Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3568
Skal jeg være ærlig?
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Skal jeg være ærlig?
Vis hele sitatet...
Så lenge du er saklig.
Digget den!!! NICE, mann
Var veldig likt Cir.Cuz(?) og egentlig alt annet i den sjangeren, men kan se for meg at det fenger for de som liker den type musikk så det er bare å stå på
Fet sound og bra produsert!

Eneste jeg har å utsette er at det synges på norsk, noe som gjør at det i mitt hode blir en "hits for kids" sang med en gang.

Men...jeg vet at plateselskaper elsker norske artister som synger på norsk da "de skiller seg ut", så det kan jo hende du/dere har en lys karriere foran dere.
Sist endret av Bishop; 8. oktober 2012 kl. 10:08.
Detta digga jeg ! Bra jobba boys! KP.
Denne likte jeg, bra jobba!
Likte den selvom jeg helst skulle sett at vokalen var på Engelsk, men blant aldersgruppen 12-18 vil jeg tro den kan slå ann veldig godt
Igjen en veldig godt levert produksjon.

Det eneste jeg har å utsette er hvordan du promoterer, vertfall her inne.

Selv om at du/dere gjør en god jobb bør dere være mer ydmyk når dere presenterer en ny låt. Skriv litt om låten, hva den handler om, og hold dere for god til å forsøple forumet med flere tråder (dette er gjort før), linker eller "jeg er best" holdning.

Igjen creds for god produksjon, og jeg gleder meg til å få høre hele!
Sist endret av waf; 8. oktober 2012 kl. 13:54.
Jeg er norskspråklig artist, så da ble det på norsk!
Tusen takk for tilbakemeldinger Kult å se at så mange likte den

Noen flere?
Jeg likte den ikke, enkelt og greit fordi det ikke er min smak. Da det er sagt, vil jeg si at denne er på høyde med det andre som gjerne spilles på NRJ og Mp3.
Var veldig likt Cir.Cuz. Ja, om man tar det i betraktning. Vil du virkelig ligne på disse guttene: http://www.nrk.no/lydverket/send-ut-klovnene/
Personlig har jeg intet å si om de. Mangler kunnskap men må si det er en frisk anmeldelse av Nrk lydverket.
I mine ører var dette fælt.
MEN! - Hvis jeg er dritings og på humør, så er det nok dansbart.

Skal også sies at jeg syntes det meste av liknende musikk er fælt, og det er vel like "så bra" som de store i den sjangeren?

Tror den kan slå ann blandt de som liker slik musikk.
Woah! Dette var utrolig cheesy og kleint, nesten litt klissete. Virkelig waste av gode produksjonskunnskaper. Ligner på alt annet samlebånds-møkk som spilles på NRK MP3. og den fislete droppen på 1.12, er det seriøst? Nei, gutta. Jobb med å skriv litt dypere tekst, og lag en litt mer real melodi, ikke sånn Avicii/Circuz/Erik og Kjell dritt.
Vokalen ødela det for meg, tror låta hadde vært veldig mye bedre uten vokal.

Ellers var produksjonen helt standard i forhold til det jenter på byen liker, ikke noe spesielt bra men ikke dårlig heller.
Litt for kommerst for min smak og ja men når det gjelder språket på teksten syns jeg bare det er fett at dere kjører norsk tekst. Denne typen dance vocal er minst like cheesy på engelsk.

Men mitt største problem: teksten. Finn på noe kult å synge om da plz. (de fleste dance vokaler er jo akkurat som denne og det er derfor jeg hater dem^^)
Takker igjen for masse feedback

Låten er mainstream, det regner jeg med alle hører ved første lytt, så jeg ser ingen vits i å poengtere akkurat dette

Folk har forskjellig smak og slik vil det alltid være

Noen flere som har noen meninger?
Godt håndtverk, men jeg som musikk-elsker mener at musikk skal være kreativt og ytre følelser eller et budskap.
Folk er forskjellige, mange i mainstream bransjen deler ikke mitt syn på musikk og prioriterer penger, er det penger du er ute etter er det sikkert et bra spor å fortsette på.
Hvis du hadde sett på musikk som kunst, så tror jeg kanskje du ville eksperimentert mer i stedet for å følge samme gamle oppskrift.
Det mangler personlighet og sjel, kanskje fordi du som sagt følger en oppskrift og lager ting du tror vil slå an.
Men som sagt, godt håndtverk!
Syns sangen var veldig kul hvis jeg kun ser på hvem den er rettet mot!

Hører på en del av ditt andre arbeid, mye bra her! Stå på!
Digget beaten, Elsker når det er litt "happy" tunes eller hvordan jeg skal forklare det =P
Trådstarter
Takk for masse kul feedback Moro å høre at såpass mange liker den

Bare å slenge inn flere meninger om noen har
Veldig profesjonelt synes jeg!
Trådstarter
Takk for det

Flere som vil dele meninger om låten?
helt grei kommers fjortiss /barneskole låt
Helt rå, kjør på med god promotering, og gjerne få den på spotify om den ikke alle rede er der. Hadde lett dratt på konsert med dere.
Trådstarter
TanteOlga - Den feedbacken der gir meg ikke veldig mye?
Paradise Jonas - Fett å høre! Den blir å finne på Spotify når den slippes ut
Sitat av entady Vis innlegg
TanteOlga - Den feedbacken der gir meg ikke veldig mye?
Paradise Jonas - Fett å høre! Den blir å finne på Spotify når den slippes ut
Vis hele sitatet...
låt som ikke passer meg, men som garantert kan bli en hitt blandt kidsa
Trådstarter
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
låt som ikke passer meg, men som garantert kan bli en hitt blandt kidsa
Vis hele sitatet...
Hehe okei, den er mottatt! Takker for feedback igjen folks
Det er fjortisspop av beste klasse!
Ikke noe vil høre på om jeg så får betalt, men det er nok noen kids der ute som vil digge dette.
Du kan sikkert selge den som en russelåt eller noe sånt. Kidsa elsker vell slikt?
Personlig syns jeg det var ubeskrivelig kleint å høre norske vokaler i en slik sang og jeg syns sangen var irriterende impulsiv.
Sist endret av Juicekongen; 19. oktober 2012 kl. 00:52.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Takk igjen for feedback
Er man bare ute etter å tjene penger er dette så sellout som det kan få blitt.
Minner om Circus. Musikk som gjør meg aggresiv samme hvor mye jeg har innabords.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nice. Noen fler?