Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1329
Jeg har lenge irritert meg over de kjipe nyhetene som dukker opp på Dagbladet om både kjendiser og "kjendiser". Ok, avisen er på vei i graven. Det er da ingen grunn til at trofaste lesere skal lide.

Jeg skrev en kjapp Chrome-extension (på noe sånt som sju linjer javascript) som skjuler alle divs på dagbladet.no som inneholder linker til kjendismaset. De blir stående som tomrom fordi jeg ikke vil risikere at deres autogenererte, grusomme HTML går i grøfta på grunn av meg. Burde ikke ha noe problemer med å leke med f.eks. adblock.

Her er en hyperlenke.
Adblock blokkerer jo helt fint divisjoner by default, så det er en ganske poengløs extension :P
Gjør den det? Ante jeg ikke, bruker ikke adblock av etiske grunner. Dette sparer i alle fall folk fra å måtte stille den inn selv!

edit: Tok en titt på adblock og det ser ut til at du kan blokkere på CSS, men kjendis-nyhetene kan kun identifiseres på deres tilhørende lenke etter det jeg kan se.
Sist endret av ivioynar; 28. desember 2010 kl. 18:44.
▼ ... over et år senere ... ▼
Linken fungerer ikke lenger. Du har ikke et nytt mirror til denne?