Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2867
er helt ny til det å tok ca 0.2 nasalt til sammmen

Tok det for typ 7 timer siden å er ikke i det minste trøtt
Finnes Sikkert ikke mirakelkur for å sove, Men hadde vært skikkelig kult om noen litt mer erfart kunne droppe noen tips
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beste tipset er en go gammeldags ronk
Etter 7 timer er det ikke sjans. Hvis det var ren amfetamin kan det hende du fremedles sliter med å sove i morgen kveld. Men spis (tving det ned) et stort og fett måltid, og drikk vann med vitamin-c brusetablett ved siden av. Drikk gjerne to glass med 1000mg vitamin c i hvert. Vitamin C vil gjøre urinen i blæren din syrlig og dette vil på en eller annen måte tvinge mye av amfetaminen ut i urinen din. Når dette er spist kan det hjelpe å ta en dusj og en kald pils og deretter gå å legge seg og faktisk prøve å sove.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beste tipset er en go gammeldags ronk
Vis hele sitatet...
Da sovner du ihvertfall ikke.
Sist endret av Relevant; 31. oktober 2021 kl. 04:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Quetapin, eneste som funker.
Anonym bruker
"Viss Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glem å sove hvis det er god speed, og du ikke har toleranse. Finn en bok og les til du sovner. Prøv stoffområder du vanligvis synes er kjedelig, lesing på speed er kult.
Hvis du ikke er keen på å ta sovemedisiner, quetiapin, benzo eller lignende, så foreslår jeg at du kjøper melatonin og lærer å planlegge dosering ut i fra når du ca har tenkt å prøve å sove.
Det er btw mye mer sparsomt og effektivt å innta amfetaminen oralt, selv om det er gøy å snorte litt. (obs, det vil vare mye lenger, men kraftigere følelse)
Sist endret av Alzo88; 31. oktober 2021 kl. 12:08.
Har du quetiapin liggende? Det er det eneste som hjelper speedfreak venninna mi å roe seg etter et par døgn våken.
Anonym bruker
"Fregnete Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan nok bare glemme og sove, ja tidligste jeg har klart er 14tetter inntak. Bare slapp av hold på energien og gjør deg komfortabel, finn noe og se på, spill litt, få timene til og gå, så løser det seg etterhvert
Ingenting alvorlig/unormalt med en våkenatt, og 0.2 er ikke farlig nivåer, så det har blitt mye ting med søvnmangelen, det er bare slik fart fungerer
Anonym bruker
"Fregnete Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så det er ingenting unormalt med søvnmangelen* sorry, autocorrect+fuktig kveld på byen i går
Trådstarter
7 1
Sitat av Ketacid Vis innlegg
er helt ny til det å tok ca 0.2 nasalt til sammmen

Tok det for typ 7 timer siden å er ikke i det minste trøtt
Finnes Sikkert ikke mirakelkur for å sove, Men hadde vært skikkelig kult om noen litt mer erfart kunne droppe noen tips
Vis hele sitatet...
Ja dere hadde vell rett, tydeligvis ganske rein speed jeg fikk i meg
Sov vell hele 40 min inatt å begynner å bli halveis trøtt nå
Har røyket en god mengde så det har roet meg ned
Takk for all hjelpen, har desverre ingen tilgang til quetapin men koser meg med folk da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Glem å sove hvis det er god speed, og du ikke har toleranse. Finn en bok og les til du sovner. Prøv stoffområder du vanligvis synes er kjedelig, lesing på speed er kult.
Vis hele sitatet...
Boka "Ifjor var en lang natt" av Joskim Kjørsvik. Vel mulig den virker mot sin hensikt å da kanskje men...
Sist endret av Wizwi; 6. november 2021 kl. 16:29.
drikk sprit da sovner du, men kvalitet på søvn kan diskuteres. men vist jg må sove så gjør jeg det ivertfall..
Anonym bruker
"Viss Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Wizwi Vis innlegg
Boka "Ifjor var en lang natt" av Joskim Kjørsvik. Vel mulig den virker mot sin hensikt å da kanskje men...
Vis hele sitatet...
Tenkte vel på noe mer esoterisk