Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1286
driver og titter litt på thc og sporing i urinprøver, og ser at det kan spores i ca 60 dager ved såkalt langvarig bruk. men hva kan defineres som langvarig bruk? føler det er ganske relativt
Det er også ganske individuelt hvor lenge dette sitter i. Personlig var jeg clean etter et par uker etter høyt forbruk over flere år.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Jeg tror etter loven så betyr det 2 år eller mer.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis var ikke clean selv etter 6mnd, men det var snakk om minimum 15år med daglig røyking.
BRAND ∞ STRONG
Jeg har aldri sett det avgrenset mer nøyaktig enn for eksempel "høyt", "svært høyt", "veldig langvarig"
muligens fordi det er veldig individuelt. Påvisnings tiden kan da være alt fra en mnd og helt opp til tre mnd i ekstreme tilfeller.

+
det er i tillegg mer utfordrende å skille helt klart mellom nytt og gammelt inntak av cannabis i urinprøver.
Man trenger mer nøyaktige tester og også å vite noe om andre kroppslige funksjoner hos den som testes
i tillegg til ting som trening, kosthold o.l.
Sist endret av vindaloo; 30. juli 2022 kl. 23:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har lurt på det samme, og endt opp med å si at det dobbelte av deteksjonstiden er langvarig bruk. Dvs. 120 dager.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
i perioder jeg har røyka hver dag fra morra til kveld har det gått ganske nøyaktig 3 mnd, et forbanna herk hvis man trenger å vise seg ren raskt, verste jeg noen gang har slutta med og kommer aldri til å røyke på den måten igjen. De gangene jeg bare har røyka 1-2 jointer på kveldene har det gått ca 3 uker til 1 mnd, så mengde har nok mest og si tipper jeg, men er absolutt individuelt.