Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 933
Har prøvd Left 4 Dead, Left 4 Dead 2, Kane & Lynch 2: Dog Days og Call of Duty: Modern Warfare 2. To av dem henger seg på Creating game om man skal lage et nytt co-op spill, de andre gir Steam-relaterte feilmeldinger når jeg rører nettverksdelen.

Så er spørsmålet, finnes det noe triks for å spille en eller flere av disse titlene co-op på et LAN, når de er cracka? Så det var en co-op-crack til K&L2 for eksempel, men eneste som skjer om jeg bruker den er at Steam popper opp når jeg starter spillet. Logger jeg inn der føres jeg til siden med trailer og demo av K&L2, og får ikke starta selve spillet...

Noen som har snøring?
Sist endret av Nichotin; 11. september 2010 kl. 15:25.
På Left4Dead bør alle ha samme versjon. Slik vi gjør det hos oss, er at den som hoster har en .bat-fil som det står følgende i:
left4dead.exe -game left4dead -novid +sv_allow_lobby_connect_only 0 +z_difficulty Hard +map l4d_farm01_hilltop -console -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemspd -sv_lan 0
Vis hele sitatet...
For å få fram console til resten av gjengen skriver du "-console" på slutten av launch-options.
F.eks:
"C:\Games\Left 4 Dead\Left 4 Dead\left4dead.exe" -console
Vis hele sitatet...
Så venter han som hoster i saferoom til resten har fått skrevet connect lokaliptilhansomhoster:port(default 27015), f.eks connect 10.0.0.10:27015.

Denne metoden har alltid fungert på de 4-mannslanene jeg har vært på.
Man kan selvsagt endre så mye man vil på .bat-filen, map, difficulty osv. :)
Sist endret av RosaElefant; 11. september 2010 kl. 15:40.
Har ikke testet dette på noen andre spill enn L4D, og brukte da samme metode som RosaElefant.
Bare at det han lagde .bat-fil for skrev vi manuelt inn i console.

Det er mulig du kan bruke Garena for å få det til å funke, men da er du vel avhengig av internettilgang.
Ah, luringer. Det der dytta meg på riktig spor mtp. Left4Dead 2 også, funka å starte et co-op-map gjennom konsollen, samt å koble seg til fra en annen maskin.