Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 788
Hei!

Jeg lurer på om man kan bare laste ned Mountain Lion uten å ta backup av alt på maskinen. Eller vil alt bli borte?


Prøver også å legge inn en .mov fil på imovie (som er lagd av imovie på en annen maskin) men får ikke den inn, noen tips?

ingen som kan redde en kvinne i nød?
Sitat av siljevanilje Vis innlegg
Jeg lurer på om man kan bare laste ned Mountain Lion uten å ta backup av alt på maskinen. Eller vil alt bli borte?
Vis hele sitatet...
I utgangspunktet skal alt være der, men det kan jo være tryggest med en backup av de viktigste dokumentene om du har uvurderlige saker

Sitat av siljevanilje Vis innlegg
Prøver også å legge inn en .mov fil på imovie (som er lagd av imovie på en annen maskin) men får ikke den inn, noen tips?
Vis hele sitatet...
Har du importert den inn i iMovie eller prøver du å dra den inn? Du må først importere den.

Arkiv>Importer>Filmer...
Sitat av siljevanilje Vis innlegg
Jeg lurer på om man kan bare laste ned Mountain Lion uten å ta backup av alt på maskinen. Eller vil alt bli borte?
Vis hele sitatet...
Til informasjon: Da jeg gikk fra Leopard til Lion fikk jeg ikke lov siden det ble et for stort "hopp" i versjoner. Jeg bruker ikke OSX selv, så om jeg gjorde noe feil kan være.
Riktig. Du må ha Snow Leopard for å oppgradere til Mountain Lion.
Sitat av ddybing Vis innlegg
Riktig. Du må ha Snow Leopard for å oppgradere til Mountain Lion.
Vis hele sitatet...
Du må i tillegg ha de siste oppdateringene så du får Mac App store.
Det glemte jeg. Takk, Øyvind.
Du må ha 10.6.8, altså nyeste oppdatering til SL.
Sist endret av ddybing; 9. juni 2013 kl. 16:58.