Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 850
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Trenger hjelp fra noen som har erfaring/kunnskap om screeny weeny, fikk den idag og skal pisse imorgen.

Alt ser greit ut men skjønner ikke dette helt med heatpaxx (heatpads)? Hvordan garanterer jeg meg at den er 37-35 grader når jeg blir ropt inn? Er det en sånn fargegreie på den som viser hvilken temperatur den er?

Ett annet spm: Jeg får kle av meg foran sykepleier og gå inn på doen og lukke døren. Tenker kanskje jeg ikke trenger å installere med fullt falsk penis da, kan jeg ikke bare teipe urinposen til huden under bokserlinjen og legge på en heatpad forså og la urinen renne fra posen og i koppen? Takk for svar.
Du må kle av deg og du har kjøpt deg screenyweeny?

Se denne:
https://m.youtube.com/watch?v=uGYGE0ixY7M
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Du må kle av deg og du har kjøpt deg screenyweeny?

Se denne:
https://m.youtube.com/watch?v=uGYGE0ixY7M
Vis hele sitatet...
Kler av meg til boksern. Og ja det har jeg, trenger jo syntetisk urin og varmepads. Kan sikkert også si at jeg vil pisse med klær pga dignity ellernoe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kler av meg til boksern. Og ja det har jeg, trenger jo syntetisk urin og varmepads. Kan sikkert også si at jeg vil pisse med klær pga dignity ellernoe
Vis hele sitatet...
Engangstilfelle eller skal du gå på pissing en periode fremover?

Du skal ta av heatpadden en time før du skal tisse for å ha korrekt temperatur. Det er selve "lommen" på screenyweenyen som holder varmen.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Engangstilfelle eller skal du gå på pissing en periode fremover?

Du skal ta av heatpadden en time før du skal tisse for å ha korrekt temperatur. Det er selve "lommen" på screenyweenyen som holder varmen.
Vis hele sitatet...
Skal pisse nå noen mnder til, forså 4 ganger i året etter de.
Okay, så jeg må bruke både termolomme og heatpads samtidig? Når jeg tar av heatpaden, hvor lang tid tar det før den er under ok temp? Altså 33-34 eller hva det er?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal pisse nå noen mnder til, forså 4 ganger i året etter de.
Okay, så jeg må bruke både termolomme og heatpads samtidig? Når jeg tar av heatpaden, hvor lang tid tar det før den er under ok temp? Altså 33-34 eller hva det er?
Vis hele sitatet...
Du tar den av en time før du skal tisse så legger du den i termolomma.

Da er det korrekt temp etter 1t. Se videoen
Sist endret av Yabaho; 29. juli 2021 kl. 15:27. Grunn: Edit
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Du tar den av en time før du skal tisse så legger du den i termolomma.

Da er det korrekt temp etter 1t. Se videoen
Vis hele sitatet...
Okay. Og denne syntetiske urinen som følger med går å bruke på lab test hos legen? Ikke sånne dip-tester mener jeg
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okay. Og denne syntetiske urinen som følger med går å bruke på lab test hos legen? Ikke sånne dip-tester mener jeg
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at en lab vil kunne se forskjell på ekte og syntetisk urin.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil tro at en lab vil kunne se forskjell på ekte og syntetisk urin.
Vis hele sitatet...
Lab ser ikke forskjell på syntetisk og ikke- syntetisk