Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1949
Jeg har lastet ned FileZilla og har starte abbonement hos one.com. Hva skal jeg da plotte inn under Vert, Brukernavn, Passord og port for å logge meg inn der?
Trådstarter
Jeg klarte å logge inn men når jeg prøver å lagre et tjeneroppsett for one.com der så blir jeg bedt om å skrive inn hovedpassordet. Når jeg skriver inn passordet jeg har på one.com så får jeg beskjed om at det er feil. Betyr det at jeg også har et passord hos filezilla som jeg må skrive inn?
Du blir spurt første gang om FileZilla skal huske alle innlogginger, og hvis den skal om det skal gjøres bak et Master Passord (slik at alle dine innlogginger er litt mer beskyttet enn å ligge i klartekst i en XML fil). Du har mest sannsynlig valgt å sette et Master Password for selve FileZilla.