Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3716
Hei, jeg har mistet tilgang til en av getmailkontoene. På grunn av at borettslaget har skiftet intenett leverandør har jeg ikke konto hos get lengre, derfor får jeg ikke kundesupport.

Spørsmålet er; hvordan kan jeg hacke meg inn på kontoen?
Du burde kontakte GET kondesupport og be om å få beholde kontoen. Pappa har fått beholde sin selvom han har flyttet og nå har Canal Digital. Ikke betaler han for det heller. Burde være en enkel sak hvis dem ikke har byttet policy da.

PS. Har du ikke konto, er det ingen konto å hacke heller.
Trådstarter
6 0
Det er problemet, jeg har konto, men får ikke logget inn. den er kanskje hacket. Hos Get får jeg ikke support.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Om det ikkje funker å logge seg på med det gamle passordet er kontoen antakeleg sletta.

Enten må du nesten kontakte get og få dei til å opprette kontoen for deg - eller så må du enkelt og greit bytte til f.eks. gmail. I 1998 hadde stortsett ISPen ei overlegen e-postteneste. I dag er realiteten at dei ikkje har det.
Trådstarter
6 0
Kontoen er ikke slettet, jeg får innloggingsvindu, men får feil Passord/brukernavn, har e annen konto som fungerer fint. Jeg vil prøve å komme meg inn og kopiere nødvendige email over til en annen konto, og så avslutte kontoen.
Sist endret av oslomann; 22. oktober 2017 kl. 14:32.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av oslomann Vis innlegg
Kontoen er ikke slettet, jeg får innloggingsvindu, men får feil Passord/brukernavn, har e annen konto som fungerer fint.
Vis hele sitatet...
Det er typisk det du får om den ikkje eksisterer.

Igjen så må du ta kontakt med get.
Trådstarter
6 0
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er typisk det du får om den ikkje eksisterer.

Igjen så må du ta kontakt med get.
Vis hele sitatet...
Igjen, Get nekter å hjelpe meg, jeg er ikke kunde lenger.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av oslomann Vis innlegg
Igjen, Get nekter å hjelpe meg, jeg er ikke kunde lenger.
Vis hele sitatet...
Ok, da er det relativt lite du får gjort. Å brute force er realistisk sett ei gløymesak, fordi det er for tregt, og fordi det er ulovleg - og vil bli oppdaga rimeleg kjapt om Get er litt oppegåande.

Har du sjekka at kontoen faktisk er aktiv fortsatt? Send ein e-post til den, og sjå om du får bounce. Get bouncer ikkje-eksisterande adresser korrekt.
Trådstarter
6 0
Jeg har sjekket, den er fortsatt aktiv.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av oslomann Vis innlegg
Jeg har sjekket, den er fortsatt aktiv.
Vis hele sitatet...
Prøv social engineering da. Ring og sei at du har mista passordet ditt, og be om hjelp til å få endra det - eller legg fram saka på facebooksidene. Ofte er kundeservice litt meir fleksible på facebook, ettersom det er offentleg arena...
Trådstarter
6 0
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Prøv social engineering da. Ring og sei at du har mista passordet ditt, og be om hjelp til å få endra det
Vis hele sitatet...
Social engineering? Hva er det?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
eller legg fram saka på facebooksidene. Ofte er kundeservice litt meir fleksible på facebook, ettersom det er offentleg arena...
Vis hele sitatet...
Godt poeng.

Get har ikke Facebookside.
Sist endret av oslomann; 22. oktober 2017 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Den er ikke offisiell, bare les mellom linjene i "Kundebehandler Otto" sitt svar, humret godt av den.

Fikk du varsel eller informasjon på hva som ville skje med mailen din, og en frist på noe?

Jeg mener at dette er latterlig av Get ettersom du eier innholdet i en mailbox.