Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2461
Noen her med gode tips til smertestillende som er en del likt Oxy? Er nå å titter på darknet etter et nytt smertestillende som kan være et godt alternativ til Oxycodone.

Tenker her mest på evt. Smertestillende som ikke er særlig kjente her i Norge, men kanskje er det i f.eks. USA. Slik som Hydrocodone, også kjent som Vicodin.

Når det kommer til Oxy og der den skiller seg ut fra Morfin er at den har en del mer oppkvkkende effekt, mer lhykkefølelse. Det kan rett slett kjennes ut som om man er høy på både Morfin og Attentin, Ritalin eller annet amfeytamkn-legemiddel. Samtidig som jeg er fullstendig avslappet og har det gøy med hva enn jeg måtte finne på.

Noen med tips til andre opioider eller evt. Rusmidler i annen klasse som kan minne mest mulig om Oxy. Er ekstra stort pluss visst det kommer i f.eks. Spray, noe annet rennende eller i det minste noe som gjør det vanskeligere enn piller er å oppdage på tiden.

Er en som har oxy iu form av nesespray, men han har ferie nå.

Redigert versjon:

Noen her med gode tips til smertestillende som er en del likt Oxy? Er nå å titter på darknet etter et nytt smertestillende som kan være et godt alternativ til Oxycodone.

Tenker her mest på evt. Smertestillende som ikke er særlig kjente her i Norge, men kanskje er det i f.eks. USA. Slik som Hydrocodone, også kjent som Vicodin.

Når det kommer til Oxy og der den skiller seg ut fra Morfin er at den har en del mer oppkvkkende effekt og gir mer lykkefølelse. Det kan rett slett kjennes ut som om man er høy på både Morfin og Attentij, Ritalin eller annet Amfetaminlignende legemiddel. Samtidig som jeg er fullstendig avslappet og har det gøy med hva enn jeg måtte finne på.

Noen med tips til andre opioider eller evt. Rusmidler i annen klasse som kan minne mest mulig om Oxy. Er ekstra stort pluss dersom det kommer i f.eks. Spray, noe annet rennende eller i det minste noe som gjør det vanskeligere enn piller er å oppdage på røntgen.

Er en som har oxy i form av nesespray, men han har ferie nå.

Hvordan er det med Hydromorphone sammenlignet med Hydrocodone?

Til dere som har forsøkt hydromorphone Hydrocodone i tillegg til Oxycontin/Oxynorm: Hvilken av de 2 foretrakk dere- fremfor den andre? Hvilken effekt eller effekter ble favoritten(e) deres?

Tener å bestille rundt 100 hjemmepressede oxy 30 mg i tillegg til noen Hydrocodone eller Hydromorfon. Men før jeg velger en av de 2 små må vite hvordan rusen er. Pluss sujjert bullioner andre ting.

Hvorfor er ikke disse f.eks. Lett tilgjengelig her i Norge? For dyre?
Sist endret av einsteindragon; 23. mai 2022 kl. 22:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
OXY er OXY. Ingen over, ingen ved siden av, når du kommer til eufori og energi.

Så kommer vel heroin på andreplass.

Du kan evt prøve tramadol.
Bare ikke overstig 450mg, da det betydelig øker risikoen for kramper.

Vil på det sterkeste anbefale deg å hekte deg på noen av dem.
Jeg har akkurat opplevd mitt livs lengste og jævligste døgn etter jeg gikk av heroin i går.
Begynte først på oxy. Trappet ned på hero, da halveringstiden er litt snillere.

Jeg har brukt både oxynorm og hero på jobb i noen år, og har faktisk fungert bedre på det.
Skal du kjøpe noe, så må du bestille innenlands (dersom du overhode bryr deg om razzia, pågripelse på kjipe steder osv.

Norge er jævlig strenge på å skrive ut en B-resept.
Amerikanske leger får eller fikk en andel for å skrive ut store mengder legemidler fiø folk. Derfor de har en opoiodepidemi
Heroin er veldig likt oxy men ikke fullt så oppkvikkende, i den grad opiater kan være det. Selvom det er jo koffein i heroin hvertfall og det kan sniffes( mulighet for å lage nese spray)
Hvorfor ikke bare kjøpe heroin? Det er ett molekyl som er annerledes i den kjemiske formelen til farmasøytisk produsert heroin (diamorfin) og oksykodon, hvertfall i oxynorm (kommersielt preparatnavn for hurtigvirkende oksykodon). Ellers er det likt.

Etter jeg har/skrevet eller fortalt første avsnitt til andre tidligere, er motsvaret (og forsvaret) i at "man vet ikke hva man får når man kjøper gateheroin i Norge" Påstanden er forøvrig sann, men faktum er at du finner en dealer mann elle kvinne på 40+ og de ser preget ut av rusen - så er som regel det du får an relativt lavt andel ren heroin (politiet har årlig rapporter om foregående års rusmønster. Med det mener jeg litt info om alle rusmidler, oppdelt i avsnitt hver for seg. Her tar politiet utgangspunkt i registrerte beslag og de nevner grad av renhet på det som er vanligst på gaten i Oslo (10-15%), samt nevner når de periodene det er gjort enkeltbeslag/få beslag med langt høyere renhet (f.eks over 30% renhet, og høyeste målte renhet ved enkeltbeslag).

Så skal du absolutt bruke opiater, og opiater så sterke som oksykodone kan du like godt bruke heroin. I starten kan du velge å kjøpe og bruke testkit for å utelukke fentanyl. Selv om jeg aldri har hørt om at det brune/beige ,(i varierende nyanser) dopet har inneholdt fentanyl.

Så si du er heldig og får en gammel "veteran" av en heroinist som din heroin-dealer. Hans dop har sikkert et sted mellom 12-15 % renhet i det han både kjøper det i kuler, og så selger i smått selv. Resten av den harde steinen med forhåpentligvis svarte opium-prikker, er bestående av gjerne knuste mildere opiater som koffein, muligens knuste morfin-tabletter kalt kommersielt også morfin, samt koffein og harmløs(e) bindemidler som også er brukt i piller hentet fra norske apotek. Det er jo i de tidlige leddene i distribusjonsnettverket som utgjør frakten av heroinet fra Afghanistan/Pakistan + de første som mottar heroinet etter det er forbi tollen, som blander ut heroinet i hvert ledd for at alle ledd i distribusjonsnettverket skal tjene penger. Så selv om heroinet kommer uti som ferdig produkt i pulverform, er det mye irrasjonell tankegang blant norske narkomane, så det at kvartingen, halvgrammet eller til og med kula kommer som en hard stein er viktig for mange.

Hører til lenger oppe, men hvis du finner på nettet kan jo en test som måler styrkegraden fra gang til gang, batch til batch være lurt.
Gjør du de forhåndsreglene som å få tak i test som viser pos/meg på fentanyl, og mer avansert apparat som kan måle renheten, så er det bare idiotisk å bruke masse penger på oxycontim v ,