Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1772
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Vi var en guttegjeng som skulle kose oss litt ekstra, jeg fikk tak i noe som skulle være MDMA, fra en nokså pålitelig kilde. Posen inneholdt brune krystaller, det så likt ut som det jeg har tatt før. Luktet aldri på det men det smakte veldig surt og bittert. Vi droppet rundt 21:45. Vi tok rundt 0,12 - 0,2. Litt forskjellig fra person til person.

Vi merket ikke noe før en og halv time, kanskje 2timer tilogmed. Men det kjentes ikke ut som den følelsen sist gang jeg tok molly. Man merket at noe skjedde, men vanskelig å sette finern på hva det var!

Ble litt anspent i kjeven og drakk mye! (vann og litt øl). Etter et par timer var alle helt lys våkne og helt klare/edru(hadde vel drukket 3-4 pils sån i snitt) Jeg tenkte med en gang at dette ikke var molly, men amf, så jeg tok det pent med alkohol. Det gjorde ikke de andre, de styrta øl etter øl, etter øl, men ingen ble "fulle". En av gutta som ikke klarer å b'ælme en øl, tok to og en halv i styrten(han får nok en fet dag idag)

Så rusen var bare at jeg/vi var veldig våken og klar, men ikke veldig mye energi egentlig, null empati og heller ikke den varme følelsen.

Han som droppa minst, merka at han plutselig ble dritings sån rundt halv fire på natta, ergo så var effekten borte. Han syntes det var spessielt å gå fra å være helt edru til superdrita på noen minutter hehe. Tredjemann som tok mest, sovna rundt 12 idag på dagen. jeg sovna rundt halv ni.

Hva tenker dere?
Jeg foreslår at du tester alt du kjøper i framtiden. Det at det ligner på noe du har sett før trenger ikke å bety så mye - mange forskjellige stoffer kan se veldig like ut.

Du sier at du kjøpte fra en pålitelig kilde, men kilden var tydeligvis ikke pålitelig nok. En reagent test vil være mye mer pålitelig.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja enig med deg der. Men noen som kan tenke seg hva det var?

To av gutta klager på tåkesyn. Han ene av disse orker ikke spise, bruke muskler og orker ikke dra på jobb...3 dager senere
Det finnes mange MD-stoffer som kjemisk ligner på MDMA, som; MDA, MDEA/MDE, MBDB... osv. Kjemiske oppskriftene ligner men har gjerne et par molekyl justeringer.. i et testkit vil nok det uansett slå ut som mdma for formelen og stoffene er så kjemisk like.. Type form og varighet kan derimot variere mellom stoffene selv, og hvordan du som enkelt individ håndtere de like (dog ulike) mdma baserte stoffene når kroppen tar dem opp. Det kan godt hende dere er på en litt lengre nedtur så ville ikke pyet enda. Men til fremtiden, kjøp et utbredt testkit uansett, så kan du iallefall utelukke andre uønskede stoffer (som f.eks det sjeldne men dødelige stoffet PMMA - dobbelt så lang "ventetid" før funk enn på emma men også veldig helseskadelig og giftig. PMMA slår IKKE ut som MDMA på et testkit, og du bør kjøpe et som har PMMA i testkitet selvom det er forholdvis sjeldent servert her til lands heldigvis.) Ellers; 1000 mg C vitamin og 300 mg magnesium når du dropper emma/tar en knips, samt påfyll 2 t etterpå, og en siste gang 4 timer etter emma inntaket. - Det kan ha mye å si for å forebygge de kommende dagene. Unngå overoppheting, og innta moderate vann mengder. God bedring! Krysser fingrene for at dere føler dere bedre om et par dager.
Sist endret av Cocktail; 24. oktober 2017 kl. 23:47.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja virker som det går bedre med gutta. Jeg har egentlig ikke hatt noen negative symptomer, bare litt dårlig samvittighet iogmed at jeg skaffa det. Ringte han ene igår kveld, og slo en spøk om hvor dårlig rusmiddel var siden det gjorde oss edru, det motsatte av hva vi ville oppnå hehe.

Takk for infoen coctail!