Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3043
Hei, Kom over noen rivotril og er i stuss om disse er ekte.

Det er mye tykkere skrift og smalere delestrek på baksiden, samt at det er ingen "glans" i de. Når jeg har de under tunga så smaker de likt som de jeg hadde før, men går mye fortere i oppløsning.

Noen som har kommet over de samme i Oslo?

Legger ved bilde av en ekte (venstre) og en av de nye (høyre).

Merker det er noe funk i pillene, men klarer ikke bestemme meg.

http://bildr.no/view/RVBwVGhw
Kan jo bare være produksjonsfeil. Ellers er det jo mulig at de har produsert de falskt for at de skal selges bedre, men kan jo godt hende det er like mye eller mer virkestoff i dem. Det er ingen måte å vite, jeg ville nå støttet meg på at det er illegalt produsert. Var glasset konsegnet? Så klasset vanlig ut? Stemmer disse ville jeg blitt usikker.
Det meste av det som kommer til landet er nok piratkopiert uansett, men jeg har selv sammenlignet to forskjellige typer glass fra Polen e.l. og kan fortelle at den ene typen funka omtrent halvparten så bra som den andre.
Sitat av Plataoplomo Vis innlegg
Hei, Kom over noen rivotril og er i stuss om disse er ekte.

Det er mye tykkere skrift og smalere delestrek på baksiden, samt at det er ingen "glans" i de. Når jeg har de under tunga så smaker de likt som de jeg hadde før, men går mye fortere i oppløsning.

Noen som har kommet over de samme i Oslo?

Legger ved bilde av en ekte (venstre) og en av de nye (høyre).

Merker det er noe funk i pillene, men klarer ikke bestemme meg.

http://bildr.no/view/RVBwVGhw
Vis hele sitatet...
Kan være rumenske. De står i Brugata og selger det meste av piller.

De ser jo relativt like ut. Roche stemmer jo, men kan jo lett trykkes inn av hvem som helst.
Sist endret av NodSquad; 9. april 2016 kl. 05:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg sjekket bildet mot de jeg har, som er ekte og et par år gamle. Det stemmer at de til venstre er god fisk, det vises best på falsen rundt kanten.

Det er en tråd på DarkNetMarketsNO om Rivotril fra norwegiancom:
https://www.reddit.com/r/DarkNetMark..._rivotril_2mg/

De er visstnok ikke produsert av Roche, men importert fra Russland.
Sitat av Mercedes Benzo Vis innlegg
De er visstnok ikke produsert av Roche, men importert fra Russland.
Vis hele sitatet...
TS har fått krokodil ()
Kjøpt i forselglet glass med bomull under lokket.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Plataoplomo Vis innlegg
Kjøpt i forselglet glass med bomull under lokket.
Vis hele sitatet...
Forseglinga ser kanskje seriøs ut, men det er heilt ærleg lettare å forfalske den enn pillane. Forseglingsutstyret er hyllevare, og du får kjøpt manuelle varianter av det på ebay for ein del tusenlapper.
Glasset var annerledes også, mulig Roche har fått ett nytt design. Skal sjekke datoen på det.