Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 3467
Husker jeg for noen år siden så en norsk video hvor de gjorde diverse stunts som å hoppe ned fra tak og ned i granbusker, stifte balla fast i låret osv.

Noen som vet hvor jeg finner denne filmen? Tror den var på over en halvtime ihvertfall..

Er sikkert fra 2006-2008 ihvertfall.
Desverre, nei. Håper noen vet, så jeg får sett den
Husker det samme, de spiste en raggsokk med bearnesaus med melodien " the time of your life " i bakgrunnen.. MEN husker ikke hva de het : /
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Kan det være denne : http://www.imdb.com/title/tt0390514/ ?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet, er Stive-O finsk.
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Kan det være denne : http://www.imdb.com/title/tt0390514/ ?
Vis hele sitatet...
Kun norske ungdommer med i denne filmen.
Du tenker på Heroes of Telemark. ligger på youtube.
Sist endret av Cheese; 21. oktober 2012 kl. 01:27.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Så vidt jeg vet, er Stive-O finsk.
Vis hele sitatet...
Steve-o er amerikaner(?) eller noe, han er en av "hoved" crewet i Jackass
Unlicensed Surgeon
Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Husker det samme, de spiste en raggsokk med bearnesaus med melodien " the time of your life " i bakgrunnen.. MEN husker ikke hva de het : /
Vis hele sitatet...
Crazy Kamerados? Lykke til med å finne den :P
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Så vidt jeg vet, er Stive-O finsk.
Vis hele sitatet...
Du tenker sikkert på The Dudesons...

Gærne gutter fra Finland som mer eller mindre etterligner Jackass og Steve-O.
Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Kun norske ungdommer med i denne filmen.
Vis hele sitatet...
Beklager, missforstod tittelen. Trodde det var Jackass (MTV karene) i Norge.
Sitat av stagg Vis innlegg
Du tenker sikkert på The Dudesons...

Gærne gutter fra Finland som mer eller mindre etterligner Jackass og Steve-O.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet har The Dudesons holdt på lengre, kanskje ikke på TV, men all in all.

Uansett er The Dudesons mye galere og gøyere.
Tør nesten vedde ballene mine på at det er "Heroes of Telemark" du leter etter.

http://www.youtube.com/watch?v=RqCU3...eature=related
Sist endret av A-tillah; 21. oktober 2012 kl. 03:03.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Så vidt jeg vet har The Dudesons holdt på lengre, kanskje ikke på TV, men all in all.

Uansett er The Dudesons mye galere og gøyere.
Vis hele sitatet...
Meget mulig. Så de ikke selv før de kom ut med sesong 1. i 2006.

Ja, de lager faktisk litt mer skøy enn Jackass. Episoden der de terroriserer "gammern" på nabogården er drøyt. Så vidt jeg vet så måtte de møte i retten, samt betale en klekkelig bot.

Skulle du vite av noe de har kommet med utenom filmen, sesong 1. og 2., så er du velkommen på min PM.
Sist endret av stagg; 21. oktober 2012 kl. 03:05.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Tør nesten vedde ballene mine på at det er "Heroes of Telemark" du leter etter.

http://www.youtube.com/watch?v=RqCU3...eature=related
Vis hele sitatet...
kjett og gå uten baller da! siden det er feil.

snakk om og ikke ha baller a
Sist endret av Rosapanter; 21. oktober 2012 kl. 03:04.
Navbruker fra Moss
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Steve-o er amerikaner(?) eller noe, han er en av "hoved" crewet i Jackass
Vis hele sitatet...
og narkoman jaggu tøft å gjøre stunts når du er grise rusa og ikke kjenner smerte..., ellers er disse gutta bedre beskytta og stuntmenn så de vet gått hva dem
gjør og later mere som dem
får vondt enn dem faktisk får!
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
kjett og gå uten baller da! siden det er feil.

snakk om og ikke ha baller a
Vis hele sitatet...
Pff! Er nok du som tar feil her mister. Er det folk som hopper inn i store grantrær fra store høyder i de videoene du linker til?
Sist endret av A-tillah; 21. oktober 2012 kl. 03:09.
Det med stifte pungen til låret osv Var vel "Project pain" aka. PP, de var jo på nyhetene et par ganger også pga småbekymrede foreldre.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Pff! Er nok du som tar feil her mister. Er det folk som hopper inn i store grantrær fra store høyder i de videoene du linker til?
Vis hele sitatet...
sier ikke at jeg har rett men ja, det er det.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Steve-o er amerikaner(?) eller noe, han er en av "hoved" crewet i Jackass
Vis hele sitatet...
Steve-o blei vel født i England og flyttet ikke til statene før han var i ten-årene om jeg ikke tar helt feil.

Sitat av Rosapanter Vis innlegg
sier ikke at jeg har rett men ja, det er det.
Vis hele sitatet...
Ja, så det nå. Og i og med at Heroes of telemark kom ut i 2001 så er det nok du som muligens har rett her. Men men vi får se hva TS har å si om saken.
Nei, nei. Dere tar alle feil. The Heroes of Telemark kom ut i 1965.

(Skjønte du det ikke... så var det ett dårlig forsøk på en spøk.)
Sitat av stagg Vis innlegg
Nei, nei. Dere tar alle feil. The Heroes of Telemark kom ut i 1965.

(Skjønte du det ikke... så var det ett dårlig forsøk på en spøk.)
Vis hele sitatet...
1965 er stor forskjell fra 06-08
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
1965 er stor forskjell fra 06-08
Vis hele sitatet...
Hvis du leser det Stagg har skrevet i parantes så mener han det som en en spøk.
Det er lagd flere filmer om heltene fra telemark og kanskje den mest kjente filmen/filmene som handler om sabbotasjen av tungtvann fabrikken i rjukan. WW2 shit. Der blant annet "kjakan" og gutta var med på en halsbrekkende opperasjon om og sabbotere verdens eneste produsent av tungtvann på den tiden.

Btw så kom vel den første filmen ut i 1948.
Sist endret av A-tillah; 21. oktober 2012 kl. 03:30.
husker det var noen folk som kalte seg for kjekkas eller noe. de ble ikke veldig populære og regner med at de færreste faktisk har hørt om dem, så er sikkert ikke det du sikta til, men tenkte det kunne være vært og nevne.

var også en annen morrogjeng som kalte seg for banden som gjorde litt av hvert av sprell for noen år tilbake.. var de som sto bak big brother stuntet når en random kar gikk inn i bb huset i finalen og satt seg ned og chillan med finalistene, dette var første bb sesong noensinne så er nok en stund sida, vet ikke om noen vet hva jeg snakker om? Funny gjeng hvertfAll =)
Jeg vil tro du mener disse gutta Her!
Sitat av DC89 Vis innlegg
husker det var noen folk som kalte seg for kjekkas eller noe. de ble ikke veldig populære og regner med at de færreste faktisk har hørt om dem, så er sikkert ikke det du sikta til, men tenkte det kunne være vært og nevne.

var også en annen morrogjeng som kalte seg for banden som gjorde litt av hvert av sprell for noen år tilbake.. var de som sto bak big brother stuntet når en random kar gikk inn i bb huset i finalen og satt seg ned og chillan med finalistene, dette var første bb sesong noensinne så er nok en stund sida, vet ikke om noen vet hva jeg snakker om? Funny gjeng hvertfAll =)
Vis hele sitatet...
Banden drev vel mere med skjult kamera og "gerilja" stunts så vidt jeg kan huske. Jeg holder fortsatt av en knapp på HoT.
Sitat av McVik Vis innlegg
Jeg vil tro du mener disse gutta Her!
Vis hele sitatet...
Ustabil og PP slo seg så og si sammen, så vi er vel inne på samme bane
Sitat av stagg Vis innlegg
Meget mulig. Så de ikke selv før de kom ut med sesong 1. i 2006.

Ja, de lager faktisk litt mer skøy enn Jackass. Episoden der de terroriserer "gammern" på nabogården er drøyt. Så vidt jeg vet så måtte de møte i retten, samt betale en klekkelig bot.

Skulle du vite av noe de har kommet med utenom filmen, sesong 1. og 2., så er du velkommen på min PM.
Vis hele sitatet...
Ja, når jeg så på filmen (som jeg ironisk nok hadde lastet ned) sto det nederst noe ala "Thanks for buying the movie, it helps pay the ****$ we had to pay!"
Det var Project Pain jeg var ute etter!

Var tydeligvis litt gamlere enn jeg hadde trodd... (1999-2003) Lurer på hva disse gutta driver med nå
Sitat av LINNERN Vis innlegg
og narkoman jaggu tøft å gjøre stunts når du er grise rusa og ikke kjenner smerte..., ellers er disse gutta bedre beskytta og stuntmenn så de vet gått hva dem
gjør og later mere som dem
får vondt enn dem faktisk får!
Vis hele sitatet...
Var narkoman.
Sitat av McVik Vis innlegg
Jeg vil tro du mener disse gutta Her!
Vis hele sitatet...
Å jeg som trudde folk fra Hamar var ganske normale a gitt... Jaja, det forklarer vel meg! s