Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 8454
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte medisinene til en kar for lenge siden. Ga blodpris, og pengene på forskudd, noe som egentlig ikke var planen.

Nå har jeg mottatt halvparten, og han nekter å svare, eller gi meg resten av pengene tilbake.
Nå har det vel snart gått et år.

Jeg gidder ikke noe bråk, men jeg vet at legen hans mistenker at han selger medisinene.
Jeg tenker å ta med en pakke(med hans navn), og spørre legen min om dette til nedtrapping.

Grei løsning?
Har gitt han mulighet på mulighet til å ordne opp. Får ikke jeg det jeg betaler for, skal ikke han det heller.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpte medisinene til en kar for lenge siden. Ga blodpris, og pengene på forskudd, noe som egentlig ikke var planen.

Nå har jeg mottatt halvparten, og han nekter å svare, eller gi meg resten av pengene tilbake.
Nå har det vel snart gått et år.

Jeg gidder ikke noe bråk, men jeg vet at legen hans mistenker at han selger medisinene.
Jeg tenker å ta med en pakke(med hans navn), og spørre legen min om dette til nedtrapping.

Grei løsning?
Har gitt han mulighet på mulighet til å ordne opp. Får ikke jeg det jeg betaler for, skal ikke han det heller.
Vis hele sitatet...
Tja, om du ikke har noe imot at det slår tilbake på deg? Vet ikke hvilken medisiner det er snakk om men om det har ruspotensiale og du tar med en pakke til legen din du har kjøpt illegalt får du sikkert en liten "anmerkning" i journalen din.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg trenger nedtrapping på benzo og en utredning uansett. Det er ikke noen vei utenom.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vi snakker svakere benzo, eller ca 1200kr.
Ikke noe beløp jeg bryr meg om, men at han holder på sånn som han gjør..

Juling får han annenhver helg, så må vel finne på andre metoder.
Anonym bruker
"Intolerant Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Egentlig burde jo du bare takke deg selv og ta det som en lærepenge.

Du gir ALDRI penger på forskudd, spesielt ikke til en kar som tydeligvis bøffer og lurer og får bank annenhver helg.
Det er uten tvil dårlig gjort å bøffe deg. Men det er mer drittsekk å skulle, om enn indirekte, sørge for at vedkommende får problemer med påtalemyndighetene. Du har kjøpt dem illegalt. Kan ikke komme sutrende til kommune(lege)/staten(politi) når man ikke får det man har betalt for.

Det er en annen tråd om en fyr som "Ble ranet for 6000kr, hva gjør jeg" - som skulle kjøpe en plate. Burde han også ringe snuten å klage?
Sist endret av Uten Agenda; 28. juli 2022 kl. 19:08.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Uten Agenda Vis innlegg
Det er uten tvil dårlig gjort å bøffe deg. Men det er mer drittsekk å skulle, om enn indirekte, sørge for at vedkommende får problemer med påtalemyndighetene. Du har kjøpt dem illegalt. Kan ikke komme sutrende til kommune(lege)/staten(politi) da man ikke får det man har betalt for.

Det er en annen tråd om en fyr som "Ble ranet for 6000kr, hva gjør jeg" - som skulle kjøpe en plate. Burde han også ringe snuten å klage?
Vis hele sitatet...
Vi snakker ikke snut, vi snakker lege, som er så skeptisk at personen må hente ut 25 piller hver uke, i stedet for å få hele brettet.

Uansett er det såpass små mengder at snuten ikke hadde brydd seg om sånt. Han er jo narkis på papiret.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det eneste jeg vil, er at han ikke får de pillene jeg har betalt for, samt fler.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selvfølgelig er det kjipt å bli lurt. Men hvorfor gidder du i det hele tatt å bry deg om sånt småtteri 1 år etterpå...

Jeg forstår at du vil ha hevn, men jeg syns alikevel det er litt drøyt å dukke opp hos legen med piller i hans navn.

Du har jo selv satt deg i situasjonen at du må kjøpe piller illegalt. Svindel, spesielt fra pillefolk, er ikke akkurat et ukjent fenomén.

Fokuser på netrappingen din, ikke på å hevne folk i et miljø du er på vei ut av.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har også fortalt han det.
Mottatt og sett. Jeg ga til og med han muligheten til å komme med en løsning selv. Avbetaling, noe tyvegods, hva som helst, og han skulle få mer tid.
Ingen som svarer.

Har lyst til å la det gå, men har prøvd så jævlig lenge.
Hva er poenget med å ta med pakken med hans navn på?
Har ikke noe å komme med, men lukket automatisk øynene og ristet på hodet,
når jeg leste at "dealeren" lot navnet sitt være igjen på resepten sin…
Sist endret av FeilFreak; 28. juli 2022 kl. 19:54.
Sitat av Harek Vis innlegg
Hva er poenget med å ta med pakken med hans navn på?
Vis hele sitatet...
Fordi da er det ikke sikkert han får piller igjen av legen hvis han selger de?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Fordi da er det ikke sikkert han får piller igjen av legen hvis han selger de?
Vis hele sitatet...
Er det du som startet tråden?
Sitat av Harek Vis innlegg
Er det du som startet tråden?
Vis hele sitatet...
Nei, men han har skrevet det lengre opp her, iallfall tolket jeg det slik.
Grei løsning?
Har gitt han mulighet på mulighet til å ordne opp. Får ikke jeg det jeg betaler for, skal ikke han det heller.
Sist endret av NokErNok; 28. juli 2022 kl. 20:16.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Nei, men han har skrevet det lengre opp her, iallfall tolket jeg det slik.
Grei løsning?
Har gitt han mulighet på mulighet til å ordne opp. Får ikke jeg det jeg betaler for, skal ikke han det heller.
Vis hele sitatet...
En ræva og barnslig tankegang. Er snakk om et mindre beløp la nå stakkeren være i fred..! Selvom han selger pillene sine i blandt eller deler av dem trenger ikke bety at han ikke behøver de medisinene. Alle i brugata bruker medisinene sine fordi de trenger de og selger deler av dem i nødperioder fordi de er mer hekta på et annet stoff og uansett hva skal legen gjøre? Han blir å bare nekte å skrive ut piller til trådstarter som har skaffa seg ulovlig piller og har misbrukspotensial, så med mindre de to bruker samme fastlege går det mer utover han enn han som har navnet sitt på pakken
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Nei, men han har skrevet det lengre opp her, iallfall tolket jeg det slik.
Grei løsning?
Har gitt han mulighet på mulighet til å ordne opp. Får ikke jeg det jeg betaler for, skal ikke han det heller.
Vis hele sitatet...

Stemmer det. Flere titalls ganger.
Noen ved å trappe opp på døra hans, andre ute, eller på signal, gitt han utallige sjanser, men han ser ut til å bare gi faen.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For 1200 spenn? Jeg ble lurt for 15k selv for et par år siden. Fikk jo selvfølgelig lyst til å knekke beinet på fyren eller i verste fall stikke han ned (i fantasien selvfølgelig). Hvem vinner og taper på det? Legg fra deg hatet å se på det som en lærepenge. Så handler du ikke med den personen noe mer.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Harek Vis innlegg
En ræva og barnslig tankegang. Er snakk om et mindre beløp la nå stakkeren være i fred..! Selvom han selger pillene sine i blandt eller deler av dem trenger ikke bety at han ikke behøver de medisinene. Alle i brugata bruker medisinene sine fordi de trenger de og selger deler av dem i nødperioder fordi de er mer hekta på et annet stoff og uansett hva skal legen gjøre? Han blir å bare nekte å skrive ut piller til trådstarter som har skaffa seg ulovlig piller og har misbrukspotensial, så med mindre de to bruker samme fastlege går det mer utover han enn han som har navnet sitt på pakken
Vis hele sitatet...
Selv om de ikke har samme fastlege kan det slå tilbake på han andre, TS skal jo uansett på nedtrapping. Fastlege har mulighet til å rapportere til fylkeslege osv om han ser at en pasient kommer med piller kjøpt ulovlig av en annen der navnet og lege som har skrevet det ut står klart å tydelig.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Han selger pillene til noen andre jeg vet hvem er. For bittelitt minus.

Han bruker ikke daglig.

Dette er en drittsekk som har gjort livet mitt litt surt, så da får han tilbake med samme mynt.
Anonym bruker
"Analog Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer litt på hvilke folk som svarer her inne. Virker dem fleste mener det er greit at en "kriminel" bøffer, stjeler eller truer med vold. Men så fort det er snakk om å gå til det offentlige (som i dette tilfelle er en lege), er det riv ruskende galt og man er barnslig...
Anonym bruker
"Analog Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Uten Agenda Vis innlegg
Det er en annen tråd om en fyr som "Ble ranet for 6000kr, hva gjør jeg" - som skulle kjøpe en plate. Burde han også ringe snuten å klage?
Vis hele sitatet...
Han burde absolutt tipse snuten om dealeren
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Snuten ringer jeg kun om det virkelig står om liv.

Det er helse det gjelder, så da kontaktes helse.
Folk bør ikke slippe unna med sånt, uansett beløp/vare.
Det er jævlig irriterende å bli lurt når det kommer til penger, spesielt kan hatet vise seg når man er blakk, selv et år etterpå, hvis man er avhengig av ting selv og ikke har penger til det kommer drapstankene sprudlende fint tilbake. MEN, uansett hvor dårlig råd man har eller hva som enn gjør at du henger deg så opp i det nå så er det bare å la det ligge å ta det som en lærepenge, det er snakk om 1200kr. La det ligge, du vinner uansett ikke noe på å stikke til fastlegen hans med medisineska du har kjøpt illegalt fra han.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror jeg lar være, men er jo ikke riktig å la folk holde på sånn uten konsekvenser.

Hadde det vært en svindler hadde du vel anmeldt?
Dette var en svindel, og vi hadde planer om at han skulle levere til meg en gang i uka.
Gå heller til din egen lege og si du trenger medisiner.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror jeg lar være, men er jo ikke riktig å la folk holde på sånn uten konsekvenser.

Hadde det vært en svindler hadde du vel anmeldt?
Dette var en svindel, og vi hadde planer om at han skulle levere til meg en gang i uka.
Vis hele sitatet...
Ta ansvar selv. Dette er din egen skyld. Du kladdet det til ved at du ga fra deg pengene uten at du fikk pillene. Det er selvmotsigende og forvente at en lovbryter ikke bryter loven. Du ga selv lovbryteren anledning, og da gjør lovbryteren det en lovbryter skal. Bryter loven.

Kutt ut hevntanker. Og fokuser energien over til noe positiv.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg skal LETT begynne med svindel og bøffing nå, siden folk flest mener det er helt greit.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal LETT begynne med svindel og bøffing nå, siden folk flest mener det er helt greit.
Vis hele sitatet...
Ja gjør det du, du får det helt sikkert til!
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du ga selv lovbryteren anledning, og da gjør lovbryteren det en lovbryter skal. Bryter loven.
Vis hele sitatet...
Helt sykt tullete å melde.

Jeg røyker weed av og til, men jeg holder fartsgrensa for det om. Skatt betaler jeg også.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Helt sykt tullete å melde.

Jeg røyker weed av og til, men jeg holder fartsgrensa for det om. Skatt betaler jeg også.
Vis hele sitatet...
Det blir jo noe helt annet. Du gjør noe ulovlig mens du gjør noe lovlig, og følger lover og regler deretter. Hadde hen du kjøper weed av lurt deg så blir det en annen sak.
Anonym bruker
"Analog Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal LETT begynne med svindel og bøffing nå, siden folk flest mener det er helt greit.
Vis hele sitatet...
Og ingen skade skjedd. Du gir jo folk kun en lærepenge
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og ingen skade skjedd. Du gir jo folk kun en lærepenge
Vis hele sitatet...
Da frister det mer å ta fra han resepten som en lærepenge.

Ikke at han kommer til å lære, men jeg får nok litt mer ro i sjela.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da frister det mer å ta fra han resepten som en lærepenge.

Ikke at han kommer til å lære, men jeg får nok litt mer ro i sjela.
Vis hele sitatet...
Tror du ikke han fort kommer til å mistenke deg? Om du ikke er en av mange vil han kanskje koble deg til ditt eller datt, og da er det kanskje ikke ro i sjela du vil ende opp med. Kjipt å ha en stuker med schvære kompiser som hengende bak skuldrari
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da frister det mer å ta fra han resepten som en lærepenge.

Ikke at han kommer til å lære, men jeg får nok litt mer ro i sjela.
Vis hele sitatet...
Hvis han har medisinsk behov for medisinene vil han fortsatt få dem. Men det kan bli større kontroll med hvor mye og når de utleveres. Men ja, du kan sikkert lage det utrivelig for ham. Men ærlig talt, synes du faktisk det er verdt det? Tenk på det en uke eller to før du bestemmer deg.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Tror du ikke han fort kommer til å mistenke deg? Om du ikke er en av mange vil han kanskje koble deg til ditt eller datt, og da er det kanskje ikke ro i sjela du vil ende opp med. Kjipt å ha en stuker med schvære kompiser som hengende bak skuldrari
Vis hele sitatet...
Har fortalt han det. Han gir faen. Selger de pillene for minus. Det er ikke noen farlig kar. Han er feig som faen.
Anonym bruker
"Intolerant Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiller vel ikke så veldig stor rolle om akkurat han er en farlig kar. Ryktene går fort i rusmiljøet. Så viss du gjennomfører planen din og han mistenker eller faktisk får bekreftet at det er du som har blåst han til legen. Hva tror du skjer med deg da? Jo du får rykte på deg som en tyster en som blåser folk. Du kan til og med risikere at noen randoms som kjenner denne fyren gir deg en lusing eller to, ikke fordi de bryr seg så mye om denne duden som selger piller, men fordi alle hater en tyster.

Skal du spille dette spillet ( kjøpe rusmidler/legemidler illegalt) så må du lære deg reglene. For det første må du lære at du aldri gir penger først, for det andre må du lære at du ikke blåser folk til lege, politi osv.

Svelg den jævla stoltheten din og move on
Ikke bruk så mye tid på å tenke på han fyren og medisinene hans, han kommer hvertfall aldri til å dele med deg om du ødelegger forholdet mellom han og legen med det sosiopatiske pisset ditt...
Ikke rart det er kaos i verden når man vil ødelegge livet til andre for 1200 spenn.
Skal du være kriminell så bruk hodet og ikke gi fra deg penger til andre kriminelle før du har varene i hånda. Punktum.
Du var naiv, lær av det til en annen gang og gå videre med livet ditt. Skal du begynne å tyste på folk skal jeg love deg at karmaen tar deg hardere enn han!
Anonym bruker
"Hjemmelaget Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, det er ikke greit å vise medisinen hans til legen din. Da tyster du på fyren, og man skal aldri tyste.
Du sier selv at du ikke gidder noe bråk, men dette er jo å be om bråk!
Anonym bruker
"Analog Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, det er ikke greit å vise medisinen hans til legen din. Da tyster du på fyren, og man skal aldri tyste.
Du sier selv at du ikke gidder noe bråk, men dette er jo å be om bråk!
Vis hele sitatet...
Det som ER teit, er alle på forumet som støtter han/de som bøffer. Det å tyste på en slik fyr er helt innafor! Er bare noe folk sier 'man skal aldri tyste', men mange som tydeligvis gjør det. Hvor ellers tror dere snuten får mye av sin informasjon fra?

De som bøffer 'for så lite spenn', som dere i flertall roper om (opp mot 6000 kr), dere tror ikke de hadde tystet selv, for å redde eget skinn? Hvorfor skal dem få gå fri?

Det virker som dere legger skylda helt og holdent på de som ble bøffa. Og 1200 er mye penger for noen.. Folk har drept for mindre.

Kanskje dere som svarer mest, driver å bøffer selv?

Håper virkelig TS tyster!
Anonym bruker
"Analog Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av celtseus Vis innlegg
Ikke rart det er kaos i verden når man vil ødelegge livet til andre for 1200 spenn.
Skal du være kriminell så bruk hodet og ikke gi fra deg penger til andre kriminelle før du har varene i hånda. Punktum.
Du var naiv, lær av det til en annen gang og gå videre med livet ditt. Skal du begynne å tyste på folk skal jeg love deg at karmaen tar deg hardere enn han!
Vis hele sitatet...
"Ødelegge livet hans" hahaha faen for en drama queen du er da.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Ødelegge livet hans" hahaha faen for en drama queen du er da.
Vis hele sitatet...
Har du noen peiling på hvor mye det kan fucke opp livet til folk om legene noterer pillemisbruk og videresalg av piller i journalen til folk og trapper dem ned så de blir dritsyke? Det følger deg for evig og man risikerer å ikke få tilstrekkelig smertestillende etter kritisk operasjon eller sovemedisin en nødperiode etter mora di døde i en trafikkulykke femten år seinere engang..
I tillegg kan det hende man må gjennom tvungen nedtrapping og ned i doser langt under hva man trenger og havner under et kontrollregime hvor systemet aldri har tillitt til deg, må levere pissings i mange år, bare få utlevert medisiner for noen dager av gangen, hele tida møte mistro, må på møter på LAR hver uke og blir behandla som dritt av systemet. Det økonomiske aspektet skal du heller ikke ignorere, stopper man tilgangen på hva fattige tjener penger på så ender det med mer fattigdom, mer stygg kriminalitet, mer hjemløshet og mer selvmord. Det er ikke drama, det er realiteten for mange.

Det er skada å tyste på en som allerede har nok problemer i livet. Det har ikke skjedd et husran her, men 1200 kr i varer som ikke dukka opp. Jeg støtter ikke å bøffe fra folk men han ga han pengene frivillig og var naiv som stolte på at han skulle komme tilbake med varene. Sånt skjer, shit happens, samme skjedde meg når jeg var kid og jeg lærte leksa med å ikke levere fra meg penger uten å få varer. 1200 spenn for lenge siden, du får en billig jakke eller stor stueplante for det ikke et hus så å miste 1200 spenn har ingen langtidskonsekvenser for offeret. Annet enn en jævlig overdreven egoknekk for enkelte tydeligvis.

Du snakker om å redde eget skinn, i situasjonen her vinner han ikke en dritt på å tyste. Vinner man noe på å tyste skal man ikke tyste da heller. Ikke lek kriminell om du ikke følger spillereglene. Om man holder grudges så lenge så straffer man bare seg selv, ikke han narkisen som har glemt den ubetydelige naive kunden sin for lengst.
Hele greia her er bare teit.
Sist endret av celtseus; 30. juli 2022 kl. 03:20.
Jeg skjønner ihvertfall ikke hvorfor TS spør oss når hen tilsynelatende allerede har bestemt seg.

Du hører jo ikke på majoriteten av rådene her.

Kom igjen. Gjør det. Tyst!

Livet ditt blir sikkert mye bedre.
...og når folk tydeligvis er villige til å glemme ordet "kompis" for så lite som 1200 kroner, så tenker *jeg*

"Det er en sabla billig pris for å finne ut hvem personen egentlig er altså" så jeg hadde bare brent den brua og vært "the better man/woman". P

...og når vedkommende atpåtil glemmer ordet "kompis" for småpenger - så er evt. blowback ikke verdt det *hvis* han mister medsa sine, og hønene på legekontoret forsnakker seg...

Jeg hadde et eksempel rundt nyttår, der jeg spytta inn 1K på rc's som *faktisk* kom igjennom - det var bare å vente, helt til "han stormåsen av de" avslørte seg med "skal haa ! Skal haaa !"-intensjoner, og da ble de bare fjernet fra livet mitt istedet for at jeg skulle kreve noe av noen som så på meg som en lommebok liksom....

Uansett ; "Det finnes ikke ekte venner i miljøet, fordi en eller begge vil "ha" noe av den andre" - så *jeg* hadde tatt det med et smil, fyrt på broen - og tenkt "ett problem mindre, yess !" og moved on.

...og andre hadde sikkert tatt med seg toll-kniven for lengst- selv er jeg pasiifist og tar i verste fall på meg stikksikker vest og knivsikre hansker før jeg skal oppsøke et "urolig miljø" =)

Anyways - drit i det, og drit ihvertfall i han, mitt råd ❤

(Joda, rettferdighets-barometeret ditt har heelt sikkert rett og duden SKAL straffes - eller kan du leve like godt uten å "gjøre han noe" ? )
BRAND ∞ STRONG
Jeg vanker ikke i kriminelle/voldelige miljøer og er heller ikke så opptatt av å skulle være "mann" så jeg skal ikke uttale meg
for sikkert, men dette handler vel ikke bare om å få igjen pengene. Selv om det mest praktiske og sikkert det mest fornuftige
vil være å glemme dette å gå videre, så risikerer man vel også å bli stående igjen som en man kan svindle/rane uten at det
får konsekvens hvis han ikke gjør noe.
Anonym bruker
"Analog Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av celtseus Vis innlegg
Har du noen peiling på hvor mye det kan fucke opp livet til folk om legene noterer pillemisbruk og videresalg av piller i journalen til folk og trapper dem ned så de blir dritsyke? Det følger deg for evig og man risikerer å ikke få tilstrekkelig smertestillende etter kritisk operasjon eller sovemedisin en nødperiode etter mora di døde i en trafikkulykke femten år seinere engang..
I tillegg kan det hende man må gjennom tvungen nedtrapping og ned i doser langt under hva man trenger og havner under et kontrollregime hvor systemet aldri har tillitt til deg, må levere pissings i mange år, bare få utlevert medisiner for noen dager av gangen, hele tida møte mistro, må på møter på LAR hver uke og blir behandla som dritt av systemet. Det økonomiske aspektet skal du heller ikke ignorere, stopper man tilgangen på hva fattige tjener penger på så ender det med mer fattigdom, mer stygg kriminalitet, mer hjemløshet og mer selvmord. Det er ikke drama, det er realiteten for mange.

Det er skada å tyste på en som allerede har nok problemer i livet. Det har ikke skjedd et husran her, men 1200 kr i varer som ikke dukka opp. Jeg støtter ikke å bøffe fra folk men han ga han pengene frivillig og var naiv som stolte på at han skulle komme tilbake med varene. Sånt skjer, shit happens, samme skjedde meg når jeg var kid og jeg lærte leksa med å ikke levere fra meg penger uten å få varer. 1200 spenn for lenge siden, du får en billig jakke eller stor stueplante for det ikke et hus så å miste 1200 spenn har ingen langtidskonsekvenser for offeret. Annet enn en jævlig overdreven egoknekk for enkelte tydeligvis.

Du snakker om å redde eget skinn, i situasjonen her vinner han ikke en dritt på å tyste. Vinner man noe på å tyste skal man ikke tyste da heller. Ikke lek kriminell om du ikke følger spillereglene. Om man holder grudges så lenge så straffer man bare seg selv, ikke han narkisen som har glemt den ubetydelige naive kunden sin for lengst.
Hele greia her er bare teit.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært TS, hadde jeg villet ha kost meg med å fucke opp livet hans. Nå tror jeg du overdriver masse om hvor fucket man kan gjøre livet til personen i utganskpunktet. Han selger sine piller for å få kjøpt minus, er det egentlig ikke hans ansvar til å begynne med? Han SELGER sin medisin som er skrevet ut til han, atpåtill bøffer han.

Jeg hadde gitt blanke i en slik person. Driter du på min dør, driter jeg tilbake. Han som bøffer burde tenkt på konsekvensene før han bøffet. Hannes konsekvenser er noe han burde stå for, hadde da ikke vært min oppgave.

Og ja, mitt ego, mine følelser går selvfølgelig over en person som det der. TS sier han villet få en feelgood følelse, and that is good enough for meeee.

Jeg tror faktisk folk burde tystet mer. Trenger vi virkelig å godta vold, utpressing, bøffing og raning fordi vi vil ruse oss en helg?
Bruh hvis det står så dårlig til med deg skulle du fått de 1200 kr av meg! Dvs hvis du ikke var en S.L.A.N.G.E

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tror faktisk folk burde tystet mer.
Vis hele sitatet...
Det er det rareste jeg har lest her inne. Hva slags person er du som har forvillet deg hit? Skal du keye bilene og knuse rutene til de som kastet sand på deg i barnhagen å eller?? Jammen kjør på da tyst i vei og se hvor langt du kommer. Da skal JEG kose meg!
Sist endret av Mk1; 30. juli 2022 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det som ER teit, er alle på forumet som støtter han/de som bøffer. Det å tyste på en slik fyr er helt innafor! Er bare noe folk sier 'man skal aldri tyste', men mange som tydeligvis gjør det. Hvor ellers tror dere snuten får mye av sin informasjon fra?

De som bøffer 'for så lite spenn', som dere i flertall roper om (opp mot 6000 kr), dere tror ikke de hadde tystet selv, for å redde eget skinn? Hvorfor skal dem få gå fri?

Det virker som dere legger skylda helt og holdent på de som ble bøffa. Og 1200 er mye penger for noen.. Folk har drept for mindre.

Kanskje dere som svarer mest, driver å bøffer selv?

Håper virkelig TS tyster!
Vis hele sitatet...

Høres ut som en gjeng med desperate tystere og bøffere...
Det beste er å heve seg over de greiene der.
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Høres ut som en gjeng med desperate tystere og bøffere...
Det beste er å heve seg over de greiene der.
Vis hele sitatet...
Ja eller så er det troll. Sett flere av de her i det siste