Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3095
Fuck Mr. Plod!
Vet at nyrer er verdt en del og du kun trenger 1 nyre og kan leve fint med det.

Men er det noen sted i verden hvor du faktisk kan selge en nyre?

Praktiseres dette lovlig eller er det kun svart?
Iran kan du selge en nyre.


Men hår, hår er verdt mye penger! Brukes til parykker osv, opp i mot 20kr/cm.

Svartemarkedet kan du få 1.000.000kr+ for nyren, i Iran (lovlig) får du kun 45.000kr.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Iran kan du selge en nyre.


Men hår, hår er verdt mye penger! Brukes til parykker osv, opp i mot 20kr/cm.

Svartemarkedet kan du få 1.000.000kr+ for nyren, i Iran (lovlig) får du kun 45.000kr.
Vis hele sitatet...
Ja det var ikke mye :/

Men hvorfor i alle dager kaster frisører hår hvis de bare kan selge det
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ja det var ikke mye :/

Men hvorfor i alle dager kaster frisører hår hvis de bare kan selge det
Vis hele sitatet...
Du må nok ha noen goooodeee kontakter om du skal selge hår.


Men det er verdt noe, spesielt rødt hår vet jeg.

https://hairsellon.com/

Her kan du kjøpe hår.
Sist endret av BenzoKnekk; 6. januar 2022 kl. 02:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Svartemarkedet kan du få 1.000.000kr+ for nyren, i Iran (lovlig) får du kun 45.000kr.
Vis hele sitatet...
Tvilsomt at man noen gang våkner opp igjen å gjøre det svart. Hvorfor betale en mill for en nyre når du kan ta alle organene gratis
Sitat av celtseus Vis innlegg
Tvilsomt at man noen gang våkner opp igjen å gjøre det svart. Hvorfor betale en mill for en nyre når du kan ta alle organene gratis
Vis hele sitatet...
Ja, du har et poeng.

Kommer nok helt an på hvem du møter, hvem som opererer.

Men en riking med nyrefeil som snart skal dø, tror jeg hadde vært villig til å betale for den og en ulovlig kirurg?
Er du kvinne og donerer egg i USA så ligger prisen på 5 000-10 000 USD per syklus, men det er en del krav for å bli valgt i første omgang:
https://www.google.com/search?q=Egg+donation+usa+price
Sist endret av bashfoo; 6. januar 2022 kl. 05:41.
Vet at enkelte frisørsalonger tar vare på langt hår som er klippet, da til bruk i parykker til kreftpasienter som har mistet håret sitt som følge av behandlingen
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Vet at enkelte frisørsalonger tar vare på langt hår som er klippet, da til bruk i parykker til kreftpasienter som har mistet håret sitt som følge av behandlingen
Vis hele sitatet...
Søk opp "parykk av ekte hår".

15.660kr for en parykk. Sikkert folk som kjøper sånt også, så hår er nok mye penger i.

Ville heller solgt hår en en nyte XD.
Sitat av helvetesidiot Vis innlegg
That's bullshit!
Finnes sexdukke selskaper som kjøper Skandinaviske kjønnshår til produktene sine.
Bare å klippe av å selge i vei.
Vis hele sitatet...
Ja ok? Jeg sier jo at det ER VERDI I HÅR. Så hva er poenget?
Jeg har jævla langt hår, noen som vet hvor jeg kan selge det? Har ikke bruk for det etter jeg tok ut dreadsa uansett :P
Sist endret av Speedfrik; 9. januar 2022 kl. 19:37.
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Jeg har jævla langt hår, noen som vet hvor jeg kan selge det? Har ikke bruk for det etter jeg tok ut dreadsa uansett :P
Vis hele sitatet...
Nettsiden jeg lenker til.