Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4535
Jeg og en rekke andre nFFere var på et utested nærmest dedikert til fråtsing av knips og annen psykedelika. Jeg tenkte jeg bare måtte legge ut en minirapport om mitt første møte med knips og flein sammen.

Dosering:
Fem knips av typen hvite firkløver (enormt lang opptur, muligens speed i).
1,5g tørket fleinsopp.

Jeg hadde først spist tre knips før jeg spiste flein, pluss at jeg spiste to knips til før jeg merket noe til fleinsoppen. Før jeg merket noe til soppen danset jeg som en villmann (ikke uvanlig). Plutselig pratet jeg med meg selv inne i hodet mitt. "Hvem er jeg?", "Hvor er jeg?", "Eksisterer jeg?" var noen av frasene som dukket opp mens kroppen fremdeles gikk på autopilot i full knipstakt til Hatzville. Plutselig stod jeg helt stille og så rundt meg. Mønstre over alt. I gulvet, i taket, på veggene. Stedet vi var på hadde delvis et sopptema den kvelden, noe som forsterket følelsen enda mer. Jeg vandret sakte rundt alle som danset, mens jeg stirret villt konsekvent ca. ti centimeter ved siden av hodene til folk. Det jeg la merke til var at folk lo av hvor tura jeg var, og kanskje litt av hvordan jeg så ut (smokk, afroparykk og tskjorte som på en måte er sydd av et norsk flagg). Jeg gikk rundt slik og lurte på om det jeg opplevde var ekte i det hele tatt. Jeg mistet helt forankringen i virkeligheten, og rotet rundt i materien. Gapende med åpen munn badet jeg rundt på dansegulvet mens folk skygget banen. En fluoriserende sopp (ikke hallusinasjon, men fy som jeg tvilte på at den var ekte en stund) midt på dansegulvet tiltrakte seg oppmerksomheten min, og jeg ble gående nesten på huk mens jeg studerte den fra alle mulige vinkler.

Knipsen jeg tok etter å ha spist sopp kicket i gang og tok overhånd, men fytti helsike så loka kult det var å kombinere flein og knips!

For å sitere sukker:
Jeg så Nicho på dansegulvet på vei inn mot sofaen, jeg stoppet opp.
Han tok tak i meg et øyeblikk og så forvirret på meg, pupiller som tinntallerkener.
Han danset videre, følende med armene, undrende i blikket, tydelig "lost", og med et noe manglende grep om virkeligheten.

Du gjorde det med armene en del.
Stod liksom og følte rundt deg og så opp og ned og til siden og så loka og spørrende ut.
Vis hele sitatet...
hæhæ, jeg er SÅ enig knips og flein er det råeste

Husker mitt møte, det var førstegang på begge 2, men hadde da tidligere spist LSD, så visste hva det gikk i.

Spiste 18 sopp av varierende størrelse, og snortet trekvart knips, siden vi var 2 og hadde kun 1 og en halv. Anyway, knipsen tok overhånd her også. Jeg husker jeg satt i stolen, helt knipsfjern og digga musikk, så snakker jeg med turekompisen min, og plutselig kommer de syke kontrastene, hele rommet ble levende. Jeg mistet helt grep om realiteten, syyyke halliser, som f.eks når jeg skulle på do, helt på mongotur. Så møter jeg ene karen jeg bor med i trappa på vei til do (kollektiv), jeg ser på trynet hans, han sier noe til meg, jeg tror jeg svarte, ikke helt sikker. Jeg ser vekk fra ansiktet hans, og det er plutselig alt jeg ser. Det var på en måte "svidd fast" i synet mitt. Gikk videre og pissa, når jeg sto og gjorde det da, så kom jeg nedi en slik bølgedal, og fikset å pisse men så plutselig kommer en syk opptur til, og jeg begynner å le og sier, faen din syke flein, du lurer meg så jævlig, du er dødsrå. hehe.

Men the point being, MX-missile er verdt å prøve, om man føler man er klar da selvsagt. :-) (jeg gidder ikke nok en gang å mase om hvor viktig det er å være sikker, og ha en sitter etc, vær ansvarlig :-))
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hehe, fin rapport Nicho. Hva er egentlig meningen med alt her i livet? Forstår undringen godt.
Går det an å trekke noen paralleller mellom Hippieflip og Candyflip? Er det veldig like opplevelser liksom? Har ennå ikke hatt mulighet til å teste Syre, så jeg vet ikke helt hvor forskjellig Syre- og soppturene er. Har nemlig hørt forskjellige ting angående det.
Helt forskjellig. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive forskjellen med ord, egentlig...
På candyflip kriger knips og syre om kontroll på hodet ditt, på hippieflip komplementerer flein og knips hverandre.
kult! deg så jeg på hatzville bare et øyeblikk da jeg kom tough. tror jeg ble veldig opptatt med dansingen etterhvert
Hørtes ut som en bra kveld Neste gang henger jeg og med, men følte at jeg måtte kuln litt denne gangen. For mye knips er ikke bra.
hehe, jeg fikk beskjed ifra en kamerat om å gå bort til deg å sjekke om du hadde knips, men det var vel kameraten din som hadde overtatt afroen da, så det ble dårlig med det... var vel egentlig greiest, hehe.. iflg. kameraten min så fenga de ikke så heftig at det gjorde noe... tror nok MDMA krystallene jeg fikk tak i var bedre hehe...

hvordan er forresten hippieflip å kjøre til for eksempel Tiesto denne helgen?
Har aldri testa sopp før, god sannsynlighet for at det blir i dag tho...
Heftig fest.

Ble svak Hippieflip på meg men MDMA-krystallene og Ketaminen gjorde opp for det senere

Var faen så dårlig på forhånd og, ødela litt for meg. Ble liksom aldri helt på topp..
Bra rapport Nichotin. Var der selv og la merke til deg Selv ble det pepper, mdma krystaller og masse tjall. Bra fest .D
Sitat av makkaboy
hvordan er forresten hippieflip å kjøre til for eksempel Tiesto denne helgen?
Har aldri testa sopp før, god sannsynlighet for at det blir i dag tho...
Vis hele sitatet...
Tja, tror ikke helt Club PI er stedet. Det er mye mer streit enn det stedet jeg hippieflippet på, og fulle folk tar det potensielt ikke helt bra om du går rundt og stirrer på dem på den ville måten man gjerne gjør når man er på flein.
Halla, tenkte jeg bare skulle advare folk litt som har lyst til å teste hippie flip litt.
Testa det i helga, tok av litt for mye på knipsen, ble vel 6-7 grå stjerner oppå soppen.. Tura villt, var fett i starten, men nervene var helt ødelagt de siste timene av kvelden. Orka ikke å ha folk som prata til meg, ikke ta på meg heller, bada skikkelig liksom. Tror ikke jeg skal gjøre det igjen liksom.
▼ ... flere år senere ... ▼
Det at kroppen groover helt på autopilot opplevde jeg på OZORA tura på lsd og masse potent ungarsk weed. Jævlig kul trance der nede. Minte veldig om din opplevelse. Men tidvis litt ubehagelig når jeg ikke følte jeg kunne styre kroppen når trancen ble for sterk. Møter med fjes som sikkert var på flip som dere prater om kasta meg rundt. Lol.
Visste ikke at NFF arrangerte turefester :P.
jeg ble også truffet hardt av det spørsmålet "hva er jeg?" på LSD. Glemte alt jeg hadde opplevd til da, og ble bare konfrontert med spørsmålet helt rått og nakent. Skumleste jeg noensinne har opplevd.
Arrangeres det uoffisielle NFF-fester/byturer?
Følgende tekst er mine personlige tanker og observasjoner og må på ingen måte oppfattes som "korrekt":

De som er VIF har, etter min bittelille innsikt i den hellige verdnen, et mer kameratselig i mellom seg i forhold til oss vanlige brukere. Mange er gode kompiser også utenfor nFF og henger sammen på fritiden. Det vil da falle seg naturlig at de av VIF'ene som er into drugs da vil gjøre dette sammen i en større skala enn normale brukere.
Det skal jo nevnes at du spør i en tråd som er 4-5 år gammel og at disse brukerne da antagelig har forandret sitt bruk av rusmidler en smule. Kan vel tenkes at festene som holdes der VIF'er er en stor andel utarter seg litt annerledes nå om dagen

Så for å svare deg på spørsmålet: Ja, til en viss grad. Men som kompiser som tilfeldigvis er medlemmer og/eller VIF av nFF. Om du vil kalle dette uoffesielle treff er opp til deg. Den innerste kjerne vil kalle det "VIF-treff", andre vil kanskje kalle det en helt vanlig fest der deltakerne henger på samme forum,
Sist endret av moret; 29. desember 2010 kl. 20:34.