Restore - Securely backup and restore all Occasions-specific custom entries and custom data.
Vis hele sitatet...
http://handcarvedcode.com/apps/occasions/
Det du skulle gjort første gangen du koblet telefonen til iTunes var å velge å gjenopprette telefonen fra en backup, og deretter velge en backup av den gamle telefonen din.

Du kan fortsatt gjøre det, ved å høyreklikke på nytelefonen i iTunes og velge gjenopprett. Man da vil du naturlig nok miste det du har på telefonen nå.
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Hei,

Jeg opplever at det er noe som registrerer hva du har lagret på appene dine.
PÅ min egen iPhone kan jeg ikke ha appene innstallert på telefonen etter for eks. Gjenoppretting av iPhone etter jailbreak. Da jeg lasta ned appen "Tiny Wings" hadde jeg gått gjennom hele applikasjonen uten at jeg hadde spilt på iPhonen etter jeg gjenopprettet den.

Håper du skjønner hva jeg mener, litt rotetet, men men, Kortfortalt, tror det du har på appene blir lagret på telefonen et sted, eller på brukeren din.
Sitat av PureRushh Vis innlegg
Hei,

Jeg opplever at det er noe som registrerer hva du har lagret på appene dine.
PÅ min egen iPhone kan jeg ikke ha appene innstallert på telefonen etter for eks. Gjenoppretting av iPhone etter jailbreak. Da jeg lasta ned appen "Tiny Wings" hadde jeg gått gjennom hele applikasjonen uten at jeg hadde spilt på iPhonen etter jeg gjenopprettet den.

Håper du skjønner hva jeg mener, litt rotetet, men men, Kortfortalt, tror det du har på appene blir lagret på telefonen et sted, eller på brukeren din.
Vis hele sitatet...
De fleste iPhone spill i dag linker opp ting som "Achievements" og lignende med appen "Game Center": http://www.apple.com/game-center/

Dersom du vil gjøre dette anuelt, kan du følge denne guiden: Transferring Angry Birds saved game data to Mac app (tror det skal funke for andre spill også).