Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2033 838788
Sitat av trollunge Vis innlegg
negel, ligner veldig på den som jeg og en gjeng har hatt, de funka bra de og de er trygge
Vis hele sitatet...
At de ligner gjør de ikke trygge, å det kan fint være en dårligere batch med andre ting i, uansett hvor like de er!
Sist endret av KjellFresh; 3. april 2012 kl. 21:20. Grunn: looook
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Negel Vis innlegg
Takk, takk, setter stor pris på det.
Vis hele sitatet...

Sitter med noen av de selv. Har du prøvd dem nå, og var de gode?
Sitat av minis Vis innlegg
Sitter med noen av de selv. Har du prøvd dem nå, og var de gode?
Vis hele sitatet...
Jeg spiste et par sånne i januar, og har handlet inn en del av de siden etter jeg fikk smaken på de. De er meget gode! Spesielt i den forstand av de er meget kontrollerbare osv!
Sitat av ZVAMPEN Vis innlegg
Jeg spiste et par sånne i januar, og har handlet inn en del av de siden etter jeg fikk smaken på de. De er meget gode! Spesielt i den forstand av de er meget kontrollerbare osv!
Vis hele sitatet...
Dette sier jo ingenting om hva de evt. kan mistenkes å inneholde. MDMA er MDMA, og hvordan du presser MDMA i pillene har ingenting å si for hvor "kontrollerbare" de er. Om du mener at rusen var annerledes enn vanlig MDMA-rus bør du beskrive etter beste evne hvordan, slik at andre kan prøve å resonnere seg frem til hva det kan inneholde, eller holde seg unna.
Sist endret av fetter; 18. april 2012 kl. 13:13.
Dårlig definert det der. Men det jeg egentlig mener er at det tar som regel den vanlige tiden (40-60 min) før oppturen kommer. Oppturen har en varighet på vel 1,5t (alt har jo med hvor mye man inntar osv). I starten var doseringen selvfølgelig litt annerledes, men da startet det ofte med en halv, 1, og 2. Nå er det selvføligelig litt kraftigere. Men har man hodet med seg og skal ha seg en gøy tur, så holder en seg til max 4 stk på en kveld. Utover det mener jeg det bare er tull å ta noe. Nedtur, finnes ikke i disse, i tillegg er det lite amf i de etter hva jeg kan kjenne, i og med at søvn er noe en ikke sliter veldig med å få til etterpå.

Opptur = rolig kroppslig nytelse, ikke noe dansdans!
Sitat av ZVAMPEN Vis innlegg
Dårlig definert det der. Men det jeg egentlig mener er at det tar som regel den vanlige tiden (40-60 min) før oppturen kommer. Oppturen har en varighet på vel 1,5t (alt har jo med hvor mye man inntar osv). I starten var doseringen selvfølgelig litt annerledes, men da startet det ofte med en halv, 1, og 2. Nå er det selvføligelig litt kraftigere. Men har man hodet med seg og skal ha seg en gøy tur, så holder en seg til max 4 stk på en kveld. Utover det mener jeg det bare er tull å ta noe. Nedtur, finnes ikke i disse, i tillegg er det lite amf i de etter hva jeg kan kjenne, i og med at søvn er noe en ikke sliter veldig med å få til etterpå.

Opptur = rolig kroppslig nytelse, ikke noe dansdans!
Vis hele sitatet...
Det du beskriver er altså tabletter som mest sannsynlig kun inneholder MDMA.
Hvordan opptur og nedtur oppleves er helt individuelt og avhengig av dagsform og psyke.
Hei! har köpt E som är grå/vita, som har ett W eller kanske ett M på de. Noen som känner igen dessa? kan lägga upp bild om noen önskar.

Skulle tro att det rör sig om någon mcdonalds. Någon som vet om dessa finns i Oslo?
Sitat av Negel Vis innlegg
http://upload.offensivex.com/images/sam0244.jpg

Noen som har prøvd disse, og er de eventuelt trygge?
Vis hele sitatet...
De kalles for azteker, er gode saker og trygge, har spist rundt 20-25 stykker den siste 1,5 måneden..

Mdma og 2-cb ville nå eg sagt det var i dem.
Hvor er det mulig å få testet en slik pille for hva som er i den? Er det mulig å sende den et sted? Evt en plass i Norge som kan teste slikt?
Sitat av ZVAMPEN Vis innlegg
Hvor er det mulig å få testet en slik pille for hva som er i den? Er det mulig å sende den et sted? Evt en plass i Norge som kan teste slikt?
Vis hele sitatet...
http://www.eztest.com/2/

Her kan du kjøpe test-kit.
Vet at de selger eztest for cola på shanri-la i Oslo.
mulig de har for mdma osv også =)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei, bor i Trondheim å det har vært veldig lite knips i omløp i det siste. Det har kun vært piller uten trykk, både røde og blåe fra samme batch, noen grønne og hvite.. de blå og de rød kan jeg ikke beskrive rusen på, veldig opp å ned, sløv og kvikk. De grønne var bedre å hadde mere lik mdma feeling men ikke i nerheten av det som er ønsket. De hvite kjentes ut som ketamin uten at jeg skal påstå at det var det. Har prøvd det meste av stoffer som finnes, også RC`s.. Men kan ikke plassere noen av de pillene untatt de hvite som kjentes ut som ketamin. Noen andre som har vært borti disse? Hvor er det blitt av de gode knipsa? for bare 1 år siden vare det jo noe dugelig i ny og ned men nå er det bare sånn piss ikke ez testern slår ut på en gang.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av artic88 Vis innlegg
Hei, bor i Trondheim å det har vært veldig lite knips i omløp i det siste. Det har kun vært piller uten trykk, både røde og blåe fra samme batch, noen grønne og hvite.. de blå og de rød kan jeg ikke beskrive rusen på, veldig opp å ned, sløv og kvikk. De grønne var bedre å hadde mere lik mdma feeling men ikke i nerheten av det som er ønsket. De hvite kjentes ut som ketamin uten at jeg skal påstå at det var det. Har prøvd det meste av stoffer som finnes, også RC`s.. Men kan ikke plassere noen av de pillene untatt de hvite som kjentes ut som ketamin. Noen andre som har vært borti disse? Hvor er det blitt av de gode knipsa? for bare 1 år siden vare det jo noe dugelig i ny og ned men nå er det bare sånn piss ikke ez testern slår ut på en gang.
Vis hele sitatet...
Om de blå/grønne oser av klor. mangler trykk men har delestrek. vet jeg akkurat hva du har vert borti. De består av no RC greier, Methylon ellerno. noen av de grønne gjør deg suuper glad og det er ikke rart siden det er snakk om beta-keta-MDMA, noe andre tilsynelatende identiske grønne gjør meg bare tura som faen. mulig det er det samme, og at jeg bare er tom for signalstoffene jeg trenger for å utnytte rusen til sitt fulle. Disse er de beste som finnes i byen for tida. skal du ha fetere/noe en frik har koka ihop i kjellern, må du ta turen til stjørdalen. hørte det var noen grønne og rosa aliens ute å gikk i de traktene
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Har vert noen av de i stavanger/sandnes også..Det er desverre evigheter siden jeg har sett E med mdma i byen...
Sitat av GettingHigh Vis innlegg
Om de blå/grønne oser av klor. mangler trykk men har delestrek. vet jeg akkurat hva du har vert borti. De består av no RC greier, Methylon ellerno. noen av de grønne gjør deg suuper glad og det er ikke rart siden det er snakk om beta-keta-MDMA, noe andre tilsynelatende identiske grønne gjør meg bare tura som faen. mulig det er det samme, og at jeg bare er tom for signalstoffene jeg trenger for å utnytte rusen til sitt fulle. Disse er de beste som finnes i byen for tida. skal du ha fetere/noe en frik har koka ihop i kjellern, må du ta turen til stjørdalen. hørte det var noen grønne og rosa aliens ute å gikk i de traktene
Vis hele sitatet...
Tipper egentlig det er det samme som de grønne, de grønne vi tok ble sagt var green aliens, men er noe RC, og har hørt fra delaern av disse knipsene at det er MDA, værtfall de gråe. Arctic88 tror du er inne på noe med at det er ketamin i de hvite, har også fått høre det av dealern at det er ketamin i de hvite knipsene, er ikke sikkert at det er samme type, men vet at han som har disse knipsene selger stort over hele tr.heim, og sikkert uttafor tr.heim også. Men uansett jeg er uansett ikke helt sikker hva som er i knipsene.
Sist endret av kimmy9gga; 12. juni 2012 kl. 17:03.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Tipper egentlig det er det samme som de grønne, de grønne vi tok ble sagt var green aliens
Vis hele sitatet...
Aliens? den greia på ila? for den rusen jeg følte da, og dagen etter. er ikke den samme som jeg får av de som er rundt nå om dagen. husker jeg spiste no blått, dere hadde vel kanskje noen andre, eller? husker så lite
Sitat av GettingHigh Vis innlegg
Aliens? den greia på ila? for den rusen jeg følte da, og dagen etter. er ikke den samme som jeg får av de som er rundt nå om dagen. husker jeg spiste no blått, dere hadde vel kanskje noen andre, eller? husker så lite
Vis hele sitatet...
Det er forskjellige ting i hver knips tror jeg, bare at de har felles likhetstegn, eller så er de kanskje mere potent.

Og sier ikke at jeg vet hva som er i disse knipsene, bare det jeg har hørt, er nesten ikke til og stole på, selv om det tydeligvis er lagd i en "lab".

Spiste grønn og blå, hadde blå-grønt spy :P
Sist endret av kimmy9gga; 12. juni 2012 kl. 18:11.
Hadde ryddings på gammle soverommet mitt her om dagen, fant noen oransje hjerter som jeg hadde helt glemmt jeg hadde. Minnet er litt blurry, men kjøpte dem for et par år siden tror jeg. Noen som vet om de er/var noe bra? MDMA?
Sitat av ferocious Vis innlegg
Hadde ryddings på gammle soverommet mitt her om dagen, fant noen oransje hjerter som jeg hadde helt glemmt jeg hadde. Minnet er litt blurry, men kjøpte dem for et par år siden tror jeg. Noen som vet om de er/var noe bra? MDMA?
Vis hele sitatet...
Om de er de samme som jeg hadde i 2008, noe som selvsagt vanskelig kan finnes ut av, så er de rimelig ålreite.
Hei, jeg har noen venner som har kommet over noen Rosa Mitsubishi, er det noen av dere som har testet disse?

En ting til: Jeg skal på sydentur med noen kompiser, og tenkte å ta med et par test-kits fra EZ-test.
Hvordan ser pakken ut når man bestiller det? Jeg bor hjemme, og vil helst at pakken ikke skal ha "DRUG TEST KIT" skrevet med store bokstaver.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Hei, jeg har noen venner som har kommet over noen Rosa Mitsubishi, er det noen av dere som har testet disse?

En ting til: Jeg skal på sydentur med noen kompiser, og tenkte å ta med et par test-kits fra EZ-test.
Hvordan ser pakken ut når man bestiller det? Jeg bor hjemme, og vil helst at pakken ikke skal ha "DRUG TEST KIT" skrevet med store bokstaver.
Vis hele sitatet...
Eneste jeg finner er:

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=15100

Isåfall, nasty shit. Kast dem.
Sitat av fetter Vis innlegg
Eneste jeg finner er:

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=15100

Isåfall, nasty shit. Kast dem.
Vis hele sitatet...
Ojda, det så ikke bra ut nei.

Men jeg ser at den er fra 2009, er det vanlig at det er de samme pillene med samme virkestoff er i milljøet i 3 år? Jeg har ikke kjøpt noen enda, men fikk høre at de var bra. Ikke at det betyr en dritt i grunn, men de jeg kjenner mener dealeren deres prater sant (ikke at man skal stole på de som tjener penger på det)
Sist endret av Membranplan; 15. juni 2012 kl. 14:46.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Ojda, det så ikke bra ut nei.

Men jeg ser at den er fra 2009, er det vanlig at det er de samme pillene med samme virkestoff er i milljøet i 3 år? Jeg har ikke kjøpt noen enda, men fikk høre at de var bra. Ikke at det betyr en dritt i grunn, men de jeg kjenner mener dealeren deres prater sant (ikke at man skal stole på de som tjener penger på det)
Vis hele sitatet...
Det er det som er vanskelig å si. Det er veldig mulig at noen andre i senere tid har trykt opp piller med annet innhold, men siden de fleste sitter med forskjellige apparater til å presse pillene er det stor sannsynlighet at de er like om de ser like ut som på bildet.

Siden det er snakk om suspected PMA, aka. "Dr. Death", ville jeg vært ekstremt forsiktig.

EDIT: Ang. testkit så er det ikke noe problem å få det diskret pakket om du bare sender en melding/epost om det. Hadde jeg vært deg ville jeg ventet med å prøve frem til jeg fikk testet de med kit selv. Det er alltid det sikreste.
Sist endret av fetter; 15. juni 2012 kl. 15:07.
Skjønner ikke at dere lemper inn piller dere ikke vet hva er at all. Hadde aldri turt knips uten å teste og være rimelig overbevist om at d ikke er noe dritt i dem. Orker ikke få noe dxm, mcpp eller crap. Kun tatt ren mdma i pulver form, så har ikke noe erfaring med knips. Men ikke særlig lett å få tak i. Gått mest i methylone aka bk-mdma istede (desverre).
Noen som har erfaring med blå rolex på vestlandet for tiden?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skift til krystaller. Det fins ikke reine knips lengere.
Jeg fikk tak i noen Hvite Smileys for en drøy måned siden på Vestlandet. De var helt gjennomsnittlig i størrelse, overflaten var glatt og ren, ingen sprekker/smuldrete og hvit fargen var HVIT ikke grumsete. Vi fikk høre at de skulle inneholde stort sett MDMA, med spor av amfetamin, etter effekten å dømme var det spot on!

Jeg tok 3 i løpet av natten og opplevde en rus helt lik den på rene MDMA krystaller, pluss det lille ekstra kicket og energien du får av amf. Beste knipsen jeg har prøvd på laaang tid!

Sitat av ganesh Vis innlegg
Skift til krystaller. Det fins ikke reine knips lengere.
Vis hele sitatet...
QfT, det er veldig skjelden jeg kjøper knips over krystaller av nettopp den grunn, heldigvis finnes det unntak her og der, hele knips turen ble nesten litt nostalgisk : ]
Eneste knipsen jeg noen gang har prøvd var disse rosa Mitsubishi greiene. Aldri blitt så sjuk av noen substans jeg har putta i kroppen. Så styr unna de hvertfall.

Har vært heldig nok til å ha god tilgang på rene krystaler en periode for et par år siden. Så jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe noen knips noen gang igjen. Virker rett og slett ikke som det er værd det lengere.
Prøvd en del Methylone for en tid tilbake, og det kan være fett nok. Ikke helt oppe i MDxx skalaen men men, man kan ikke få alt man ønsker seg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gule delfiner ( Norge ) - Spiste 2 stk, lite lykkefølelse, føltes mere ut som jeg hadde drukket 10 kopper kaffe..

Røde/Rose Kirsebær ( Norge ) - Spiste 3, var mongo en hel kveld, syk nedtur, fikk høre det var mye amf/meth i den.. Anbefaler folk å holde seg unne denne;pp

Grønne Elefanter ( Kjøpt på gata i amsterdam av en hyggelig svenske ).. Vi var 4 stk som hadde kjøpt oss noen E'er i amster, kom på rommet igjen og poppa en E! Mens vi venta på at pilla skulle kicke, loka vi på nett for å finne ut fakta om hva som var i pilla, men fant aldri noe. Etter 40 min og ingen funk, poppa alle en til en! Etter 20 minutter stod samtlige på guvlet å gapet i lykke mens svetten rant! Den kvelden var SYKT feet og glemmes aldri ! Amster by night på E er morsomt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har vært borti noen grå malcom x?? Trekantet med en x på
Sitat av Jankraa Vis innlegg
Noen som har vært borti noen grå malcom x?? Trekantet med en x på
Vis hele sitatet...
jepp, vist det er disse du mener ?: http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=30184

Fikk noen av disse i helgen(vestlandet), meget nice clean mdma feel, konsumerte 2,5 i løpet av kvelden, go stemmning, ingen problem å sove tilslutt, ganske fin form dagen derpå igrunn, ser man vekk i fra alkoholen som ble konusmert...anbefales! Have fun!
Sitat av Mbs Vis innlegg
jepp, vist det er disse du mener ?: http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=30184

Fikk noen av disse i helgen(vestlandet), meget nice clean mdma feel, konsumerte 2,5 i løpet av kvelden, go stemmning, ingen problem å sove tilslutt, ganske fin form dagen derpå igrunn, ser man vekk i fra alkoholen som ble konusmert...anbefales! Have fun!
Vis hele sitatet...
Ja disse er god, og virket særdeles rein. Skulle visst være 120-140 mg mdma i de. Hadde de på sensation i oslo i helgen men hadde de med fra bergen. Alle som tok de ble helt tura og koste seg skikkelig. Ble en del tygging for min del, men jeg klarer alltid å gjøre det av en eller annen grunn, hehe. Men veldig "trygge" knips i hvertfall. Dødsfet kveld og lenge siden vi var hatt ordentlige knips her på vestlandet.
Noen som har vært bort hvite motorola ? Ser nøyaktig ut som de her ; http://www.pillreports.com/index.php...y_pill&id=7761 . Droppa 3 stk av samme type for ca 1 år siden å mener å huske at jeg mistenkte det var MDA eller2c-b knips med amf..tura som en gris hvertfall. har tilgang på noen så lurte da på om det var
Noen som kan bekrefte/avkrefte om det er mda /2c-b. evt andre stoffer ..? Noen erfaringer ? ;-)
Østlandet.
Jeg har en dealer som henter i telemark og eneste han visste om som var bra var disse hvite motorola. Har litt lyst til og teste men tror det er litt sånn amfetamin aktig dritt piller av hva jeg har hørt av et par andre. Spør du litt rundt i tele etter rosa louie vittou, de har god funk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan bekrefte at de hvite Motorola var kanon. Var mye amf i de, og noe andre greier (ikke MDMDA) hehe. Ikke for alle, men for de som liker å bli vrengt i nøtta . Passer bedre i sofaen, etter min mening. Blir fort litt kvalm, dog. Best å dosere rolig for ikke å spy de opp igjen.
Fikk tak i den del av de rosa LV-knipsa en stund tilbake, de var kanon! Bra partyknips.
Sist endret av lilletassen; 8. oktober 2012 kl. 14:17.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har testa disse?
Eller har noen lest no labtest av disse?
Lurer på hva di inneholder :-)
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Kan bekrefte at de hvite Motorola var kanon. Var mye amf i de, og noe andre greier (ikke MDMDA) hehe. Ikke for alle, men for de som liker å bli vrengt i nøtta . Passer bedre i sofaen, etter min mening. Blir fort litt kvalm, dog. Best å dosere rolig for ikke å spy de opp igjen.
Fikk tak i den del av de rosa LV-knipsa en stund tilbake, de var kanon! Bra partyknips.
Vis hele sitatet...
Ja, festet på disse her om dagen(LV)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Fikk tak i den del av de rosa LV-knipsa en stund tilbake, de var kanon! Bra partyknips.
Vis hele sitatet...
Hadde disse delestrek bak og var presset fint? Vet du hva de inneholdt? Mdma?
Kom nylig over noen av disse
De jeg kom over mener jeg å huske at ikke hadde delestrek, men de var fint presset. Testa de med EZ = MDMA. Funken var clean og god. :-)
Takker for svar. Syntes de smakte litt lite kjemisk når jeg tok litt på tunga. Jaja. Får avvente til de testes med kit
Rosa Louis Vuitton, om disse fortsatt er på markedet..

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=30642
Jepp, det er disse. Har testet de på kit selv. Stemmer bra med reaksjonen vi fikk. Fizz og røyk til blålilla
testet for noen måneder siden noen grønne eller røde (husker ikke helt) med gull flak i dem, disse hadde ingen logo. noen som hvet hva de inneholder eller har testet dem ? har lett timesvis på nettet uten hell.
En advarsel: "Pink Cherry" blir solgt som ecstasy, men inneholder andre kjemikalier. Oppturen til dette stoffet (5-IT/aMT) tar lang tid (~4 timer), så en bruker som tror det er ecstasy har stor risiko for å overdosere pga liten effekt. Stay safe.
Link
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har vært bort i grønne firkløver om dagen ? De er runde ,
Mørkgrønne med delstrek og logo , oslo område ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, noen som kjenner til denne typen fra trondheimsområdet?
Hvit og krittaktig uten logo. Ble kalt "hvite duer", og skulle visstnok være ganske heftig.

http://bildr.no/thumb/1345117.jpeg

-Evengeliet
hei, kjøpte noen knips forrige fredag, den ene sterkere en den andre.
Disse så veldig ut som godteriet knoll og tott(ingen stempel), men merket fort på smaken at det ikke var det.

I starten merket jeg lite eller ingen effekt, så jeg mekka en bønne.
etter bongtrekk kjente jeg betraktelig mer rus, og det virket som pilla kom gradvis helt til den bare klikka og slo inn for fullt.

den varte da helt til ut på morgenen.
(ingen problemer og sove)
Sitat av Evangeliet Vis innlegg
Hei, noen som kjenner til denne typen fra trondheimsområdet?
Hvit og krittaktig uten logo. Ble kalt "hvite duer", og skulle visstnok være ganske heftig.

http://bildr.no/thumb/1345117.jpeg

-Evengeliet
Vis hele sitatet...
ADVARSEL: ingen MDMA i dom där, de finns i oslo också nu, man blir bara trippad och tappar verkligheten helt.. Ingen aning vad som är i.. Känns dissociativt..

Finns bruna också, samma effekt
Sist endret av ankan; 18. desember 2012 kl. 15:09.
Har du testet disse ankan? Altså med feks EZ-test
Sist endret av Vent; 18. desember 2012 kl. 16:56.
Sitat av ankan Vis innlegg
ADVARSEL: ingen MDMA i dom där, de finns i oslo också nu, man blir bara trippad och tappar verkligheten helt.. Ingen aning vad som är i.. Känns dissociativt..

Finns bruna också, samma effekt
Vis hele sitatet...
Takk for svar.

Hadde vært interessant om noen visste hva de inneholdt.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av Evangeliet Vis innlegg
Takk for svar.

Hadde vært interessant om noen visste hva de inneholdt.
Vis hele sitatet...
Dårlige piller. MDx low eller noe annet wierd.