Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1567
Så nettopp i VG at en fikk solgt en signert Messi drakt for 50k.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10055047

Og kom da på at jeg hadde en selv, og derfor lurer jeg på hvordan man får bevist for kjøperen om at drakten er ekte? Og hvor jeg burde selge den?
Tror folk er litt ekstra kjøpevillige når pengene går rett til amnesty, tviler på at du bruker de på veldedighet, eller?
Disse pengene gikk til veldedighet. Da er folk merkelig nok villig til å gi litt mer enn hvis det går rett i lomma på en eller annen tilfeldig type...

.. som ved ettertanke egentlig ikke er sååå forskjellig fra veldedighet.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Disse pengene gikk til veldedighet. Da er folk merkelig nok villig til å gi litt mer enn hvis det går rett i lomma på en eller annen tilfeldig type...

.. som ved ettertanke egentlig ikke er sååå forskjellig fra veldedighet.
Vis hele sitatet...
Joa, skjønner at pengene gikk til veldedighet, men nå som jeg har en drakt og ikke er det spor interessert i fotball, så tenkte jeg at jeg kunne få solgt den.
Sist endret av Thomasrage; 22. oktober 2012 kl. 22:29.
på ebay går disse for rundt 60-100pund.
Sjekka nettopp på eBay, og ser ikke ut som en signert Messi-trøye er verdt mer enn 2000kr. For litt under 3000 får du en som er signert av hele Barcelona + sertifisering på at det er ekte signaturer.

Trodde det var verdt mye mer, men ser visst ikke sånn ut.
Autograph Authentication + google ga denne på topp

Min anbefaling er at du gir den bort i gave til noen. Om det ikke er en eller annen kampdrakt fra en eller annen hattrick kamp, så er det nok ikke så mye ekstra for tusjinga hans på den.
Sitat av Thomasrage Vis innlegg
Så nettopp i VG at en fikk solgt en signert Messi drakt for 50k.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10055047

Og kom da på at jeg hadde en selv, og derfor lurer jeg på hvordan man får bevist for kjøperen om at drakten er ekte? Og hvor jeg burde selge den?
Vis hele sitatet...
leie inn en som kan bekrefte ovenfor kjøperen at signaturen er ekte.

det var faktisk mannen til læreren min som skaffa den signerte drakta. jeg hadde den faktisk på meg å.


Spar trøya til du er 80 år også selger du den, da får du sikkert mye
Sist endret av Rosapanter; 22. oktober 2012 kl. 22:51.