Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1308
Finnes det noen norske elektronikk blader som selges?
Flere, ta deg en tur innom Narvesen!
Trådstarter
77 0
Kan du nevne noen du husker?
Mener elektronikk. Ikke fotografi, ipad, data og andre
Sist endret av resell4; 21. oktober 2011 kl. 13:23.
Om du bor i Tr.heim, så kan du jo stikke innom Ark bokhandelen som ligger nært torget. Der har de mange blader som omhandler elektronikk, DIY og lignende

Kommer ikke på noe blader i slengen, men vet at de har et ganske stort utvalg der
Vet ikke om noen norske... Eneste er "Gjør det selv", men det er mer hus og bygnings-DIY.
Du hadde en svenskt som het "Alt om elektronik" inntill nylig, men det ble svelget av Elektor, som er blitt veldig populært og finnes i mange språk og forskjellige land. Elektror er engelsk.

I tillegg vil jeg anbefale Make magazine. Det koster en formue å kjøpe på Narvesen (kun den på nat.theatret i Oslo som har tror jeg), men er OK abonnementspris. Dette er både elektronikk, pyroteknikk, "formgivning" +++++.

Andre engelske blader er Everyday Practical Electronics, Nuts and Volts, Robot Magazine og New Electronics
Elektor abonnerer skolebiblioteket på. I friminuttene hender det at jeg tar en tur inn dit og leser litt.... Du kan låne slike blader av ditt lokale bibliotek, siden vår skolebibliotek er ett fylkesbibliotek
Du har jo elektor, engelsk blad. Der er det mye sjemaer og forklaringer til diy
Elektor er på svensk
Sitat av KapteinFredrik Vis innlegg
Elektor er på svensk
Vis hele sitatet...
og nederlandsk, fransk, og flere andre språk: http://www.elektor.com/