Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2049
Anonym bruker
"Plaprende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok en halv tablett på 10mg (altså 5 mg) i ettermiddag. Angra raskt da jeg så halveringstiden. Tok det rett og slett fordi jeg hadde vært våken hele natta, sovna på morgen til ettermiddag og hev nedpå med den når jeg våkna uten å tenke så mye mer over det. Våkna senere på kvelden og angra egentlig bare.

Jeg tok en 50 +30mg aduvanz (jeg har adhd og tar dette når jeg våkner uavhengig av når på døgnet samt jeg ikke har sjans til å få sove mer). Føler meg enda helt fucka og kom vel frem til at jeg ikke liker effekt av benzo. Jeg hater ADHD og nå føler jeg at den forsterka seg så jævlig. Ok for å sove men ikke faen om jeg har lyst å være våken på dette pisset. Har tatt ksalol en gang i blant tidligere for å få sove som har vært greit det. Våknet opp dagen etterpå og følte meg fin og uthvilt. Nå stresser jeg bare, føler meg helt fucka og er jævlig irr på meg selv. Jeg vil ha det ut av systemet! Finnes det noe som kan hjelpe eller kan jeg risikere å føle meg slik i flere dager? Faen. Der dreit jeg meg godt ut jeg har ting jeg trenger å gjøre.. Ja jævlig dumt av meg å ikke lese om virketid før jeg tok. Kunne aldri se for meg att den var opp til 10 jævla dager. (ja sorry jeg er helt fucka og skrivemåten min understreker dette godt).

Å proppe i seg mer liksdeksamfetamin eller amfetamin de neste dagene er vel heller ikke så lurt å gjøre. Skjønt at det er slik mange dør av kombinasjonen. Ikke fordi den er farlig i seg selv men fordi en tar for mye ved å overkopensere. Evt. noen som kan gi meg en dosering jeg kan ta som ikke er farlig? Orker ikke dø denne uka. Jeg har lite planer om å trene hardt men kunne gjerne tenke meg å gå litt turer og har arbeid som er fysisk krevende. Sitter med andre ord lite i ro som gjør at pulsen i utgangspunket vil øke. Jeg liker å føle meg opplagt og trenger å arbeide for å føle meg bra. Pilla tok jeg for å få ekstra hvile for å igjen har mer energi etter en lang jobbuke med sene kvelder. Ironien..

Beklager en helt .. vet da faen .. skrevet tekst jeg er somsagt helt ute og jeg liker det ikke. Jeg drikker ikke alhokol av denne grunnen.
Kanskje det kan hjelpe å drikke mye vann?
Du vil merke at det meste av virkningen vil være over etter ca. 8 timer. At halveringstiden er f.eks. 48 timer betyr ikke du kommer til å ha merkbar virkning i 48 timer.
Anonym bruker
"Plaprende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Du vil merke at det meste av virkningen vil være over etter ca. 8 timer. At halveringstiden er f.eks. 48 timer betyr ikke du kommer til å ha merkbar virkning i 48 timer.
Vis hele sitatet...
Stemmer det. I dette tilfellet er halveringstiden dessverre opptil 100 timer da.
Anonym bruker
"Plaprende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vet om det er safe med til sammen 160 aduvanz?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stemmer det. I dette tilfellet er halveringstiden dessverre opptil 100 timer da.
Vis hele sitatet...
Det med 100 timer gjelder hovedsakelig for eldre og de som bryter ned stoffet sakte av andre grunner. For de fleste av oss så er ikke halveringstiden på mer enn 40-60 timer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vet om det er safe med til sammen 160 aduvanz?
Vis hele sitatet...
Ja, 160mg aduvanz?
Anonym bruker
"Plaprende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ja, 160mg aduvanz?
Vis hele sitatet...
160mg ja! Ikke 160 piller
Ja null stress. Men får ikke noe diggere rus etter min mening. Benzo er kjemisk lobotomering etter min mening hehe.
Anonym bruker
"Plaprende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ja null stress. Men får ikke noe diggere rus etter min mening. Benzo er kjemisk lobotomering etter min mening hehe.
Vis hele sitatet...
Nice, takk for svar!
Æsj, nei ikke noe mer Benzo på meg fremover. Falt ikke i smak.
Anonym bruker
"Plaprende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Det med 100 timer gjelder hovedsakelig for eldre og de som bryter ned stoffet sakte av andre grunner. For de fleste av oss så er ikke halveringstiden på mer enn 40-60 timer.
Vis hele sitatet...
Godt å høre, takk
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når jeg fikk vival på resept, så var det 5mg tre ganger om dagen, så om dette med halveringstid skulle stemme så ville vel dette ført til en enorm oppsamling over tid?

Og kroppen tåler enorme mengder amfetamin, så du vil gjerne kjenne ubehag i brystet og tungt for å puste lenge før det tar knekken på deg.
Vel bra du er reflektiv i henhold til rus, valium er ett av de legemidlene som vises i urin lengst, 5-7 uker, har bare skumlest tråden men den tabletten er grei til nød men da bør du ha en veldig god grunn til å ta den.

Eneste tipset jeg kan komme med er at hvis du skal ta up så kvitt deg med morgenurinen og drikk mye vann, da har du en sjans i helvete til å pisse rent.
Sist endret av eyecandy654; 15. juli 2022 kl. 10:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Glad Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Når jeg fikk vival på resept, så var det 5mg tre ganger om dagen, så om dette med halveringstid skulle stemme så ville vel dette ført til en enorm oppsamling over tid?

Og kroppen tåler enorme mengder amfetamin, så du vil gjerne kjenne ubehag i brystet og tungt for å puste lenge før det tar knekken på deg.
Vis hele sitatet...
Ja du får en ganske grei oppsamling av det i kroppen men ikke nødvendigvis kjemperusa. Snakka med noen innafor helsesektoren som sa at de prøver å unngå å bruke vival nettopp pga halveringstiden.
Jeg kan kjenne det dagen derpå om jeg tar 15-20mg vival på en dag.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Det med 100 timer gjelder hovedsakelig for eldre og de som bryter ned stoffet sakte av andre grunner. For de fleste av oss så er ikke halveringstiden på mer enn 40-60 timer.
Vis hele sitatet...
Om man da har et ikke fungerende lever enzym som skal bryte ned deler av aduvanz. (Cyp2d6) betyr dette da at halveringstiden blir lenger siden den mangler et enzym til å bryte det ned?